1 / 20
30 kwietnia 2024 21:40
ID: 6122943972
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
HondaModel pojazdu
ShadowRok produkcji
2006
Przebieg
39 375 km
Pojemność skokowa
1 100 cm3
Moc
53 KM
Rodzaj napędu
Wał kardanaRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowyTyp nadwozia
ChopperSkrzynia biegów
ManualnaKolor
CzarnyRodzaj koloru
Perłowy
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakTuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Opis
Dzień Dobry Państwu,
Na wstępie kluczowa dla wielu osób informacja: nie jestem handlarzem a motocyklistą który uprawnienia motocyklowe posiada od 28 lat. Oferowany przeze mnie motocykl – Honda Shadow Spirit 1100VT – jest szczególny, gdyż jest pierwszym moim chopper, który uczył mnie dokładności i cierpliwości przy corocznym procesie przygotowywania do sezonu a następnie odwzajemniał niezawodnością, niekończącą się mocą i frajdą z jazdy. Dodatkowym aspektem są ciągłe zazdrosne spojrzenia i westchnienia innych uczestników ruchu i przechodniów!
Niestety jak boleśnie się od trzech lat przekonuję nie mam wystarczająco czasu na wypady i jazdę Shadow’ką (wogół komina jeżdżę Burgmanem, a na dalsze wypady z małżonką wolimy K1600GT) – przez ten czas zrobiłem zaledwie trochę ponad 700 km - zatem zdecydowałem na zaoferowanie swojego "rarytaska" w ramach niniejszego portalu. Od razu napiszę również, iż doskonale znam stan oraz kondycję oferowanego motocykla – z przymrużeniem oka zauważam również często reanimowane „strupki” znalezione na portalu - zatem znaczące negocjacje kwotowe będą przeze mnie z natury rzeczy odrzucane. Oczekiwana przeze mnie kwota z bardzo dużym prawdopodobieństwem odzwierciedla realną wartość i kondycję oferowanej Hondy. Ale dość lukru, poniżej najważniejsze szczegóły dotyczące historii i ostatnich napraw / serwisów (6 lat) Shadow’ki:
1. Motor został sprowadzony do kraju w 2010 roku jako bezwypadkowy i takowy stan pozostał do dnia dzisiejszego. W każdym miejscu ramy, baku i pozostałych lakierowanych elementów znajduje się fabryczny lakier jak i naklejki producenta.
2. Od 2013 roku był w posiadaniu moich znajomych z klubu motocyklowego, zatem regularne dbanie o jego kondycję, wygląd i wszelkie aspekty serwisowe było w 100% zapewnione.
3. W 2019 roku pojawił się problem z wypadaniem dwójki (częsta przypadłość tego modelu przy przebiegu ok 50 tys. km) – został przeprowadzony kompleksowy remont całej skrzyni biegów z wykorzystaniem poprawionych fabrycznych elementów skrzyni, jak również profilaktyczna wymiana tarcz sprzęgła – zatem problem ponownie już nie wystąpi. Naprawa w serwisie Hondy w Warszawie.
4. Silnik pracuje idealnie zaś jego kondycja patrząc na żywotność analogicznych motorów, jest jak po „lekkim dotarciu” - pewien standard do którego przyzwyczaja Honda! Dodatkowo w 2017 roku wymieniono rury na bardziej sportowo i basowo brzmiące (oryginał hondy), które przy okazji dodały trochę kucyków. Oczywiście poziom głośności jest zgodny z normami polskimi.
5. Po zakupie przeze mnie, w roku 2022 wymieniłem tarczę i zaciski hamulcowe z przodu, jak również wszelkie przewody gumowe wpływające na bezpieczeństwo i chłodzenie motocykla; uszczelniona został również laga przednia - brzydko wyglądała, choć jeszcze nie ciekła. Dodatkowo wymieniono wtedy również płyn chłodzący, hamulcowy jak i olej w wale kardana. Czynności serwisowe zostały wykonane w zaprzyjaźnionym serwisie „MOTO Oficyna u Mechaników” Łomiankach – Panowie znają się na swojej robocie! Z czystym sercem POLECAM!
6. Olej silnikowy, filtr oleju, powietrza oraz świece zapłonowe wymieniłem 200 km temu w listopadzie 2023 roku; na przyszłą wymianę pod koniec obecnego roku już posiadam prawie pełen set (olej + filtry) – były 50% tańsze przy zakupie 2 kompletów, zatem kupiłem…
7. Wszelkie płyny, oleje, filtry, klocki – zawsze za najwyższej półki – co łatwo jest zweryfikować.
8. Żaden element chromowany, nie wymaga ponownego lakierowania, co dotyczy również lakieru.
9. Siedzisko kierowcy jak i pasażera oryginale w wyśmienitym stanie, bez śladów zużycia – corocznie czyszczone i impregnowane specjalistycznymi preparatami do skór.
10. Akumulator kupiony dwa lata temu (na początku 2022 roku) – jego sprawność sprawdziłem 20 kwietnia br. – 92 procent, zatem spokojnie podziała jeszcze minimum dwa, trzy lata.
11. Opona tylna z 2020 roku w stanie bardzo dobrym – jeszcze wstrzymałbym się z wymianą; opona przednia bodajże z 2018 roku, zatem już kupiłem całkowicie nowa i do majówki postaram się ją wymienić. Motocykle zawsze u mnie jeździły na Michelin’kach do którym jestem najbardziej przekonany czy to w motocyklach czy też samochodach.
12. Motocykl jest w pełni ubrany – nawet kufer tylni, którego nie zamieściłem na zdjęciach jest w moim posiadaniu (nigdy jednak nie był mi potrzebny, zatem nie został założony).
W motocyklu na chwilę obecną (oprócz wyżej wspomnianej wymiany opony przedniej) nie ma nic do naprawy, wymiany, uzupełniana – wsiadać i cieszyć się niezmąconą żadnymi awariami jazdą. Obecnie motocykl został „przezimowany” w garażu teściów na Podlasiu, jednakże w jeden z najbliższych cieplejszych i bezdeszczowych dni zamierzam się po niego wybrać i będzie wówczas do obejrzenia w Łomiankach k. Warszawy.
Informacje o sprzedającym
Paweł
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie