1 / 11
Najważniejsze
Przebieg
50 850 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
600 cm3
Moc
77 KM
Opis
Motocykl w użyciu, odpalony pod koniec maja po "zimowaniu" w ciepłym garażu i zabrany na 100km przejażdżkę na rozruszanie przed sezonem.
Przegląd ważny do 31.07.25, OC 09.02.26
Fajny motocykl na dłuższe wyprawy, albo na pierwszy jednoślad po zdaniu prawka - jest dość ciężki więc uczy myślenia przy manewrowaniu, ale też mimo swojej mocy nie staje na kole i ma wybaczającą skrzynię biegów, a przy tym wszystkim ABS zadba o to żeby przy początkowych błędach w sytuacjach awaryjnych albo po prostu hamując w deszczu nie wywrócić moto. Automatyczna olejarka łańcucha pozwala zapomnieć o smarowaniu go, a grzane manetki i wyższa szyba dają większy komfort w dłuższych wyprawach i na autostradzie. Do tego ma obniżone zawieszenie przez co jest lepszy dla niższych osób (ale mam też oryginalną część w razie chęci podniesienia).
CBF uchodzi za dość bezawaryjną serię co u mnie póki co się sprawdza, bo poza standardowym serwisem nic nie musiałem naprawiać.
W zeszłym roku wymieniony olej i akumulator, 2 lata temu wymieniony płyn hamulcowy.
Poza-standardowe wyposażenie:
Dwa wydechy (kupiłem z akcesoryjnym ale zamontowałem oryginalny bo akcesoryjny był za głośny na przegląd)
Dwie owiewki (kupiłem ze standardową ale zamontowałem wyższą żeby nie urywało głowy w dłuższych trasach)
Regulowane klamki sprzęgła i hamulca (złote) (+ daje też standardowe)
Duży kufer Givi
Stelaże pod kufry boczne Givi
Automatyczna olejarka łańcucha
Ładowarka USB (x2) ze wskaźnikiem napięcia akumulatora
Gniazdo zapalniczki pod siedzeniem
Gmole (chociaż bardziej chronią silnik niż nogi)
Akcesoryjna kanapa (dwuczęściowa)
Grzane manetki
Alarm
*Immobilizer (opcja alarmu do zamontowania)
Motocykl w sezonie parkowany na ulicy pod pokrowcem, zimowany w ciepłym garażu.
Głównie używany na dalsze wypady (np. tygodniowy spływ kajakowy koło Bolesławca = ~400km w jedną stronę z dużą ilością bagażu), bo dojeżdżanie nim do pracy po Krakowie okazało się nieopłacalne (czasowo) przez konieczność odpinania zabezpieczeń i "odpakowywanie" z pokrowca - łatwiej mi jednak wsiąść w tramwaj - chyba że ktoś ma dalej do pracy albo garaż to może sie opłacać.
Myślałem że będę więcej nim jeździł i trochę w niego doinwestowałem, a wyszło nieco inaczej (niestety dla mnie sprzedaje w cenie pomijającej doinwestowanie). Zestaw jaki posiadam uważam za bardzo fajny i wystarczający na dalsze wypady, a jeśli ktoś chciałby jeździć trochę bardziej sportowo (a podobno też bezpieczniej) to może założyć dołączany przeze mnie akcesoryjny wydech. Osobiście uznałem, że czas na coś innego (chyba mniejszego, bardziej miejskiego), więc może go sprzedam :)
Kraj pochodzenia ustawiłem na Włochy bo na to wskazuje instrukcja obsługi którą mam, ale od 2010 roku w Polsce, więc jest bardziej Polski niż Włoski (pytanie czy to dobrze :) )
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania przez telefon i pokażę motocykl na żywo.
Możliwa "wymiana" za coś lżejszego (może być też słabszego, nawet 125) najlepiej za coś bardziej miejskiego (naked) albo sportowego.
1 czerwca 2025 3:45
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CBF
Kolor
Niebieski
Rok produkcji
2004
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Podgrzewane manetki
Kufer
Alarm
ABS
Informacje o sprzedającym
Szymon
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie