Honda VFR - 1
Honda VFR - 2
Honda VFR - 3
Honda VFR - 4
Honda VFR - 5
Honda VFR - 6
Honda VFR - 7
Honda VFR - 8
Honda VFR - 9
Honda VFR - 10
Honda VFR - 11
Honda VFR - 12
Honda VFR - 13
Honda VFR - 14
Honda VFR - 15

1 / 15

Honda VFR - 1
Honda VFR - 2
Honda VFR - 3
Honda VFR - 4
Honda VFR - 5
Honda VFR - 6
Honda VFR - 7
Honda VFR - 8
Honda VFR - 9
Honda VFR - 10
Honda VFR - 11
Honda VFR - 12
Honda VFR - 13
Honda VFR - 14
Honda VFR - 15

Najważniejsze

Przebieg

109 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

800 cm3

Moc

109 KM

Opis


Witam serdecznie.


Motocykl, który od lat uchodzi za jeden z najlepszych sport-tourerów.
V4 z systemem VTEC to jednostka, o której krążą legendy: na niskich obrotach spokojny i elastyczny, a powyżej 7 tysięcy pokazuje drugie oblicze i robi to w sposób, którego żaden rządowy motocykl nie potrafi podrobić.

VFR-ki znane są z niezniszczalności i to nie są bajki – ta maszyna nigdy nie zawiodła, nawet podczas wypraw do Albanii czy innych długich tras, gdzie naprawdę liczy się pewność i bezproblemowa jazda.


Przebieg? Jeśli kogoś odstrasza, to znaczy, że nigdy nie miał VFR-ki i nie wie, że dla tego silnika to dopiero rozgrzewka przed właściwym życiem. Te maszyny kręcą setki tysięcy kilometrów i dalej proszą o więcej,
więc wstydem byłoby powiedzieć, że „jest już wyjeżdżony”.
Właściwie można powiedzieć, że dopiero się dotarł i jest w idealnym wieku, żeby cieszyć kolejnych właścicieli przez długie lata. To maszyna, która budzi zaufanie i daje radość z każdego kilometra.


Pozycja jest wygodna, wygląd wciąż nowoczesny, a prowadzenie stabilne i przewidywalne.
To motocykl, który potrafi dać frajdę w zakrętach, ale równie dobrze sprawdzi się w długiej trasie.
Zawieszenie - bajka, po prostu pływa na nierównościach, nigdy nie jechałem tak wygodnym "sportem".
Hmm, no właśnie, sportem??..
Wystarczy położyć się na zbiorniku, załączyć VTECa i przez chwilę zaczynasz się gubić, czy to bardziej sport, czy turystyk? Według mnie, idealny kompromis, a nawet rzekłbym 2w1.

Nie ma w nim zbędnych bajerów do psucia – jest za to japońska solidność i charakter,
który sprawia, że uśmiech pod kaskiem pojawia się sam.


Z dodatków:

- 3 bardzo pojemne kufry (boczne demontaż na klik)

- nowe, regulowane klamki

- końcówki manetek dla większej wygody i stylizacji

- nowe pokrywki płynów

- 2x voltomierz z szybką ładowarką na 2x USB 3.0

- uchyt na telefon

- 2x uchwyt na kamerke GoPro, z przodu i z tyłu

- świeżo obszyte, żelowe siedzisko z alcantary (bardzo wygodne)

- alarm

Przy przebiegu 80tys.km. wymienione kompletne sprzęgło, uszczelnione lagi, luzy zaworowe, łańcuch rozrządu, łożysko główki ramy, alternator i regulator napięcia.


W pełni przygotowany do sezonu, świeżo założone nowiutkie opony Pirelli Angel rocznik 2025.
Kupujący bez obaw może wracać na kołach.
Wyjątkowy egzemplarz, przy prowadzeniu nadal sprawia wrażenie nowego motocykla.


Więcej informacji pod telefonem, jazda próbna tylko po zdeponowaniu gotówki.

 

19 sierpnia 2025 0:04

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

VFR

Kolor

Niebieski

Rok produkcji

2004

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13730

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Alarm

ABS

Immobilizer

Kufer

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni