Kawasaki Vulcan - 1
Kawasaki Vulcan - 2
Kawasaki Vulcan - 3
Kawasaki Vulcan - 4
Kawasaki Vulcan - 5
Kawasaki Vulcan - 6
Kawasaki Vulcan - 7
Kawasaki Vulcan - 8
Kawasaki Vulcan - 9
Kawasaki Vulcan - 10
Kawasaki Vulcan - 11
Kawasaki Vulcan - 12
Kawasaki Vulcan - 13
Kawasaki Vulcan - 14

1 / 14

Kawasaki Vulcan - 1
Kawasaki Vulcan - 2
Kawasaki Vulcan - 3
Kawasaki Vulcan - 4
Kawasaki Vulcan - 5
Kawasaki Vulcan - 6
Kawasaki Vulcan - 7
Kawasaki Vulcan - 8
Kawasaki Vulcan - 9
Kawasaki Vulcan - 10
Kawasaki Vulcan - 11
Kawasaki Vulcan - 12
Kawasaki Vulcan - 13
Kawasaki Vulcan - 14

Najważniejsze

Przebieg

36 620 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Cruiser

Pojemność skokowa

1 700 cm3

Moc

67 KM

Opis

Na sprzedaż mój prywatny motocykl, którym jeżdżę 6 lat w mało spotykanym kolorze, antracyt mat. Motocykl sprowadzony z USA w 2019r. z uszkodzeniami kosmetycznymi. Nigdy nie kupowałem motocykla dla siebie z uszkodzonym przodem, ramą itp. mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Motocykl odbiegający dodatkowym wyposażeniem od modelu seryjnego. W związku z zamontowanymi akcesoryjnymi tłumikami COBRA TRI OVALS(ok. 800 $) , filtr K&N oraz Fi 2000 POWR-PRO tuner (cena powyżej 800 $) i odpowiedniemu zestrojeniu myślę, że moc wzrosła powyżej 80 KM z fabrycznych 67 KM, co wiąże się również ze zwiększonym momentem obrotowym. Piszę o tym dlatego, że miałem możliwość jazdy na VN 1700 bez posiadanych dodatków i powiem tak, na fabrycznych parametrach brakowało mi mocy, przyśpieszenia i tej elastyczności, którą posiada ten egzemplarz. Motocykl ma zmienione siedzisko na akcesoryjne, bardziej szerokie i wyższe(grubsze) dla pasażerki. Dorobiłem na zamówienie oparcie wraz z bagażnikiem, które można szybko zdjąć lub założyć. Zmieniona oryginalna krótka szyba na akcesoryjną wyższą, oryginalną, krótką oczywiście posiadam. Na zdjęciach nie ma, ale są też dodatkowe rurki ze stali nierdzewnej, na szybki montaż( 4 śrubki) do bagażnika w poprzek na troszkę mniejszą szerokość od kufrów. Pomaga to w przewożeniu torby podróżnej, nie opada na boki bagażnika i jest fajnie to spiąć linkami. Do wszystkich zamków (stacyjka, wlew paliwa, schowki przy czaszy, kufry) pasuje jeden kluczyk. Na wszystkie dodatki, które wymieniłem trzeba by było wydać dużo dodatkowej kasy i poświęcić czas, a kupujący otrzymuje to w cenie motocykla. W wyposażeniu aktywny tempomat, radio sterowane z kierownicy. Silnik i skrzynia biegów zawsze smarowane syntetycznym MOTUL 7100 10W/40 wymienianym co 3 tys. km, filtr powietrza nasączany olejem do K&N. Na jednym ze zdjęć na wyświetlaczu widać średnie spalanie z wyjazdu, 18,9 km/l co daje 5,29 l/100km. Motocykl budzi zainteresowanie innych osób. Na koniec dodam, że dźwięk wydobywający się z tych tłumików po uruchomieniu silnika, to muzyka dla słuchającego jeźdzca, sorki kowboja. Bądź co bądź w języku hiszpańskim vaquero to po naszemu kowboj. Pozdrawiam i zachęcam do zakupu. P.S. nie odpisuję na wiadomości i smsy, ponieważ uważam, że zakup motocykla wymaga rozmowy i oględzin na miejscu.

 

12 grudnia 2025 21:00

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kawasaki

Model pojazdu

Vulcan

Kolor

Inny kolor

Rok produkcji

2012

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

34000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Kufer

Radio

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni