1 / 13
Najważniejsze
Przebieg
25 198 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
125 cm3
Kraj pochodzenia
Niemcy
Opis
Witam,
Na sprzedaż posiadam KTM Duke 390 zarejestrowany na 125 więc można się poruszać na kat. A1 bądź B. KTM był przesiadką z 125 jednak czymś pomiędzy większymi pojemnościami tak aby móc delikatnie podszlifować jazdę bez konieczności robienia kursów. Pełna moc 44 koni zapewnia świetne wrażenia z jazdy, motocykla nie trzeba kręcić żeby się rozpędzić, ponieważ dysponuje momentem już od samego dołu.
Motocykl posiada darkmode na wyświetlaczu, jest wyposażony w KTM my ride więc posiada Bluetooth - można sparować telefon i sterować muzyką jak i odbierać połączenia telefoniczne z poziomu kierownicy. Nie trzeba mieć telefonu przed sobą wystarczy używać fabrycznych przycisków. Średnie spalanie motocykla to około 3,6-4 litry w zależności od stylu jazdy.
Na pokładzie KTMa z dodatków znajdziemy:
-Manetki pro taper
-lusterka bar end na końcach kierownicy
-Dedykowany dla motocykli KTM tłumik Akrapovič (na zdjęciach bez db killera ale daje przyszłemu właścicielowi)
-Krótkie mocowanie tablicy z ledowym podświetleniem i kierunkowskazami
Motocykl jest świeżo po serwisie obejmującym:
-Regulację luzów zaworowych
-Nowa świeca NGK
-Nowy przewód świecy
-Nowy kompletny rozrząd razem ze wszystkimi śrubami oraz uszczelkami
-Nowe opony Pirelli Diablo Rosso II (tył 160/60/17 przód 120/70/17)
-Olej oraz filtr oleju
-Filtr powietrza
-Płyn hamulcowy
-Uszczelka tłumika
Stare części daje do wglądu.
Łańcuch wymieniany przez poprzedniego właściciela 2 lata temu jest na nim jeszcze sporo naciągu.
OC opłacone w pełni do lutego 2026
Przegląd techniczny do marca 2026
Motocykl ma przejechane 25 198km w momencie wystawiania ogłoszenia i widać, że zrobił te kilometry natomiast dalej wygląda bardzo ładnie.
Jednak zawsze musi być jakieś ale - do motocykla założyłem tłumik z akrapa i jest tutaj "wybebeszony" katalizator. Od momentu zrobienia wydechu motocykl ma swoje kaprysy - po całym dniu stania na zimnym silniku po odpaleniu po jakiś 10 sekundach lubi zgasnąć. Czasem się tak dzieje a czasem chodzi jak zegarek. Podczas serwisu było tutaj mnóstwo prób - świeca, przewód zapłonowy, podmiana cewki, czyszczenie pompy paliwa oraz całego baku, podmiana i czyszczenie TPS, byłem nawet w KTM na adaptacji biegu jałowego. Jedyna opcja jaka została to najprawdopodobniej zrobienie mapy pod wydech co w KTM nie jest najprostszą czynnością. Ja sobie odpuściłem bo da się z tym żyć - motocykl szybko się nagrzewa a na ciepłym problem nie występuje.
Jest to fajna opcja dla kogoś, kto ma już jakieś kilometry za pasem na 50 lub 125 a chciałby pośmigać czymś mocniejszym (dla ciekawych 3 kontrole bez problemu).
Motocykl w moim posiadaniu nie pałowany, dojeżdżałem nim do pracy i kręciłem się głównie po okolicy.
Jazda próbna tylko po okazaniu równowartości motocykla w gotówce - nie mam zamiaru nikogo robić w konia jest to moje zabezpieczenie gdyby (odpukać) coś się stało.
Ktoś zapyta - czemu sprzedajesz motocykl który jest w pełni gotowy do sezonu? Cóż priorytety w życiu się zmieniają i muszę zmienić samochód a jak wiadomo ceny aut są kosmiczne.
Podsumowując jest to bardzo fajny i wygodny motocykl który niejednego rycerza z Golfa czy bety zaskoczy spod świateł. Nie zamieniam.
Cena do symbolicznej negocjacji.
5 lipca 2025 0:40
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
KTM
Model pojazdu
Duke
Kolor
Biały
Rok produkcji
2017
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Informacje o sprzedającym
Artur
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie