Junak 125 - 1
Junak 125 - 2
Junak 125 - 3
Junak 125 - 4
Junak 125 - 5
Junak 125 - 6
Junak 125 - 7
Junak 125 - 8
Junak 125 - 9
Junak 125 - 10
Junak 125 - 11
Junak 125 - 12
Junak 125 - 13
Junak 125 - 14

1 / 14

Junak 125 - 1
Junak 125 - 2
Junak 125 - 3
Junak 125 - 4
Junak 125 - 5
Junak 125 - 6
Junak 125 - 7
Junak 125 - 8
Junak 125 - 9
Junak 125 - 10
Junak 125 - 11
Junak 125 - 12
Junak 125 - 13
Junak 125 - 14

Najważniejsze

Przebieg

7 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

124 cm3

Moc

10 KM

Opis

Oferuję na sprzedaż motocykl Junak 126 NK Sport, którego właścicielem jestem od sierpnia 2023, a więc od dwóch lat.

Powodem sprzedaży jest fakt, że pod koniec lipca zdałem egzamin kategorii A i przesiadam się na większą maszynę. W oferowany motocykl inwestowałem do samego końca – brałem pod uwagę, że zrobienie prawa jazdy wyższej kategorii może zająć trochę dłużej i że nawet do końca sezonu pozostanę w kategorii 125ccm. Zresztą zastanawiałem się, czy nie pozostawić pojazdu w rodzinie (jeżeli się nie sprzeda to tak się stanie).


Oferowanym motocyklem jeździło mi się bardzo dobrze od samego początku i mogę go śmiało polecić jako pierwszy motocykl (tak było w moim przypadku). Stan pojazdu oceniam na bardzo dobry, pod względem technicznym wszystko jest w porządku, pod względem wizualnym również (wiadomo, że nie idealnie, ale na pewno bardzo dobrze), wszystkie czynności serwisowe przeprowadzane były w terminie. Motocykl odkupiłem dwa lata temu od pierwszego właściciela więc poznałem historię pojazdu z pierwszej ręki. (aktualny wyciąg z CEPIKu w galerii). Motocykl pali z rozrusznika i kopniaka, elektryka jest w pełni sprawna, mechanika również. Jakieś minusy jednak są, a mianowicie:


  • W tylnym kole jest jakaś niewielka nieszczelność, uchodzi około 0,1 bara powietrza na tydzień. W takim stanie kupiłem już motocykl dwa lata temu, poprzedni właściciel mnie o tym informował, twierdził że tak było od długiego czasu – jak widać ani on ani ja nie mieliśmy na tyle motywacji, żeby wybrać się z tym do wulkanizatora. W każdym razie przypadłość nie powiększa się i w sumie po prostu przyzwyczaiłem się do dopompowania odrobiny powietrza co dwa tygodnie. Może przyszłemu właścicielowi będzie się chciało tym zająć.
  • Bieg neutralny (luz) jest czasem kiepsko wyczuwalny między jedynką i dwójką – po prostu „skok” pomiędzy jedynką i dwójką jest krótki i łatwo przeskoczyć „luz”. Trzeba się do tego przyzwyczaić, przy nabraniu odrobiny wprawy nie stanowi to żadnego problemu. Swoją drogą, miałem okazję przejechać się paroma innymi motocyklami z silnikami 156FMI i 157FMI – we wszystkich wygląda to podobnie – śmiem twierdzić, że te silniki tak po prostu mają. Uprzedzając pytania: wszystkie biegi wchodzą pewnie, nic nie „wyskakuje” itp.


Co ważne, motocykl sprzedaję z dwoma zestawami cylinder-tłok-głowica: jeden oryginalny 124ccm, oraz drugi - mocniejszy - o pojemności skokowej 150ccm, który zamontowałem w zeszłym roku. Oczywiście zgodny ze specyfikacją producenta i dopuszczony na jej podstawie do ruchu drogowego jest wyłącznie oryginalny zestaw, dlatego przyszły nabywca zdecyduje, który zestaw ma być założony na motocykl a który przekazany „luzem” – w każdym razie w komplecie są oba.


Jeżeli chodzi o czynności obsługowe to w tym roku wymieniłem kompletny układ zasilania silnika: filtr powietrza (kompletny airbox), filtr paliwa, gaźnik (oryginalny dla tego modelu Moretti). Zdemontowane podzespoły przekazuję razem z motocyklem – są w dobrym stanie. Dla wyjaśnienia: wymiana nie była konieczna, nic złego się nie działo, stwierdziłem że dla założonego w zeszłym roku nowego zestawu cylinder-tłok-głowica założę też nowy układ powietrzno-paliwowy (wtedy nawet jeszcze nie myślałem o robieniu prawa jazdy kategorii A).


  • Olej wymieniony około 300km temu (w lipcu), więc jest świeży, płyn hamulcowy wymieniony w zeszłym roku.
  • OC+NNW ważne do marca 2026, przegląd do lipca 2026.
  • Motocykl zawsze garażowany - zarówno przez poprzedniego właściciela, jak i przeze mnie.


Jeżeli chodzi o kontakt to zwykle w dni robocze pracuję od 9 do 17 (ale zdarza się też dłużej) – w godzinach pracy nie mogę zagwarantować, że będę w stanie odebrać telefon (ale próbować można). Terminy, w których na pewno będę niedostępny:

W niedzielę 10.08 do godzin popołudniowych

We wtorek 12 sierpnia jestem w delegacji (cały dzień) do środy 13 sierpnia (do wieczora).

W poniedziałek 18 sierpnia wyjeżdżam i do końca sierpnia będę dostępny raczej wyłącznie w weekendy (sobota, niedziela). Do 18 sierpnia przez większość dni jestem dostępny, poza wspomnianą delegacją.


Przyszły nabywco: jeżeli nauka jazdy motocyklem dopiero przed Tobą, mogę po zakupie dostarczyć motocykl do Twojego miejsca zamieszkania (w rozsądnych granicach, około 50km od Tarnowa).

 

9 sierpnia 2025 22:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Junak

Model pojazdu

125

Kolor

Brązowy

Rok produkcji

2015

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

4500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Dawid

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni