JML EN250i PRO - 1
JML EN250i PRO - 2
JML EN250i PRO - 3
JML EN250i PRO - 4
JML EN250i PRO - 5
JML EN250i PRO - 6
JML EN250i PRO - 7
JML EN250i PRO - 8
JML EN250i PRO - 9
JML EN250i PRO - 10
JML EN250i PRO - 11
JML EN250i PRO - 12
JML EN250i PRO - 13
JML EN250i PRO - 14
JML EN250i PRO - 15
JML EN250i PRO - 16
JML EN250i PRO - 17
JML EN250i PRO - 18
JML EN250i PRO - 19
JML EN250i PRO - 20
JML EN250i PRO - 21
JML EN250i PRO - 22
JML EN250i PRO - 23
JML EN250i PRO - 24

1 / 24

JML EN250i PRO - 1
JML EN250i PRO - 2
JML EN250i PRO - 3
JML EN250i PRO - 4
JML EN250i PRO - 5
JML EN250i PRO - 6
JML EN250i PRO - 7
JML EN250i PRO - 8
JML EN250i PRO - 9
JML EN250i PRO - 10
JML EN250i PRO - 11
JML EN250i PRO - 12
JML EN250i PRO - 13
JML EN250i PRO - 14
JML EN250i PRO - 15
JML EN250i PRO - 16
JML EN250i PRO - 17
JML EN250i PRO - 18
JML EN250i PRO - 19
JML EN250i PRO - 20
JML EN250i PRO - 21
JML EN250i PRO - 22
JML EN250i PRO - 23
JML EN250i PRO - 24

Najważniejsze

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

250 cm3

Moc

19 KM

Kraj pochodzenia

Polska

Opis

JML EN 250i PRO motocykl enduro z homologacją EURO 5+


Enduro z homologacją EURO 5+ wersja PRO

jeszcze mocniejsza specyfikacja, jeszcze więcej możliwości

JML EN250i PRO to topowy model enduro w gamie JML – stworzony z myślą o wymagających użytkownikach, którzy oczekują najwyższej jakości wykonania i gotowości na trudne warunki terenowe. Oczywiście z homologacją EURO 5+, dzięki czemu motocykl można legalnie zarejestrować i prowadzić z prawem jazdy A lub A2.


Sercem EN250i PRO jest ten sam sprawdzony silnik z wtryskiem EFI, wspierany komputerem z portem diagnostycznym OBD2. Ale to, co naprawdę wyróżnia ten model, to zawieszenie o zwiększonej wytrzymałości, frezowane półki CNC, a także wzmocnione obręcze kół, które radzą sobie z największymi obciążeniami i uderzeniami w terenie.

Wyposażenie klasy PRO

Do tego dochodzą łamane klamki, kiwak wykonany z aluminium, oraz aluminiowa, anodowana dźwignia hamulca z elastyczną konstrukcją i stalową linką zabezpieczającą przed wygięciem. Motocykl został również wyposażony w akcesoria ACERBIS, takie jak handbary i detale inspirowane sprzętem mistrzostw świata. Nie zabrakło też manetek Lock-On oraz zbiornika paliwa o pojemności 8,5 litra.


Homologacja EURO 5+ – legalny w ruchu drogowym

Prawo jazdy A i A2

Zawieszenie PRO, półki CNC, wzmocnione obręcze kół

Aluminiowy kiwak, łamane klamki, dźwignia z linką

Akcesoria ACERBIS w standardzie

8,5-litrowy zbiornik paliwa

Manetki typu Lock-On

Motocykl gotowy do wszystkiego, co rzuci mu wyzwanie


Homologacja

Motocykl spełnia rygorystyczne normy homologacji tj. emisji spalin Euro 5+, co umożliwia jego legalne użytkowanie na drogach publicznych w całej Unii Europejskiej.


Układ zasilania paliwem

Motocykl wyposażony jest we wtrysk paliwa EFI, pompę paliwa oraz dwie sondy lambda, co zapewnia lepszą reakcję na gaz, mniejsze spalanie i stabilną pracę silnika w każdych warunkach.


Komputer pokładowy i diagnostyka OBD2

Motocykl wyposażony jest w nowoczesny komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym OBD2. Umożliwia ono szybki odczyt parametrów pracy silnika, zapis i analizę błędów systemowych oraz dostęp do danych identyfikacyjnych motocykla, takich jak numer VIN. Dzięki temu serwisowanie oraz diagnostyka motocykla są szybkie i precyzyjne – zarówno w profesjonalnych serwisach, jak i z użyciem aplikacji mobilnych i interfejsów OBD2.


Licznik cyfrowy i informacje o paliwie

Nowoczesny licznik cyfrowy zapewnia czytelny odczyt prędkości, przebiegu oraz parametrów pracy silnika, nawet w pełnym słońcu. Minusem jest brak wskaźnika poziomu paliwa ani sygnalizacji rezerwy – motocykl nie informuje o niskim stanie paliwa. Jest to efekt błędu w procesie homologacyjnym Euro 5+, który wykluczył ten element z wyposażenia. JML jest świadomy tego ograniczenia i prowadzi prace nad akcesoryjnym rozwiązaniem umożliwiającym kontrolę rezerwy paliwa.


Dyfuzor z katalizatorem

Motocykl wyposażony jest w dyfuzor z wbudowanym katalizatorem, który ogranicza emisję spalin i spełnia najnowsze normy środowiskowe. Konstrukcja układu wydechowego zapewnia optymalny przepływ, wspiera płynną pracę silnika oraz zachowuje wysoki poziom osiągów w całym zakresie obrotó


ACERBIS donuty

Motocykl wyposażony jest w donuty ACERBIS – miękkie wkładki chroniące kciuki przed otarciami podczas długiej jazdy, używane przez zawodników na najwyższym poziomie.


Półki

Półki zawieszenia wykonane są z najwyższej jakości aluminium obrabianego w technologii CNC, co gwarantuje maksymalną sztywność, precyzję prowadzenia i nowoczesny wygląd


Kiwak

Motocykl wyposażony jest w aluminiowy układ dźwigni tylnego zawieszenia (linkage), który poprawia jego pracę i zwiększa komfort jazdy w trudnym terenie.


ACERBIS handbary X-Moto

Motocykl wyposażony jest w handbary ACERBIS X-Moto z aluminiowym rdzeniem – to sprawdzone rozwiązanie z mistrzostw świata, które zapewnia maksymalną ochronę dłoni i dźwigni nawet w ekstremalnych warunkach.


ACERBIS osłona tarczy

Motocykl jest fabrycznie wyposażony w lekką i wytrzymałą osłonę tarczy hamulcowej, która chroni tarczę oraz lewą lagę przed uderzeniami i poślizgami. Montowana bezpośrednio na nakrętce osi koła, zapewnia dodatkowe zabezpieczenie oraz szybki montaż. Specjalna konstrukcja umożliwia regulację zawieszenia i dostęp do śrub bez konieczności demontażu osłony. Zintegrowana osłona zacisku chroni przed błotem i uszkodzeniami, a otwory wentylacyjne zapobiegają przegrzewaniu.


Dane techniczne EN250i PRO

Podwozie

Model JML EN250i PRO

Rama Rama stalowa pokryta powłoką antykorozyjną metodą kataforezy

Rozstaw osi 1385 mm

Maksymalna długość 2130 mm

Wysokość siedzenia 960 mm

Maksymalna szerokość 8200 mm

Maksymalna wysokość 1260 mm

Prześwit 330 mm

Masa całkowita 119 kg

Opona przednia 80/100-21

Opona tylna 120/90-18

Pojemność zbiornika paliwa 8,5 L

Rodzaj hamulców Tarczowe

Długość przedniego widelca 880 mm

Długość tylnego amortyzatora 395 mm

Silnik

Typ silnika Jednocylindrowy

Chłodzenie Powietrzem

Pojemność skokowa 249,9 cc

Średnica cylindra x skok tłoka 72 x 61.4 mm

Stopień sprężania 9.2 : 1

Maksymalna moc 14 kW/r 6000 rpm

Rodzaj zapłonu / typ świecy CDI / NGK DR8EA

Metoda uruchamiania Elektryczny (starter), nożny (kopka)

Luz zaworu ssącego 0,07 mm

Luz zaworu wydechowego 0,08 mm

System zasilania silnika Wtrysk paliwa


Dlaczego pojazd warto zakupić u nas?


>Prowadzimy Serwis Gwarancyjny i pogwarancyjny

>Sprzedaż ratalna (na dowód, bez zaświadczeń)

>Możliwość transportu na terenie całego kraju

>Zakupione pojazdy są fabrycznie nowe

>Posiadamy części zamienne

>Po zakupie pojazd przechodzi przegląd zerowy i gotowy do jazdy z niezbędnymi dokumentami zostaje dostarczony do klienta.

>Dostawa do 50 km w cenie maszyny, w przypadku większych odległości koszt transportu pozostaje do ustalenia.


Jesteśmy autoryzowanym dealerem i posiadamy wyspecjalizowany serwis wielu znanych i cenionych marek:


Romet

Hisun

Asix

XTR

Zipp

Toros

Barton

Voge

Keeway

Kymco

SEGWAY

Linhai

TGB

JML

Asix

XTR

Siedziba:

Laspol s.c.

ul. Żeromskiego 1

07-417 Ostrołęka

 

24 października 2025 10:50

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

JML

Model pojazdu

EN250i PRO

Kolor

Inny kolor

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Laspol

  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte