Honda CBX - 1
Honda CBX - 2
Honda CBX - 3
Honda CBX - 4
Honda CBX - 5
Honda CBX - 6
Honda CBX - 7
Honda CBX - 8
Honda CBX - 9
Honda CBX - 10
Honda CBX - 11
Honda CBX - 12
Honda CBX - 13
Honda CBX - 14
Honda CBX - 15
Honda CBX - 16
Honda CBX - 17

1 / 17

Honda CBX - 1
Honda CBX - 2
Honda CBX - 3
Honda CBX - 4
Honda CBX - 5
Honda CBX - 6
Honda CBX - 7
Honda CBX - 8
Honda CBX - 9
Honda CBX - 10
Honda CBX - 11
Honda CBX - 12
Honda CBX - 13
Honda CBX - 14
Honda CBX - 15
Honda CBX - 16
Honda CBX - 17

10 kwietnia 2024 23:37

ID: 6122550024

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CBX

Rok produkcji

1983

Przebieg

30 000 km

Pojemność skokowa

650 cm3

Moc

75 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Naked

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Opis

Motocykl zakupiony z myślą o pełnym odrestaurowaniu od podstaw. Niestety chwilę po zakupie pozmieniały się plany życiowe i od tamtej pory stoi w garażu czekając na swój dzień odrodzenia. Jest to wersja 75Km. Części, które zostały zdemontowane to kanapa, zbiornik, gaźniki i filtr oleju. Gaźniki są rozebrane całkowicie i przygotowane do wysłania na odświeżenie/odrestaurowanie i wymianę dysz, ponieważ przy zamontowanych stożkowych filtrach powietrza podawały za mało paliwa i nie dało się wyregulować gaźników. Czynność ta jest konieczna bo przy pełnej manetce motocykl zaczyna się krztusić i nie oddaje prawie w ogóle mocy. Śruba mocująca pokrywę filtra oleju wymaga naprawy/wymiany przez ukręcony łeb przez co nie da się jej po ludzku odkręcić. Jest naprawiona „na sztukę”, to znaczy wywiercony otwór na mniejszą śrubę by można było jakkolwiek odkręcić ją i wymienić filtr oleju. Tokarz powinien zrobić taką samą ale nową. Poza łbem jest ona w pełni sprawna. Elektryka w motocyklu działa lecz trzeba sprawdzić regulator napięcia lub killswitch bo motocykl czasem zgaśnie sam z siebie i po minucie da się odpalić ponownie. Silnik pracuje równo i nie wydaje niepokojących dźwięków, pracuje tak jak silniki z tamtych czasów. Biegi wchodzą twardo, głośno ale bez zgrzytów, nie wypadają. Zębatka tylnej przekładni jest zdrowa, brak korozji. To samo tyczy się zębatki od strony wału kardana. Dokładny przebieg motocykla niestety nie jest mi znany, zaginął gdzieś lata temu jak któryś właściciel wymienił licznik ale z mojej wiedzy wynika, że oscyluje w okolicach 30 000km. Układ wydechowy jest fabryczny lecz tłumiki zostały wybebeszone i brzmi o niebo lepiej. Dla zainteresowanych podeślę filmik jak brzmi :) Jak już wyżej pisałem, motocykl wymaga generalnego remontu i nadaje się do tego idealnie. Ja niestety nie mam już czasu żeby to zrobić. Motocykl został przerejestrowany na mnie po około piętnastu latach więc zrobiłem porządki z papierami. Nowy właściciel oczywiście otrzyma komplet dokumentów i wszystkie umowy. Napewno o czymś zapomniałem napisać, w razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego a odpowiem na wszelkie pytania. 

Informacje o sprzedającym

Adrian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mazowieckie