1 / 10
20 kwietnia 2024 20:30
ID: 6122546331
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
KawasakiModel pojazdu
ERRok produkcji
2002
Przebieg
58 128 km
Pojemność skokowa
500 cm3
Moc
50 KM
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowyTyp nadwozia
NakedSkrzynia biegów
ManualnaKolor
NiebieskiRodzaj koloru
Metalik
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Podgrzewane manetki
Opis
Sprzedam Kawasaki ER-5 rocznik 2002.
Nr rej ED0287
VIN JKAER500ACA061261
1 rejestracja 09.10.2002
Powód sprzedaży- ostatni lata nakręciłem po 200-300 km w sezonie, nie licząc pierwszego sezonu po zakupie.
Doskonały model na 1 motocykl- lekki, zwinny, wąski, a przy tym wystarczająco szybki do sprawnego przemieszczania się. Bardzo tani w utrzymaniu- spalanie w granicach 4-4,5 litra na 100 km ( w trasie nawet poniżej 4 litrów).
W Kawce założone są opony Michelin Pilot Street Radial. Proszę zerknąć na testy, bardzo dobra, uniwersalna opona. Świetnie trzyma szczególnie na mokrym. Przejeździłem na nich dopiero 2000-2500 km , także są dopiero dotarte w takim sprzęcie.
http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu=8230
Mój sprzęcik ma dodatkowe akcesoria, które w znacznym uprzyjemniają podróż. Są to:
szyba przednia (100)
wskaźnik biegów (180)
podgrzewane manetki (150)
uchwyt na telefon wraz z ładowarką (120)
akcesoryjne lusterka (60)
akcesoryjna kierownica (250)
przerobiony tłumik (pełny przelot, rura perforowana ze stali nierdzewnej “kwasówki”) (200)
Koszt samych dodatków to ok 1000 zł (zupełnie nie liczę czasu poświęconego na ich dobranie i zamontowanie). Uprzedzając pytania- kierownica i lusterka zostały zmienione na bardziej ergonomiczne, a nie z powodu dzwonu lub podobnego zdarzenia. Proszę zerknąć na forum er5 i poczytać czemu ludzie to robią :). Oryginalne lusterka mają fatalne mocowanie i w czasie jazdy lewe lusterko ciągle się odkręcało pod naporem wiatru. Oryginalna kierownica natomiast jest dość nietypowo wygięta i trzyma się ją trochę jak “lejce” od konia :). Rentalowa kierownica zmieniła sprawę o 180 stopni.
Jak, że jest to sprzęt używany, posiada oczywiście mankamenty szczególnie kosmetyczne, takie jak pęknięte (ale ładnie przeze mnie posklejane) kubki zegarów oraz przytarty bak po obu stronach. Są to moje parkingówki. Jest to moje pierwsze moto, więc ćwiczyłem na parkingu typowe manewry. Podczas ćwiczeń nieuniknione było, że motocykl kilka razy został upuszczony.
Sprzęt do obejrzenia w centrum Łodzi lub centrum Pabianic. Warto przedzwonić i się wstępnie umówić.
Informacje o sprzedającym
Aleksander
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie