Honda Transalp - 1
Honda Transalp - 2
Honda Transalp - 3
Honda Transalp - 4
Honda Transalp - 5
Honda Transalp - 6
Honda Transalp - 7
Honda Transalp - 8
Honda Transalp - 9
Honda Transalp - 10

1 / 10

Honda Transalp - 1
Honda Transalp - 2
Honda Transalp - 3
Honda Transalp - 4
Honda Transalp - 5
Honda Transalp - 6
Honda Transalp - 7
Honda Transalp - 8
Honda Transalp - 9
Honda Transalp - 10

Najważniejsze

Przebieg

70 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

650 cm3

Moc

53 KM

Opis

Honda Transalp 650 V – motocykl, który miał zabrać mnie na koniec świata


Plan był prosty: ja, Trampek 650V i wielka podróż. Rosja, mongolskie stepy, Laos i wymarzona Tajlandia. Pół roku z namiotem, bez telefonu i nawigacji, tylko z papierową mapą.

Brzmi pięknie, prawda?

A potem pojawiła się okazja kupna mieszkania – i zamiast Azji wybrałem remont.


Motocykl wybierałem długo i świadomie. Szukałem maszyny, która będzie:

• niezawodna i prosta w obsłudze,

• na gaźniku, bez elektroniki i komputerów,

• chłodzona wodą

• na kołach ze szprychami i koniecznie dętką

• łatwa do naprawienia wszędzie, nawet w wiejskim warsztacie na drugim końcu świata,

• z silnikiem nie koniecznie mocnym, ale przede wszystkim- niewyżyłowanym – sprawdzonym - długowiecznym i dobrze znanym. Takim, który z dużym bagażem wciągnie nas pod każdą górkę w terenie.


I znalazłem. Ten Transalp spełnia wszystkie te warunki.

Daleko nie musiałem szukać. Kupiłem go od mechanika, który od lat serwisuje moje motocykle – wiedziałem, że kupuję z dobrych rąk.



Co w nim zrobiłem i dołożyłem?

• gmole ochronne,

• stopka centralna,

• podniesiona kierownica na rizerach +5cm (redukcja 22,2 → 28,6 mm) + nowy szerszy fatbar 80 cm,

• handbary i składane lusterka,

• krótka dźwignia zmiany biegów odporna na wywrotki,

• solidna ładowarka z niezależnym włącznikiem,

• kufer mieszczący dwa kaski,

• świeże opony i nowy łańcuch,

• nowe łożyska w przednim kole,

• dokładam też komplet opon typowo offroadowych -kostek (stan świetny, przelatana ostatnia zima w terenie).



Stan i historia


Kupiłem go jako „golasa”, jeszcze z ładnymi, nieporysowanymi i niepopękanymi plastikami. Od tego czasu dołożyłem większość rzeczy potrzebnych w podróż. Motocykl jest technicznie w pełni sprawny i gotowy do jazdy od razu – czy to w trasę po Polsce, czy na wyprawę dalej. Jeżeli tak jak ja planujesz jakiś trip - nie szukasz egzemplarza bez ryski bo wiesz że gleby w turystyce to standard - i chcesz mieć technicznie niezawodny sprzęt - jest to motor dla Ciebie.



Sprzedaję z prostego powodu – remont mieszkania.

A jeśli ktoś szuka czegoś szybszego i w pedantycznym stanie obok wystawiłem też swojego KTM Superduke 990 (25 tys. km, stan salonowy).



Ten Transalp to motocykl dla kogoś, kto marzy o wyprawach i chce maszynę, która po prostu nie zawodzi.

 

23 sierpnia 2025 16:13

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Transalp

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2000

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Kufer

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni