1 / 18
4 kwietnia 2024 7:29
ID: 6121045818
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
KawasakiModel pojazdu
ZRok produkcji
2013
Przebieg
58 208 km
Pojemność skokowa
800 cm3
Rodzaj napędu
ŁańcuchRodzaj paliwa
BenzynaTyp Silnika
CzterosuwowyTyp nadwozia
NakedSkrzynia biegów
ManualnaKolor
ZielonyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Opis
Witam,
mam na sprzedaż moje oczko w głowie, jakim jest Kawasaki Z800 z 2013 roku. Niestety od dwóch lat moto praktycznie stoi w garażu (3 tyś rocznie, to niewiele), a skłania się do tego, że nadchodzący sezon również będzie więcej stać. Nie chcę, aby moto się marnował płacąc na ubezpieczenie i przegląd więcej niż na paliwo.
Na wstępie kilka danych technicznych, a poniżej szerszy opis i coś ode mnie - tak dla wytrwałych. Na zakończeniu kilka informacji parafialnych. Zapraszam do zapoznania się z ofertą (osoba prywatna).
Kilka danych:
- Kawasaki Z800 (bez ABS)
- Rok produkcji: 2013
- Data zakupu: grudzień 2019, wcześniej (od 2017) w posiadaniu przez znajomego - jeszcze większego miłośnika jednośladów :). Z informacji wynika, że moto był sprowadzony, ale skąd - to tego już nie wiem.
- Przegląd do 12.09.2024r
- Ubezpieczenie (opłacone w całości) ważne do 07.08.2024
- Moto w dokumentach zablokowany na kategorię A2 (mam dokumenty z odblokowania, ale nie byłem go przerejestrować)
- Aktualny przebieg: 58 tyś
Wymiany i modyfikacje:
- Zostały wymienione wszystkie plastiki - zamienniki (po szlifie o którym poniżej + czarne mnie irytowały)
- Crashpady: Renner (lekko starte - patrz punkt wyżej)
- Wymienne siedzisko pasażera
- W listopadzie 2020 został wymieniony łańcuch wraz z zębatkami (DID 520 VX3)
- W listopadzie 2020 zostały wymienione opony na Pirelli Angel ST (przód oraz tył)
- W czerwcu 2021 zostały wymienione klocki hamulcowe z przodu (tarcze oraz klocki z tyłu były całkiem w dobrym stanie)
- W marcu 2023 został wymieniony akumulator na nowy
- Oryginalny wydech Akrapovic full przelot (co widać i słychać)
- Ładowarka USB 2x 3.0
- Sportowe klamki
- Kierunkowskazy wewnątrz czachy (zamiast postojówek)
- Osłona chłodnicy
Co ewentualnie do zrobienia:
- Dość cichy klakson (ale żółwik nadrabia :D)
- Brak podświetlenia tablicy
Uczciwość:
Zdaję sobie sprawę, że moto raczej nikt nie kupuje, bo mu się nudzi, a raczej dla miłośników. Napisz wiadomość, a podeślę więcej zdjęć lub jak będzie trzeba dorobić jakichś dodatkowych ujęć - dawaj znać. Po szlifie (w 2021 roku) moto przejechał po asfalcie z 50m (niewielka prędkość) i wpadł do rowu, gdzie obrócił się i upadł na bak. Została złamana kierownica (wymieniona na nową wraz z manetkami) i pęknięte lusterko (wymienione oba na nowe). Szybka, klamki i czacha cała. Główka ramy oraz rama - całe. Największych obrażeń oprócz kierownicy doznał bak - jest wgniotka, która została zniwelowana i ocynkowana. Bak został pomalowany sprayem, który może się rozpuścić pod wpływem paliwa - i są drobne ślady w okolicach wlewu. Pod plastikami widać nierówności na baku - ale nie zależało mi na idealnym odwzorowaniu kształtu w miejscach, które nie są widoczne.
Co do plastików: Ogólnie są całe i zdrowe, ale te plastiki przy baku - no się łamią zaczepy i są mocowane na rzepach - jak coś jest głupie, ale działa, to może nie jest takie głupie :). W oryginalnych plastikach było to samo... Stare plastiki też mam do wydania (w gratisie do moto), ale nie wszystkie - były wystawione i kilka się sprzedało.
Z lewej strony przetarłem dekiel alternatora, gdy uczyłem się schodzić na kolanko. Za pierwszym razem się nie udało i dekiel został przetarty na wylot. Znajomy ogarnął spaw i tak moto jeździło przez 2 lata. Na zeszły sezon (2023) po zimie coś się stało i zaczął lekko się pocić w miejscu spawu- dekiel został wymieniony na nowy, a przy tym zostały wymienione filtry i olej.
Sam na tym moto jeździłem i chcę, aby był sprawny. Więc i takie moto sprzedaję. Zdaję sobie sprawę, że na drogach bezpieczeństwo to podstawa i zależało mi na tym, aby zawsze wszystko było jak najlepiej. Filtry i oleje zawsze wymieniane na czas (przed rozpoczęciem każdego sezonu). Mam gdzieś jeszcze dodatkowy filtr oleju oraz z litr nowego oleju (dorzucę :D). Nie chcę sprzedawać kota w worku i mieć kogokolwiek na sumieniu. Od zeszłego sezonu myślałem o sprzedaży, ale za każdym razem rezygnowałem, gdy odpalałem moto.
Na kole nie latałem, amortyzatory sprawne. A mocy mu nie brakuję, aczkolwiek raczej prowadzę spokojną jazdę, w przyszłości pewnie poszukam czegoś delikatniejszego.
Aktualnie nie jestem na miejscu, więc w przypadku chęci oględzin, to prosiłbym o wcześniejsze umówienie się. W razie pytań, śmiało proszę pisać.
Więcej zdjęć: www.drive.google.com/drive/folders/16UOutKBOHRLAQgDx6JP9oBGmfAHDZTyT?usp=sharing
Informacje o sprzedającym
Paweł
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie