Honda CMX - 1
Honda CMX - 2
Honda CMX - 3
Honda CMX - 4
Honda CMX - 5
Honda CMX - 6
Honda CMX - 7
Honda CMX - 8
Honda CMX - 9
Honda CMX - 10
Honda CMX - 11
Honda CMX - 12
Honda CMX - 13
Honda CMX - 14
Honda CMX - 15
Honda CMX - 16
Honda CMX - 17
Honda CMX - 18
Honda CMX - 19
Honda CMX - 20
Honda CMX - 21

1 / 21

Honda CMX - 1
Honda CMX - 2
Honda CMX - 3
Honda CMX - 4
Honda CMX - 5
Honda CMX - 6
Honda CMX - 7
Honda CMX - 8
Honda CMX - 9
Honda CMX - 10
Honda CMX - 11
Honda CMX - 12
Honda CMX - 13
Honda CMX - 14
Honda CMX - 15
Honda CMX - 16
Honda CMX - 17
Honda CMX - 18
Honda CMX - 19
Honda CMX - 20
Honda CMX - 21

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Chopper

Pojemność skokowa

1 100 cm3

Moc

88 KM

Opis

Dzień dobry,


Autoryzowany salon sprzedaży JKK HONDA GLIWICE sprzedaje fabrycznie nowy motocykl


Honda CMX 1100 SE Rebel w kolorze - Flare Orange Metallic


W życiu nie liczą się tylko dotychczasowe doświadczenia. Ważne jest także dokąd jeszcze się udasz. A teraz CMX1100 Rebel zabierze Cię tam w niepowtarzalnym stylu ulicznego cruisera. Większa moc i wigor dwucylindrowego silnika ujawniają się już w niskim i średnim zakresie obrotów. Większa przestrzeń dla kierowcy – kierownica uniesiona i odsunięta w stronę kierowcy, podnóżki przesunięte do przodu i wyższe o 10 mm siedzisko – zapewnia wygodniejszą i pewniejszą pozycję podczas jazdy. Nowy zestaw wskaźników z wyrazistym 5-calowym ekranem TFT i aplikacją Honda RoadSync umożliwiającą łączność ze smartfonem, zapewnia pełną kontrolę i kontakt z otoczeniem w trakcie jazdy.


Zbliżenie na zaktualizowaną dwusprzęgłową skrzynię biegów.

Zaktualizowana dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT)

Nowa (opcjonalna) automatyczna dwusprzęgłowa skrzynia biegów płynnie zmienia przełożenia przy niskich prędkościach, co jest bardzo dużym ułatwieniem podczas jazdy w mieście. Trzy domyślne schematy zmiany biegów dopasowano do trybów jazdy Drive, Sport i Manual, przy czym możliwe są również indywidualne ustawienia.


Charakterystyczne oświetlenie LED

Nisko osadzony okrągły reflektor o średnicy 175 mm mieści cztery wyraziste żarówki LED i jest znakiem rozpoznawczym modelu Rebel, podobnie jak klasyczne kierunkowskazy o średnicy 55 mm. Dla kontrastu tylna lampa z przezroczystym kloszem wygląda bardzo nowocześnie.



Wysokiej jakości zawieszenie

Zaprojektowany do spokojnej lub bardziej sportowej jazdy; 43-milimetrowy widelec typu cartridge pokryto ciemnogranatową powłoką z tlenku tytanu i dopasowano do tylnych amortyzatorów piggyback z regulacją napięcia wstępnego sprężyny.


Dwucylindrowy rzędowy silnik o pojemności 1084 cm3 i wysokim momencie obrotowym

Wysoki moment obrotowy (w szczytowym momencie 133KM) – dostępny w całym zakresie obrotów – to zasługa wyższego stopnia sprężania, koła zamachowego o dużej masie i wyrazistego układu wydechowego, zapewniających niezapomniane wrażenia.


Zbliżenie na nowy ekran TFT o przekątnej 5 cali.

Nowy 5-calowy ekran TFT

Z konfigurowalnymi wyświetlaczami i łącznością ze smartfonem przez Honda RoadSync, aby uzyskać dostęp do nawigacji ekranowej, muzyki i połączeń. Na pokładzie jest również wbudowane praktyczne gniazdo USB-C do ładowania smartfona.


Długi, niski i piękny

CMX1100 Rebel jest również smukły.


Siedzisko o wysokości 710 mm zapewnia łatwą obsługę przy niskich prędkościach i łatwy dostęp do podłoża. A konkretne detale wyposażenia są w sam raz. Wciśnięty między rury, bezkołnierzowy zbiornik paliwa o pojemności 13,6 l spoczywa nad mocnym silnikiem. Przednie i tylne błotniki wykonano ze stali o grubości 1 mm i zamontowano na odlewanym ciśnieniowo aluminium. Okrągły reflektor, będący prawdziwym klasykiem motocyklowego wzornictwa, ma nowoczesny akcent: cztery mocne żarówki LED, które razem z kierunkowskazami LED i tylnym światłem z przezroczystą soczewką definiują styl modelu Rebel. CMX1100 to także motocykl o odpowiednich proporcjach, który wygląda równie dobrze z kierowcą na pokładzie — ponieważ to także ma znaczenie.


Kontrola nad mocą

Oraz moc kontroli.


Mocny silnik CMX1100 Rebel trzymasz pewnie w prawej ręce dzięki zaawansowanej elektronice, która sprawia, że ​​każdy ruch przepustnicy to czysta przyjemność. Throttle By Wire oferuje trzy domyślne tryby jazdy – Standard, Sport i Rain – udoskonalone w celu zwiększenia osiągów, a także zoptymalizowany system kontroli momentu obrotowego (HSTC) i system Wheelie Control. Ponadto, jeśli chcesz, możesz dostosować parametry wyjściowe, w tym poziom mocy i hamowania silnikiem, w trybie User. Udoskonaliliśmy również opcjonalną sześciobiegową skrzynię biegów (DCT), aby zapewnić płynniejsze ruszanie i zatrzymywanie, a także intuicyjną reakcję na zawracanie przy niskiej prędkości.


Sama deklaracja projektu: stalowa rama główna wykorzystuje rury o średnicy 35 mm, aby nadać wygląd długiego i niskiego bobbera, wraz z wytrzymałym wahaczem o średnicy 50,8 mm. Ale nie dajcie się zwieść, ten motocykl został stworzony też do jazdy, nie tylko do podziwiania. Wprowadziliśmy więc kilka poprawek do pozycji jazdy w oparciu o opinie osób, które naprawdę się znają: Właścicieli modelu Rebel. Kierownica jest cofnięta o 28 mm i podniesiona o 12 mm. Podnóżki przesunięto o 50 mm do przodu, a siedzenie - przy użyciu nowej, wysokiej jakości pianki uretanowej - jest o 10 mm grubsze, co zapewnia (wciąż niewielką) wysokość 710 mm. Efekt? Znacznie więcej miejsca dla kierowców o różnym wzroście oraz bardziej zrelaksowana sylwetka podczas jazdy, oferująca wyższą wygodę i lepszą kontrolę.


CMX1100 Rebel Special Edition

It’s special for more than one reason.

Chromowane lusterka na końcach kierownicy

Niezwykle stylowe, wykonane z aluminium, antyodblaskowe lusterka to pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane w drogowym motocyklu Hondy. Do tej pory można je było zobaczyć tylko w legendarnej RC213V-S wywodzącej się z serii MotoGP.


Siedzenie z szyciem rombowym

Siedzenie SE (edycja specjalna) zapewnia prawdziwy luksus podczas długich podróży, znakomicie łącząc wysoki poziom komfortu z atrakcyjnym wyglądem.


Indywidualna stylizacja

Dostępny w dwóch oszałamiających opcjach kolorystycznych z unikalnym aluminiowym wykończeniem, podkreślającym jego surowy metalowy charakter. Zwarta osłona reflektora pasuje kolorystycznie do zbiornika paliwa, nawiązując przy tym do estetyki hot-roda.



Kontakt:


Stanisław Cisowski


tel.


e-mail: stanislaw.cisowski@grupajkk.pl

 

10 lipca 2025 12:38

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CMX

Kolor

Pomarańczowy

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

56800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Informacje o sprzedającym

JKK MOTO KWIATKOWSKI SP.K

  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 18:00

  • wtorek

    08:00 - 18:00

  • środa

    08:00 - 18:00

  • czwartek

    08:00 - 18:00

  • piątek

    08:00 - 18:00

  • sobota

    09:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store