1 / 36
Najważniejsze
Przebieg
34 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
690 cm3
Moc
66 KM
Opis
Maszyna do dalekich podróży. Niezawodny w każdym z moich wyjazdów do:
Mongolia (x2)
Syberia - Bajkał
Kirgistan i Tadżykistan (x2)
Maroko (x2)
Argentyna
Boliwia
Chile
Jestem pierwszym, jedynym właścicielem. Kupiony w KTM Olsztyn.
Przez całe swoje "życie" motocykl przygotowywał i serwisował tylko jeden specjalista - mechanik motocyklowego Teamu ORLEN Dakar - Piotr z Solo Racing (Łęgajny k. Olsztyna), wcześniej jako mechanik w KTM Olsztyn.
Tam teraz motocykl stoi w kolejce na przegląd po wiosennej wyprawie do Argentyna-Boliwia-Chile.
Cena do ew obniżenia o koszt przeglądu powyprawowego.
W Solo Racing (Wiązowa 4, 11-010 Łęgajny) możesz go poglądać.
Mapa google i kontakt : https://maps.app.goo.gl/9RN1cTbMVZV35qAB9
Wyposażony w pełny, brytyjski Rally Kit, tzn dodatkowe zbiorniki paliwa (2x 4,5 litra), czasza, oświetlenie, nawigacja garmin, grzane manetki, lekki tłumik Akrapovic , z dB kilerem demontowalnym, dodatkowy filtr powietrza, podwyższony snorkel, wyłączalny ABS na tylne koło, 3 mapy silnika, siedzenie, płyta pod bagaż, osłona silnika, stelaż pod sakwy - Touratech, sakwy wodoodporne - komplet,
Zawieszenie przygotowane do zwiększonej masy (bagaż wyprawowy), sprężyny oryginalne jak i wszystkie oryginalne części dołączam.
Spora część z wyjazdów odbywała się po asfalcie. Ja mam grubo ponad 50 lat, wykształcenie techniczne - więc dbałem o sprzęt podczas eksploatacji, bez ułańskiej fantazji (czyt. upalania)
Teraz co wg mnie najważniejsze: przed i po każdej wyprawie motocykl był serwisowany jak "dakarówka" - rozbierany do rosołu, każda część była sprawdzana i montowana ponownie lub zastępowana nową. Często na wyrost. Dlatego NIGDY nie zawiódł, co było nawet nudne, o inni mieli przygody , no szukali spawacza w Mongolii lub pompy paliwa nad Bajkałem - a ja tylko jechałem.
Na zdjęciach też fotki z salonu , sprzed montażu zestawu Rallye.
Ostatnie kilka lat motocykl generalnie nie był używany. Mam inne motki, a także jeździłem na wypożyczanych lokalnie w Indiach (Ladakh), Sri Lanka, RPA, Kostaryka, Australia, ABC - Motobirds.
By się nie zastał, raz w roku starałem się brać udział w jakiejś pojeżdżawce w Polsce typu szwenduro na Podlasiu , czy "rajd" na orientację Latarnika.
Więcej filmów z wyjazdów na moim kanale YT:
https://youtu.be/3_uH5gF2olE?si=dnehOe7ewCyu70Wp
https://youtu.be/w3GkHRCsHrU?si=0QNAsYDJAnyPLLG3
https://youtu.be/bLTg1Aob7dc?si=kzPl8guElFxRIP-P
https://youtu.be/VuCh7oua2IU?si=iaBuqW11DRCQBDis
https://youtube.com/playlist?list=PL9OPmbFb51VlMYfjOYer6_gEywH4tZKph&si=SYnBGll1FrJX0-qu
24 czerwca 2025 1:41
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
KTM
Model pojazdu
LC
Kolor
Pomarańczowy
Rok produkcji
2014
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie