1 / 15
Najważniejsze
Przebieg
4 500 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
286 cm3
Moc
27 KM
Opis
Witam, moja CRF300L
którą kupiłem osobiście w styczniu 2024 w salonie Pomirski w Gdańsku. Modelowo 2023, pierwsza rejestracja 2024, Więc motor ma półtora roku i 4500km przebiegu.
Przygotowana do podróży. I dlatego ją sprzedaję, bo do podróży przesiadłem się teraz na T7.
Edit.. T7 też na sprzedaż - na innej aukcji :-)
Uwaga: miesiąc temu założyłem wydech MOTOX (ponad 1000pln) i ECU zostało zmapowane w MB Racing pod ten wydech:
- niższa temperatura pracy silnika/bogatsza mieszanka
- decat
- silnik nie szarpie na niskich prędkościach przy zamykaniu / otwieraniu przepustnicy
Na zdjęciach jest jeszcze z czerwca, z oryginalnym tłumikiem. Potem zrobię fotę z nowym.
Można powiedzieć, że to jest ultimate CRF300L. Ten motocykl, żeby doprowadzić do tego stanu kosztował mnie... 40k pln.. i duzo czasu i rozkmin. Polecam naprawdę.
Ergonomia:
CRF komfortowa dla mnie (75kg masy + bagaż oraz 186cm wzrostu) - tylni zawias Rally Raid, kierownia fatbar renthal 822 na raiserach, oraz podniesienie siedzenie o 2-4cm.
Zawias Rally Raid pod masę jezdźca 70-80 kg( ale myślę spokojnie można podciągnąć napięcie wstępne sprężyny w razie czego).
Suma dodatków w motorze to 11 000pln (jedenaście tysięcy)
Do motoru dodaję WSZYSTKIE oryginalne części jakie zdjąłem.
OC ważne do stycznia 2026, badania techniczne do stycznia 2027.
Motor mechanicznie stanie idealnym. Wizualnie - zdjąłem wszystkie naklejki - kaprys.
Plastiki są wszystkie całe, żaden nie ma nic połamanego. Motor używany 50% off 50% asfalt - przy czym nie jestem demonem offa, jeżdżę powoli - trialowo (faktycznie, mam jeszcze triala o pojemności 125). Jedyne gleby jakie miał to gdy motor zatrzymał się gdzieś na piasku i połozył się (a nie przewrócił). Nigdy nie miałem gleby przy prędkości większej od 1km/h i nigdy na twardej nawierzchni. Zawsze piasek lub trawa.
- tylni zawias to Rally Raid Level 1. Opis tu: https://adventure-bike.nl/webshop/kies-je-motor/honda/honda-crf-300l-r/honda-crf250-300l-rally-level-1-shock/
Zawias kosztował 3000pln.
- przedne teleskopy 100% oryginał - i bardzo przyjemnie sobie radzi taki zestaw
- podniesiona kanapa (dodana gąbka) w Rumia Novelty 2-4cm (można to łatwo odwrócić, w razie potrzeby)
Przygotowany pod siebie na podróże. Oprócz powyższych zmian:
- bak acerbisa 14 litrów (1400pln)
- aluminiowe handguardy Barkbusters (600pln)
- aluminiowa osłona silnika z Australii bboffroad (1200pln)
- kierownica fatbar 822 + uchwyty/risery Rally Raid -> łącznie 1200pln
- uchwyt RAM Quick-grip (300pln)
- i gniazdo zapalniczki
Co dalej..
- klamki zeta
- dźwignia tylnego hamulca ZETA
- podnóżki stalowe czarne
- bagażnik tylni z Ali-Express
- filtr powietrza z ramką+ twin air gąbkowy
- osłony ramy boczne acerbisa
Jesli chodzi o serwisy to historia jest następująca:
2024-05-02 406km
- Zmiana Oleju i filtra oleju
2024-07-03 1060km
- Zmiana Oleju bez filtra
2024-08-31 Zamontowanie filtra powietrza TwinAir gąbkowowy (zamiast oryginalnego). Mam dwa takie filtry, więc piorę je na zmianę w zależności od poziomu zakurzenia.
2025-04-02 3089km
- Zamiana oleju z filtrem
2025-06-21 4500
- Obecna data i przebieg.
2025-07-21
- założony wydech MOTOX + mapowanie ECU w MB Racing
22 sierpnia 2025 12:54
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CRF
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2023
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie