KTM Super Duke - 1
KTM Super Duke - 2
KTM Super Duke - 3
KTM Super Duke - 4
KTM Super Duke - 5
KTM Super Duke - 6
KTM Super Duke - 7
KTM Super Duke - 8
KTM Super Duke - 9
KTM Super Duke - 10
KTM Super Duke - 11
KTM Super Duke - 12
KTM Super Duke - 13
KTM Super Duke - 14
KTM Super Duke - 15
KTM Super Duke - 16
KTM Super Duke - 17

1 / 17

KTM Super Duke - 1
KTM Super Duke - 2
KTM Super Duke - 3
KTM Super Duke - 4
KTM Super Duke - 5
KTM Super Duke - 6
KTM Super Duke - 7
KTM Super Duke - 8
KTM Super Duke - 9
KTM Super Duke - 10
KTM Super Duke - 11
KTM Super Duke - 12
KTM Super Duke - 13
KTM Super Duke - 14
KTM Super Duke - 15
KTM Super Duke - 16
KTM Super Duke - 17

Najważniejsze

Przebieg

24 969 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

990 cm3

Moc

116 KM

Opis

KTM Super Duke 990 | Rok produkcji: 2011 | Przebieg: 24 969 km (oryginalny)


Motocykl z charakterem i ciekawą historią, która potwierdza przebieg.


Został skradziony w Wielkiej Brytanii, a po odzyskaniu zlicytowany przez tamtejsze władze. Następnie kupił go i sprowadził do Polski wielokrotny Mistrz Polski w Górskich Rajdach Samochodowych – Pan Piotr z Kielc (nazwiska celowo nie podaję - osoby w temacie grs będą wiedziały o kogo chodzi a niezaznajomione mogą szybko sprawdzić w Google czy y). Przez 5 lat przejechał nim… ok. 500 km. Motocykl stał w suchym garażu, właściwie nieużywany.


Walczyłem o niego z całą rzeszą chętnych, ale że byłem pierwszy i od razu wpłaciłem zaliczkę – sprawa była przesądzona. Oględziny trwały kilka minut, jazda testowa i motocykl już był na pace. Jak każdy rasowy Janusz próbowałem znaleźć pretekst do utargowania paru stówek – niestety, nie było się do czego przyczepić.


I nadal nie ma.


Motocykl w stanie niemal salonowym. Wszystkie części oryginalne, żadnych „ulepszeń” i druciarstwa. Stan – ideolo.


Silnik LC8 – legenda KTM-a


Pod maską (a raczej pod bakiem) pracuje widlasty dwucylindrowiec LC8 – jeden z najlepszych silników, jakie kiedykolwiek stworzyło KTM. 115 KM i ponad 100 Nm momentu obrotowego przy masie motocykla nieco ponad 180 kg to przepis na czyste zło na kołach.


LC8 był montowany m.in. w modelach Adventure, Super Duke i Supermoto. Jego niezawodność i potencjał bojowy potwierdzają sukcesy KTM-a w sportach motorowych:


• Dakar Rally – choć wersje LC8 były cięższe niż klasyczne jednocylindrowe rajdówki, KTM 950 Rally (z bazą LC8) wygrał legendarny Dakar w 2002 roku z Fabrizio Meonim za sterami – jako pierwszy motocykl z silnikiem V2 w historii rajdu.


• Mistrzostwa Supermoto – motocykle z serii Supermoto z silnikiem LC8 zdominowały europejskie tory w klasach open.


• Silnik wykorzystywany był również w homologowanych motocyklach torowych w seriach twins, gdzie V2 z LC8 był chwalony za liniowe oddawanie mocy i świetne prowadzenie przy wysokich prędkościach.


Co dostajesz?


• Rocznik końcówka produkcji – 2011

• Przebieg niski i realny – 24 969 km powolutku rośnie.

• Stan – perfekcyjny

• Historia – unikalna

• Motocykl, który potrafi zjeżyć włos na karku, ale i dać mnóstwo frajdy na winklach


Chcesz diabła w idealnym stanie – zapraszam.

Chcesz ponarzekać – też zapraszam, ale pewnie się rozczarujesz.


Jazda próbna po wyłożeniu kasy na stół.


Oględziny- Jelenia Góra


Proszę dzwonić

 

19 sierpnia 2025 17:58

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

KTM

Model pojazdu

Super Duke

Kolor

Pomarańczowy

Rok produkcji

2011

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

18500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni