Dzień dobry, Motozbyt jako firma motoryzacyjna istnieje od 1991r. Nawiązując współpracę z Keeway Polska udało się nam poszerzyć ofertę o produkty, które z pewnością umilą Państwu wolny czas.
Proponuję dzisiaj fabrycznie nowy pojazd, Keeway K-LIGHT 125.
Wygląd jest zdecydowanym atutem K-Lighta. Klasyczna sylwetka kreślona nowoczesną linią. Styl i nowoczesność. Ostre krawędzie, satynowe lakierowanie. Do tego dużo modnej czerni, krótkie błotniki i odlewane obręcze. K-light to lekki i zwinny cruiser o bardzo sztywnej ramie i dającym świetne wyczucie drogi zawieszeniu. Nisko położone siedzenie kierowcy daje dużą swobodę i poczucie bezpieczeństwa.
Zbiornik w kształcie łezki
Kształt zbiornika K-lighta to odpowiedź na pytanie jak przy pomocy łuków, krawędzi i giętych na dużym promieniu płaszczyzn opisać kształt kropli. Efekt mówi sam za siebie. To prawdziwie biżuteryjny element motocykla. Podobnych designerskich smaczków w stylistyce K-lighta znajdziemy więcej.
Przedni reflektor
Klasyka i nowoczesność. Okrągły klasyczny kształt oraz nowoczesny, wieloparaboloidalny odbłyśnik. Styl i skuteczność.
Napęd motocykla
K-lighta napędza sprawdzony i niezawodny chłodzony powietrzem i lubiący wysokie obroty, jednocylindrowiec dający 11 KM przy 9000 obr/min. Nowoczesny układ wtryskowy i pięciobiegowa skrzynia przekładniowa. To kombinacja dająca niezawodność, osiągi i ekonomię.
Tylne amortyzatory
Z tyłu pracują klasycznie dwa olejowo-gazowe, wysokociśnieniowe amortyzatory o bezstopniowej regulacji wstępnego napięcia sprężyn. Ich konstrukcja zapewnia skuteczne tłumienie pracy zawieszenia a regulacja pozwala dostosować twardość zawieszenie do własnych preferencji.
Wydech z osłoną termiczną
Odziany w srebrny, dziurkowany ekran termiczny lekko zadarty ścięty pod kątem mały tłumik to zasługa schowania katalizatora centralnie pod silnikiem i tylnym zawieszeniem.
Układ hamulcowy
Za zatrzymanie K-lighta odpowiadają dwie tarcze (280 mm z przodu i 240 mm z tyłu), których zaciski pracują w układzie CBS (Combined Braking System).
Podsumowując:
SILNIK (1-cylinder/4-suw/2-zaworowy)
POJEMNOŚĆ - 124 cm3
MOC MAKSYMALNA - 10,5 KM / 9000 obr./min.
ROZRUCH - Elektryczny, kopka
SKRZYNIA BIEGÓW - Manualna, 5-biegowa
CHŁODZENIE - Powietrzem
WYMIARY I WAGA
DŁUGOŚĆ - 2140 mm
WYSOKOŚĆ - 1100 mm
SZEROKOŚĆ - 780 mm
ROZSTAW OSI - 1440 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA - 715 mm
WAGA - 144 kg
ZBIORNIK PALIWA - 11,8 l
KOŁA
FELGA PRZEDNIA - Aluminiowe 17”
OPONA PRZEDNIA - 90/90-17”
HAMULEC PRZEDNI - Tarczowy 280 mm
FELGA TYLNA - Aluminiowe 15”
OPONA TYLNA - 130/90-15″
HAMULEC TYLNY - Tarcza z systemem CBS 240 mm
Prosimy o kontakt w celu potwierdzenia aktualności oferty.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.