1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
50 200 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Cruiser
Pojemność skokowa
698 cm3
Moc
79 KM
Opis
Honda VF700C Super Magna (1987)
Przebieg: 50 200 km, eksploatowana bezawaryjnie – pełna przyjemność z jazdy!
Hondę kupiłem w listopadzie 2023 jako mój pierwszy motocykl od pana, który przejeżdżał kilkaset kilometrów rocznie. Z danych z historii pojazdu wynika, że od sprowadzenia jej do Polski z USA w 2015 roku do zakupu przeze mnie w 2023 roku motocykl przejechał zaledwie 11 000 km. Ja od tego czasu nabiłem już prawie 14 000 i przebieg rośnie z każdym dniem! Jest to motocykl, który daje niesamowitą przyjemność z jazdy, prowadzi się dostojnie, a jednocześnie zaskakuje osiągami - wszak model ten rozpędza się do 100 km/h w 4,1 sekundy, a na górskich winklach radzi sobie nie gorzej niż nie jeden nowszy sprzęt.
Opis i zalety:
• Stylowy cruiser napędzany silnikiem V4 o kącie 90° i pojemności 698 cm³, generujący około 80 KM przy 9 500 obr/min i 62 Nm momentu przy 7 500 obr/min – znakomite połączenie dynamiki i płynności jazdy .
• Unikatowy, czterotłumikowy układ wydechowy (4‑into‑4), który przy wysokich obrotach wydaje potężny, charakterystyczny dźwięk – przyciszony i dyskretny na postoju, ale potrafi zaskoczyć podczas jazdy .
• Zawieszenie z przednim widelcem (37 mm, z regulacją powietrzną) oraz tylnymi, podwójnymi amortyzatorami – zapewniają stabilność przy dynamicznej jeździe i komfort na trasach.
• Napęd wałem kardana – praktyczne rozwiązanie bezobsługowe, w przeciwieństwie do typowych łańcuchów.
• Skrzynia 6‑biegowa zapewnia komfortową ekonomiczną jazdę autostradą (spalanie przy rozsądnej jeździe potrafi zejść nawet do 4,5 litra na 100 km. Przeciętnie pali 5,5-6 litrów, ale przy agresywniejszych przejażdzkach może dobić i do 8-9 litrów.
• Rocznik 1987 w wersji „Super Magna” przeszedł modernizację układu olejowego i linii wałków, eliminując wcześniejsze problemy z zużyciem – solidna konstrukcja do dziś .
Stan techniczny:
• Przejechałem na niej 14 000 km bez żadnych awarii – tylko standardowe czynności serwisowe (oleje, filtry, opony).
• Oryginalny stan, z zachowanym lakierem i chromami – to egzemplarz dla miłośników oryginału.
• Na baku widać kilka lekkich wgniotek oraz delikatne zarysowania – wszystko to świadczy o szczerym, codziennym użytkowaniu, ale nie psuje ogólnego wrażenia i charakteru maszyny. Należy pamiętać, że motocykl ma już 38 lat i jak każdy w tym wieku, ma prawo mieć swoje zmarszczki.
Komfort jazdy:
• Niski fotel (ok. 70 cm) umożliwia wygodne prowadzenie, również przez osoby niższe. Pozycja jest wciągająca i stabilna – ustawienie podnóżków i siedzenia sprzyja bardziej jazdom rekreacyjnym, to możliwy jest również szaleńczy „cornering”.
• Lekkie, ale stabilne prowadzenie – idealne do jazd miejskich i na trasach, dzięki rozsądnej masie (~240 kg) i rozciągniętemu rozstawowi osi.
⸻
Dlaczego warto?
To klasyczny, mało popularny, a przy tym bardzo praktyczny i dynamiczny cruiser z niezawodnym silnikiem V4, wałem kardana i wyjątkowym charakterem. Świetny dla pasjonatów, którzy cenią sobie oryginalność i bezawaryjną konstrukcję lat 80., a przy tym chcą poczuć emocje z jazdy czymś o niecodziennym brzmieniu i stylu.
Podsumowanie:
✅ 14 000 km bez awarii
✅ Oryginalny stan, nieprzerabiana linia
✅ Moc 80 KM, wał kardana, znakomity dźwięk wydechu
❗ Lekkie wgniotki i zarysowania na baku
Zainteresowany? Daj znać – chętnie odpowiem na wszystkie pytania, podeślę więcej zdjęć lub zorganizuję oględziny i próbę jazdy.
16 lipca 2025 21:28
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
VF
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
1987
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie