Kawasaki Z - 1
Kawasaki Z - 2
Kawasaki Z - 3
Kawasaki Z - 4
Kawasaki Z - 5
Kawasaki Z - 6
Kawasaki Z - 7
Kawasaki Z - 8
Kawasaki Z - 9
Kawasaki Z - 10
Kawasaki Z - 11
Kawasaki Z - 12
Kawasaki Z - 13
Kawasaki Z - 14
Kawasaki Z - 15

1 / 15

Kawasaki Z - 1
Kawasaki Z - 2
Kawasaki Z - 3
Kawasaki Z - 4
Kawasaki Z - 5
Kawasaki Z - 6
Kawasaki Z - 7
Kawasaki Z - 8
Kawasaki Z - 9
Kawasaki Z - 10
Kawasaki Z - 11
Kawasaki Z - 12
Kawasaki Z - 13
Kawasaki Z - 14
Kawasaki Z - 15

Najważniejsze

Przebieg

40 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

750 cm3

Moc

110 KM

Opis

Cześć!

Na początek garść suchych informacji:

- data pierwszej rejestracji: 12.01.2005, nr VIN - JKAZR750JJA025372, nr rej.: KRAJ22Y

- pierwszy właściciel w Polsce: 30.11.2014r.

- w 2016 miał przejechane 30443km, teraz ma niecałe 40000, więc rocznie robił po 1000 kilometrów, tyle co nic.

- 2019 był dla niego pechowy, dwóch właścicieli i dwa małe zdarzenia - co można wyczytać po dodatkowych badaniach technicznych, ten drugi zaliczył glebę w przeciągu tygodnia od zakupu :D

- w 2020 kupiłem go ja, dla siebie, na własny użytek, używałem średnio intensywnie, ale w 2022r. miałem wypadek w pracy i od tamtego momentu jazda na motorze stała się zdecydowanie mniej przyjemna, i teraz właściwie, to stoi w garażu i się kurzy...


Co zrobiłem przy nim poza wymianą filtrów, olejów i innych płynów?

- przewody w oplocie z przodu,

- regeneracja zacisków hamulcowych i pompy hamulca przód, tyłu właściwie nie używam, więc olałem temat,

- wymiana opon, teraz mają niby 6 lat więc wypadałoby wymienić, ale mi szkoda, bo i tak nie jeżdżę, a są prawie jak nowe,

- dłuższe lusterka,

- tłumik Storm, mniejszy i głośniejszy, ale bez przesady, oryginał dorzucę w razie czego,

- regulacja luzów zaworowych i przepustnic - dwa lata temu,

- chińska, ale ta lepsza, olejarka do łańcucha,

- chińska szybka, oryginał gdzieś mi wcięło,

- klamki,

- crashpady CSP,

- świeżutki akumulator,


Z jednej strony niewiele, a z drugiej strony spójrzcie ile osób jeździ na 20letnich i starszych przewodach hamulcowych, to aż strach... Swoje lata ma, więc idealny nie jest (ale wtedy nie kosztowałby 10k), poobijana czasza, pęknięcia przy lusterku, zarysowane amortyzatory od kiepskiego stojaka i takie tam. Najważniejsze jest, że teraz można śmiało wsiadać i jechać na wakacje, a na wymianę napędu i jakieś pierdoły poczekać do kolejnej zimy. Zalewam go tylko 98, jest jeden kluczyk, tego czerwonego nie ma, ale teraz to już nie problem dorobić zapasowy.


Zapraszam na oględziny, jazdy próbne, jak ktoś go chce zabrać do mechanika, to śmiało.

Negocjacji cenowych nie przewiduję, mam gdzie go trzymać, a kolejne OC mnie nie zrujnuje.


Gdyby ktoś chciał film jak trzyma obroty, jak brzmi, lub zdjęcie jakiegoś detalu, to można pisać na whatsappa:

 

3 maja 2025 9:57

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kawasaki

Model pojazdu

Z

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2005

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Grzegorz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store