KTM Duke - 1
KTM Duke - 2
KTM Duke - 3
KTM Duke - 4
KTM Duke - 5
KTM Duke - 6
KTM Duke - 7
KTM Duke - 8
KTM Duke - 9
KTM Duke - 10
KTM Duke - 11
KTM Duke - 12
KTM Duke - 13
KTM Duke - 14
KTM Duke - 15
KTM Duke - 16
KTM Duke - 17
KTM Duke - 18
KTM Duke - 19
KTM Duke - 20
KTM Duke - 21
KTM Duke - 22
KTM Duke - 23

1 / 23

KTM Duke - 1
KTM Duke - 2
KTM Duke - 3
KTM Duke - 4
KTM Duke - 5
KTM Duke - 6
KTM Duke - 7
KTM Duke - 8
KTM Duke - 9
KTM Duke - 10
KTM Duke - 11
KTM Duke - 12
KTM Duke - 13
KTM Duke - 14
KTM Duke - 15
KTM Duke - 16
KTM Duke - 17
KTM Duke - 18
KTM Duke - 19
KTM Duke - 20
KTM Duke - 21
KTM Duke - 22
KTM Duke - 23

21 kwietnia 2024 21:04

ID: 6122204375

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Marka pojazdu

KTM

Model pojazdu

Duke

Rok produkcji

2011

Przebieg

27 000 km

Pojemność skokowa

653 cm3

Moc

75 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Naked

Skrzynia biegów

Manualna

Kolor

Czarny

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Wyposażenie

Podgrzewane manetki

Opis

Na sprzedaż KTM 690 Duke 3 generacji z ostatniego roku produkcji, czyli 2011r. Przebieg 27000km, w moim posiadaniu już 5 sezon. Z racji, że jestem mechanikiem i jest to moje oczko w głowie to moto jest mocno doinwestowane i pod względem technicznym wręcz pedantycznie zadbane. Nie ma tu absolutnie żadnej fuszerki czy prowizorki, sprzedaję z czystym sumieniem. Nie jest to też jedyny Duke 690, którego serwisowałem i którym miałem okazję jeździć – poznałem ten model praktycznie na wylot. Sprzedaję go tylko dlatego, że aktualnie jest to mój drugi motocykl, a niestety na jazdę dwoma brakuje czasu. Lista co miałem okazję wymienić/naprawić/zmodyfikować: - wymienione na nowe, oryginalne popychacze zaworów (słynne w 690 "rocker arms") wraz z nowym oryginalnym wałkiem rozrządu - nowy, oryginalny napinacz łańcucha rozrządu - przednie zawieszenie po pełnym serwisie na oryginalnych częściach WP - wyczyszczona przepustnica i ustawione czujniki TPMS - kolektor wydechowy wypolerowany - przerobiony tłumik przez EdHaust – przelot z usuniętym katalizatorem - wkład filtra powietrza K&N - zmieniona mapa silnika (Powertripp) oraz zmieniona przeze mnie charakterystyka przepustnicy – motocykl jest w miarę łagodny do 30% odkręcenia manetki - zdjęta programowo blokada mocy na pierwszych 2 biegach - wyłączona programowo sonda lambda - wyłączona programowo i usunięta fizycznie ekologia, czyli system SAS/SAI - Quickshifter Healtech - zmienione przełożenia na nieco krótsze (15/42) - napęd wzmocniony złoty DID 520 ZVMX + zębatki JT - szyba PUIG (aktualnie już nie do kupienia) - grzane manetki Oxford - kanapa z wkładką żelową (wyk. Nosferek) - klamki hamulca i sprzęgła zmienione na łamane i w pełni regulowane - gniazdo USB przy kierownicy + ukryta ładowarka 2A + woltomierz ukryty nad licznikiem - żarówki w przedniej lampie LED - wymienione wszystkie możliwe płyny - wymieniona świeca zapłonowa wraz z fajką i przewodem WN - wymieniony filtr paliwa w zbiorniku - zmieniony thermoswitch wentylatora, załącza się przy 85*C, zamiast 102*C - klocki hamulcowe spieki EBC HH - opony Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 - ślizgi na osiach KTM Powerparts - uchwyty do podnośnika centralnego w tylnym wahaczu - zmienione łożyska i uszczelniacze w kołach - zmienione łożyska główki ramy - olej z dwoma filtrami zmieniany średnio co 2-3 tys. km, lane tylko 10W60 Posiadam sporo starych części z powyższej listy, faktury na oryginalne części też się w razie potrzeby znajdą. Dużo rzeczy zostało wymienione na wyrost, takie mechaniczne zboczenie. Dzięki temu ten sprzęt mnie ani razu nie zawiódł i myślę, że będzie długo służył przyszłemu właścicielowi. Jakbym miał podsumować ten model – bardzo mała waga + singiel z dużą mocą, do tego topowy osprzęt jak na swoje i obecne czasy, czyli sprzęgło antyhoppingowe, w pełni regulowane zawieszenie WP, okrutnie mocne heble - radialny zacisk przedni z tarczą 320mm, radialne pompy hamulca i sprzęgła itp. sprawiają, że każda jazda tym małym dzikusem wywołuje duży uśmiech na twarzy. Motocykl agresywny i jadowity, świetnie się sprawdzi na ulicy czy też torze, szczególnie w obecnym setupie. Jazda testowa tylko i wyłącznie po zostawieniu pełnej kwoty widocznej w ogłoszeniu. Zdjęcia w pełnej rozdzielczości: https://www.flickr.com/gp/119270132@N02/0D36XE4FRw Jak moto jeździ i gada można obczaić na wielu filmach na moim kanale na YT: https://www.youtube.com/watch?v=E2STogKEi8M https://www.youtube.com/watch?v=lDRkTaK1bcw https://www.youtube.com/watch?v=H-AXxVPdcf0 

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wrocław, Krzyki

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie