1 / 19
20 maja 2024 19:28
ID: 6123613899
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
CBFRok produkcji
2007
Przebieg
70 300 km
Pojemność skokowa
998 cm3
Moc
98 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowyTyp nadwozia
TurystycznySkrzynia biegów
ManualnaKolor
NiebieskiRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyNumer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Opis
Nie jestem handlarzem, a motocykl który sprzedaje służy mi niestrudzenie już szósty sezon. Odpowiem chętnie na wszystkie pytania, Ale proszę przeczytaj ogłoszenie - tak będzie nam łatwiej się dogadać.
Motocykl sprowadzony dla mnie z Niemiec w 2019 roku (mam niemieckie dokumenty) i od tamtego czasu w ciągłej eksploatacji. Jezdzilem nim trasy oraz dojeżdżałem nim do pracy po mieście. Sprzedaję, bo w zeszłym sezonie zrobiłem mniej niż 500 km, nie zapowiada się że będę miał ochotę i czas robić więcej, a szkoda żeby stał.
Motocykl sprawny, w mojej ocenie w dobrym stanie wizualnym. Nie będę się rozpisywał bo jeśli rozważasz zakup CBF, to pewnie trochę o nim wiesz. To świetna maszyna, można się nim toczyć przyjemnie 30 km, filtrować korki w mieście, a potem wjechać na autostradę i cisnąć przed siebie cały dzień z przerwami na tankowanie. To strasznie niedoceniony sprzęt i bardzo uniwersalny. ABS i centralny hamulec robi mega robotę. Nie ma lepszego motocykla na pierwszy litr.
Z dodatków Jest szyba MRA, crash pady ładowarka USB, woltomierz i kufer centralny. kufer jest chiński i poniszczony, więc jakbym miał gdzieś nim jechać to bym założył porządniejszy. Ale stelaż kufra i płyta mocująca są ok.
Serwis:
Przy motocyklu robiłem wszystko (oprocz jednej rzeczy) od początku sam.
Olej z filtrem co roku + czyszczenie filtra powietrza (nowy filtr założyłem po zakupie). Świece nowe po zakupie. Aku nowe po zakupie. Wypadałoby już wymienić.
w 2020 jako że jedna laga ciekła, robiłem pełen serwis zawieszenia z przodu. wymieniłem uszczelnienia kurzowe, olejowe, zmierzyłem sprężyny, obejrzałem panewki w lagach i wymieniłem olej. W 2020 awaria - pęknięty przewód zapłonowy nr 3, wymieniony cały uklad na używany z MkII (pasuje) razem z cewkami i świece na irydowe (Zanim się okazało że to przewód, obstawiałem świece). W tym sezonie sfajczony alternator - zmora CBF. Wymieniony na chiński, potem oryginalny stojan przewinięty w polecanym zakładzie porządnym drutem przez jakiś zakład z polecenia, i podmieniony. Obecnie chiński mam gdzieś w zapasie i dołączę. Regulator napięcia sprawny, ładowanie w normie.
W 2021 nowy napęd. Wymieniłem płyn chłodniczy, i płyn hydrauliczny od sprzęgła.
Jedyna wizyta tego motocykla w warsztacie to regulacja luzów zaworowych i wymiana płynu hamulcowego (do luzów nie mam narzędzi, a przez ABS i centralny hamulec, z wymiana płynu jest dużo roboty). W 2021 nowe opony Angel GT.
Przód DOT 0421
Tył DOt 1819
wymienione łożyska w kołach, przy okazji zmiany opon.
Klocki, żarówki na bieżąco.
Jakbym mial coś przy nim teraz zrobić, to bym wymienił aku, bo był ostatnio głównie jeżdżony po mieście i wydaje się że już nie domaga. Dla zdecydowanego i uprzejmego kupca wymienię akumulator na nowy. Łożysko główki ramy - ja nie ruszałem, jest sprawne, ale chyba jest oryginalne więc loteria.
Przygody:
Przewróciłem go kiedyś na samochód sąsiada i połamałem szybę, założyłem nową taka sama MRA. Po tym jest ślad w OC, bo auto sąsiada było porysowane. Moto oparło się na crash padach. Nie śledziłem historii z Niemiec, ale leżał na 100% - widać po crash padach.
Badanie techniczne do czerwca. Jeśli miałby się sprzedać wcześniej, to zrobię badanie. OC jeszcze prawie rok.
Motocykl do obejrzenia w Bydgoszczy (Fordon). Jazda próbna po zostawieniu w gotówce kwoty z ogłoszenia.
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie