Kawasaki Z - 1
Kawasaki Z - 2
Kawasaki Z - 3
Kawasaki Z - 4
Kawasaki Z - 5
Kawasaki Z - 6
Kawasaki Z - 7
Kawasaki Z - 8
Kawasaki Z - 9
Kawasaki Z - 10
Kawasaki Z - 11
Kawasaki Z - 12
Kawasaki Z - 13
Kawasaki Z - 14
Kawasaki Z - 15
Kawasaki Z - 16
Kawasaki Z - 17
Kawasaki Z - 18

1 / 18

Kawasaki Z - 1
Kawasaki Z - 2
Kawasaki Z - 3
Kawasaki Z - 4
Kawasaki Z - 5
Kawasaki Z - 6
Kawasaki Z - 7
Kawasaki Z - 8
Kawasaki Z - 9
Kawasaki Z - 10
Kawasaki Z - 11
Kawasaki Z - 12
Kawasaki Z - 13
Kawasaki Z - 14
Kawasaki Z - 15
Kawasaki Z - 16
Kawasaki Z - 17
Kawasaki Z - 18

4 kwietnia 2024 7:29

ID: 6121045818

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Kawasaki

Model pojazdu

Z

Rok produkcji

2013

Przebieg

58 208 km

Pojemność skokowa

800 cm3

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Naked

Skrzynia biegów

Manualna

Kolor

Zielony

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Witam, mam na sprzedaż moje oczko w głowie, jakim jest Kawasaki Z800 z 2013 roku. Niestety od dwóch lat moto praktycznie stoi w garażu (3 tyś rocznie, to niewiele), a skłania się do tego, że nadchodzący sezon również będzie więcej stać. Nie chcę, aby moto się marnował płacąc na ubezpieczenie i przegląd więcej niż na paliwo. Na wstępie kilka danych technicznych, a poniżej szerszy opis i coś ode mnie - tak dla wytrwałych. Na zakończeniu kilka informacji parafialnych. Zapraszam do zapoznania się z ofertą (osoba prywatna). Kilka danych: - Kawasaki Z800 (bez ABS) - Rok produkcji: 2013 - Data zakupu: grudzień 2019, wcześniej (od 2017) w posiadaniu przez znajomego - jeszcze większego miłośnika jednośladów :). Z informacji wynika, że moto był sprowadzony, ale skąd - to tego już nie wiem. - Przegląd do 12.09.2024r - Ubezpieczenie (opłacone w całości) ważne do 07.08.2024 - Moto w dokumentach zablokowany na kategorię A2 (mam dokumenty z odblokowania, ale nie byłem go przerejestrować) - Aktualny przebieg: 58 tyś Wymiany i modyfikacje: - Zostały wymienione wszystkie plastiki - zamienniki (po szlifie o którym poniżej + czarne mnie irytowały) - Crashpady: Renner (lekko starte - patrz punkt wyżej) - Wymienne siedzisko pasażera - W listopadzie 2020 został wymieniony łańcuch wraz z zębatkami (DID 520 VX3) - W listopadzie 2020 zostały wymienione opony na Pirelli Angel ST (przód oraz tył) - W czerwcu 2021 zostały wymienione klocki hamulcowe z przodu (tarcze oraz klocki z tyłu były całkiem w dobrym stanie) - W marcu 2023 został wymieniony akumulator na nowy - Oryginalny wydech Akrapovic full przelot (co widać i słychać) - Ładowarka USB 2x 3.0 - Sportowe klamki - Kierunkowskazy wewnątrz czachy (zamiast postojówek) - Osłona chłodnicy Co ewentualnie do zrobienia: - Dość cichy klakson (ale żółwik nadrabia :D) - Brak podświetlenia tablicy Uczciwość: Zdaję sobie sprawę, że moto raczej nikt nie kupuje, bo mu się nudzi, a raczej dla miłośników. Napisz wiadomość, a podeślę więcej zdjęć lub jak będzie trzeba dorobić jakichś dodatkowych ujęć - dawaj znać. Po szlifie (w 2021 roku) moto przejechał po asfalcie z 50m (niewielka prędkość) i wpadł do rowu, gdzie obrócił się i upadł na bak. Została złamana kierownica (wymieniona na nową wraz z manetkami) i pęknięte lusterko (wymienione oba na nowe). Szybka, klamki i czacha cała. Główka ramy oraz rama - całe. Największych obrażeń oprócz kierownicy doznał bak - jest wgniotka, która została zniwelowana i ocynkowana. Bak został pomalowany sprayem, który może się rozpuścić pod wpływem paliwa - i są drobne ślady w okolicach wlewu. Pod plastikami widać nierówności na baku - ale nie zależało mi na idealnym odwzorowaniu kształtu w miejscach, które nie są widoczne. Co do plastików: Ogólnie są całe i zdrowe, ale te plastiki przy baku - no się łamią zaczepy i są mocowane na rzepach - jak coś jest głupie, ale działa, to może nie jest takie głupie :). W oryginalnych plastikach było to samo... Stare plastiki też mam do wydania (w gratisie do moto), ale nie wszystkie - były wystawione i kilka się sprzedało. Z lewej strony przetarłem dekiel alternatora, gdy uczyłem się schodzić na kolanko. Za pierwszym razem się nie udało i dekiel został przetarty na wylot. Znajomy ogarnął spaw i tak moto jeździło przez 2 lata. Na zeszły sezon (2023) po zimie coś się stało i zaczął lekko się pocić w miejscu spawu- dekiel został wymieniony na nowy, a przy tym zostały wymienione filtry i olej. Sam na tym moto jeździłem i chcę, aby był sprawny. Więc i takie moto sprzedaję. Zdaję sobie sprawę, że na drogach bezpieczeństwo to podstawa i zależało mi na tym, aby zawsze wszystko było jak najlepiej. Filtry i oleje zawsze wymieniane na czas (przed rozpoczęciem każdego sezonu). Mam gdzieś jeszcze dodatkowy filtr oleju oraz z litr nowego oleju (dorzucę :D). Nie chcę sprzedawać kota w worku i mieć kogokolwiek na sumieniu. Od zeszłego sezonu myślałem o sprzedaży, ale za każdym razem rezygnowałem, gdy odpalałem moto. Na kole nie latałem, amortyzatory sprawne. A mocy mu nie brakuję, aczkolwiek raczej prowadzę spokojną jazdę, w przyszłości pewnie poszukam czegoś delikatniejszego. Aktualnie nie jestem na miejscu, więc w przypadku chęci oględzin, to prosiłbym o wcześniejsze umówienie się. W razie pytań, śmiało proszę pisać. Więcej zdjęć: www.drive.google.com/drive/folders/16UOutKBOHRLAQgDx6JP9oBGmfAHDZTyT?usp=sharing 

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Olkusz, olkuski, Małopolskie