Ducati SuperSport - 1
Ducati SuperSport - 2
Ducati SuperSport - 3
Ducati SuperSport - 4
Ducati SuperSport - 5
Ducati SuperSport - 6
Ducati SuperSport - 7
Ducati SuperSport - 8
Ducati SuperSport - 9
Ducati SuperSport - 10
Ducati SuperSport - 11
Ducati SuperSport - 12
Ducati SuperSport - 13
Ducati SuperSport - 14
Ducati SuperSport - 15
Ducati SuperSport - 16
Ducati SuperSport - 17
Ducati SuperSport - 18

1 / 18

Ducati SuperSport - 1
Ducati SuperSport - 2
Ducati SuperSport - 3
Ducati SuperSport - 4
Ducati SuperSport - 5
Ducati SuperSport - 6
Ducati SuperSport - 7
Ducati SuperSport - 8
Ducati SuperSport - 9
Ducati SuperSport - 10
Ducati SuperSport - 11
Ducati SuperSport - 12
Ducati SuperSport - 13
Ducati SuperSport - 14
Ducati SuperSport - 15
Ducati SuperSport - 16
Ducati SuperSport - 17
Ducati SuperSport - 18

Najważniejsze

Przebieg

7 800 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

937 cm3

Moc

110 KM

Opis

Sprzedam Ducati SuperSport S z roku 2020 – ostatniego roku produkcji tego modelu.

Jest to egzemplarz pochodzący z polskiego salonu (zakup w Ducati Kraków), serwisowany w ASO Ducati w Warszawie i niezależnym serwisie w Lublinie. Motocykl jest w sprawny technicznie, bez potrzeby nakładów finansowych.


Kluczowe informacje techniczne:


Silnik: Testastretta 11°, 937 cm³, 110 KM przy 9000 obr/min, moment obrotowy 93 Nm – jednostka o znanej niezawodności i łatwej obsłudze.


Przebieg: 7800 km (udokumentowany).


Rok produkcji: 2020 – ostatni rok serii, co oznacza dopracowany proces montażu, eliminację tzw. „chorób wieku dziecięcego” i najwyższą jakość wykonania.


Wersja: S – z pełnym pakietem wyposażenia: zawieszenie Öhlins (przód i tył, w pełni regulowane), Ducati Quick Shift (DQS) góra/dół, Ducati Traction Control (DTC), ABS Bosch 9.1MP z kontrolą unoszenia tylnego koła, Riding Modes (Sport / Touring / Urban), Ride-by-Wire, Daytime Running Light (DRL), hamulce Brembo.


Kolor: Biały – charakterystyczny dla wersji S, nadaje motocyklowi elegancki, prestiżowy wygląd.


Data pierwszej rejestracji: czerwiec 2020.


Opony: Pirelli Diablo Rosso III – stan bardzo dobry.


Akumulator: utrzymywany w stanie optymalnym, ładowany sezonowo.


Stan techniczny i serwis:


Motocykl utrzymany w stanie bardzo dobrym, garażowany, użytkowany rekreacyjnie.

Serwisowany w autoryzowanym serwisie Ducati.

Ostatni przegląd wykonany w renomowanym serwisie w Lublinie – potwierdzony fakturą.


Eksploatacja:


Dzięki trzem trybom jazdy motocykl jest bardzo uniwersalny:

Urban – łagodna charakterystyka silnika, idealny do miasta i dla początkujących.

Touring – płynna moc, komfortowa jazda w trasie.

Sport – pełna moc i szybka reakcja na gaz – zapewnia emocje porównywalne z klasycznym sportem.


Zarówno pod względem ergonomii, jak i osiągów, SuperSport S stanowi racjonalny kompromis między komfortem użytkowania a osiągami klasy sportowej.


Motocykl nie był torowany co widać po stanie opon.


Sprzedaję prywatnie, bez pośredników.


Cena okazjonalna ze względu na koniec sezonu.

Ze względu na brak czasu cena jest minimalna, ostateczna i nie jest do negocjacji!

Szanując maszynę i swój czas zachęcam do kontaktu i oględzin osoby zdecydowane na ten model. Niestety nie mogę zaoferować "przymiarek", celem sprawdzenia czy ten motor jest odpowiedni czy jednak poszukać innego modelu.

Po więcej informacji proszę dzwonić.

-————————————————————-

Piękna, przyjazna i wszechstronna – SuperSport to sportowy motocykl drogowy, który przenosi energię i emocje jazdy sportowej gdziekolwiek się pojawi: od weekendowych wypadów, przez codzienne dojazdy, aż po kręte trasy poza miastem.


W wersji S, wyposażonej w elementy zapewniające jeszcze bardziej sportowe doznania oraz stylistykę i technologię podkreślającą jej charakter. Wyposażenie obejmuje system Ducati Quick Shift góra/dół, osłonę siedzenia pasażera, widelec Öhlins o średnicy 48 mm z powłoką TiN oraz tylny amortyzator zintegrowany ze zbiornikiem gazu – oba w pełni regulowane.



Opis techniczny:


Silnik i napęd:

• Dwucylindrowy układ „L-Twin” (90°) – model Testastretta 11°, pojemność 937 cm³.

• Wymiary tłoków: Ø94 mm × skok 67,5 mm.

• Stopień sprężania: około 12,6 :1.

• Moc maksymalna: ok. 110 KM (≈ 81 kW) przy 9 000 obr./min.

• Moment obrotowy: około 93–94 Nm przy ok. 6 500 obr./min.

• Układ wtrysku: w pełni elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice Ø 53 mm z systemem Ride-by-Wire.

• Skrzynia biegów: 6-biegowa, w wersji S wyposażona także w Ducati Quick Shift góra/dół.


Rama, zawieszenie i hamulce:

• Rama: stalowa kratownica („trellis frame”), silnik pełni element nośny konstrukcji.

• Wahacz: aluminiowy wahacz jednoramienny („single-sided swingarm”) w wersji S.

• Zawieszenie przód: w wersji S widelec upside-down marki Öhlins o średnicy 48 mm, powierzchnia TiN, w pełni regulowany.

• Zawieszenie tył: monoshock Öhlins z pełną regulacją.

• Hamulce przód: dwie tarcze Ø 320 mm + czterotłoczkowe zaciski radialne marki Brembo.

• Hamulec tył: tarcza Ø 245 mm, zacisk dwutłoczkowy.

• Opony: przód 120/70 ZR 17, tył 180/55 ZR 17 marki Pirelli Diablo Rosso III.


Wymiary i waga:

• Masa „suchej” (dry weight) około 183 kg (lub 184 kg) dla wersji S.

• Wysokość siodła: ok. 810 mm.

• Rozstaw osi: 1 478 mm.

• Pojemność zbiornika paliwa: około 16 l.


Elektronika i wyposażenie standardowe (wersja S):

• Tryby jazdy: Urban / Touring / Sport — pozwalające na konfigurację charakterystyki silnika i podwozia.

• Systemy bezpieczeństwa: ABS (Bosch 9.1 MP w wielu materiałach jako standard) oraz kontrola trakcji (Traction Control).

• Oświetlenie LED – pełne LED z charakterystycznym dla Ducati światłem DRL (Daytime Running Light).

• Quick Shift góra/dół w wersji S.

• Stylizacja i ergonomia: sportowy kierownica, wyprofilowany zbiornik paliwa, jednoramienny wahacz, rama kratownicowa – wszystko zaprojektowane tak, aby łączyć komfort, sport i codzienne użytkowanie.


Charakter użytkowania:

• Motocykl wpisuje się w segment sportowy, ale zoptymalizowany pod względem użytkowania drogowego („road-going sportsbike”) — zaprojektowany z myślą o weekendowych wyjazdach, dojazdach, trasach krętych.

• Dzięki możliwości ustawienia trybu „Urban” idealny także dla kierowców początkujących, co jednocześnie nie wyklucza sportowej jazdy w trybie „Sport”.


 

12 listopada 2025 14:49

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

SuperSport

Kolor

Biały

Rok produkcji

2020

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

36000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni