Honda VF - 1
Honda VF - 2
Honda VF - 3
Honda VF - 4
Honda VF - 5
Honda VF - 6
Honda VF - 7
Honda VF - 8
Honda VF - 9
Honda VF - 10
Honda VF - 11
Honda VF - 12
Honda VF - 13
Honda VF - 14
Honda VF - 15
Honda VF - 16

1 / 16

Honda VF - 1
Honda VF - 2
Honda VF - 3
Honda VF - 4
Honda VF - 5
Honda VF - 6
Honda VF - 7
Honda VF - 8
Honda VF - 9
Honda VF - 10
Honda VF - 11
Honda VF - 12
Honda VF - 13
Honda VF - 14
Honda VF - 15
Honda VF - 16

Najważniejsze

Przebieg

98 100 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Chopper

Pojemność skokowa

750 cm3

Opis

To mój pierwszy i jedyny motocykl jaki miałem

12lat temu zrobiłem A, zabujałem się w Supermagna i od tamtej pory używam ją w trybie ciągłym.

Zrobiłem na niej 20tys. mil czyli ok.32tys km - w zasadzie tylko po mieście bo służyła na dojazdy do pracy; na długie podróże średnio się nadaje bo nie jest tak wygodna żeby 4h siedzieć na niej (a może ja jestem na nią za duży).

Po tych latach czas zmienić styl - przerzucam się na turystyki więc muszę ją sprzedać (dwóch motocyklów nie utrzymam)

Nie będę pisać o samej Honda Supermagna - wszystkie dane można sobie znaleźć w internecie - napiszę tylko, że to taka specyficzna wersja Magna VF700, robiona na rynek amerykański tylko przez 3 lata, wyprodukowali ponoć tylko ok. 3tys. egzemplarzy.

Kupiłem ją po przeglądzie mechanika, nie miała wypadku wtedy i nie miała za mojego użytkowania.

Nie liczę 3 wywrotek przy małej prędkości: na mokrym, na rondzie, na parkingu - po tych wywrotkach zostało jej parę śladów co widać na zdjęciach: szlif na obudowie bocznej ze zdartym napisem MAGNA, urwana jedna osłonka na wydechu; ale który motocykl nie leżał na boku, i nie zaliczam tego jako `wypadki`

Ona ma już 38lat więc nie ma co ściemniać, że jest w stanie idealnym: ząb czasu powoli na nią wchodzi i widać gdzieniegdzie pewne jego znaki. Wszystko na zdjęciach, nic nie ukrywam, ale proszę przyjrzyj się, nie negocjuję ceny `bo zadrapane`.

Z braków, zaginiona gdzieś w warsztacie dolna czołowa owiewka pod silnikiem - porównaj zdjęcia oryginału w internecie i zobaczysz jej brak.

Hondę zimowałem co roku u mechanika, który na wiosnę robił mi co roku przegląd z wymianą oleju oraz drobnymi innymi naprawami części zużywających się (klocki, płyny); 2 razy regulował gaźniki.

Wymieniałem jej na początku użytkowania tylny wahacz, bo stary był już nadszarpnięty rdzą. Nowy trzyma się OK.

Owiewki boczne: trzymają się, ale mocowanie było tak zaprojektowane, że nie był opcji aby utrzymać piny w całości: więc są klejone.

Opony nowe kupiłem ok. 5lat temu

Akumulator nowy wymieniłem 2 lata temu (na zimę wyjmowany)

Ona nie ma sygnalizacji rezerwy - więc jeździ się na licznik (100mil na bak, nie przekraczać)

A poza tym nie wymagała ode mnie żadnych większych napraw - jak mówi mój mechanik: to ten rodzaj maszyny analogowej, która serwisowana będzie jeździć bardzo długo; solidna robota jak ją określa.

Jeżdżę nią na bieżąco cały czas, więc jest w użyciu non-stop

Badanie techniczne robię w październiku; OC odnawiane w czerwcu.

Mam 2 kluczyki.

Mam do niej tylne siedzenie i oparcie (leży gdzieś w piwnicy, zdjąłem jak tylko kupiłem i nigdy nie używałem)

Chyba wystarczy - więcej opowiem osobiście

 

12 sierpnia 2025 20:33

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

VF

Kolor

Czarny

Rok produkcji

1987

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

8000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni