1 / 12
Najważniejsze
Przebieg
44 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
744 cm3
Moc
47 KM
Opis
uszanowanko,
sprzedam nietuzinkowy motocykl w totalnie nietuzinkowej konfiguracji.
po VINie jest to V7 Stone z rynku brytyjskiego, z jedna przepustnica, bez ABSu tudziez bez filtra weglowego.
pojazd jest u mnie od wrzesnia 2021 i stanu drogomierza niespelna 5900 mil, obecnie dokrecamy do 27000 mil.
przez te blisko 4 lata i ponad 20 tysiecy mil stazu dopchalem go gotowka i roboczogodzinami ponad wszelkie granice rozsadku. i tak:
- wymienilem prawie wszystkie detale wykonczeniowe zrobione z plastiku na metalowe, poczawszy od blotnikow, przez komplet oswietlenia (wszystko poza reflektorem przednim to ledy), boczki od Racera, az po przelaczniki na kierownicy. plastikowe zostaly tylko zegary i oslony wtryskow, ale te ostatnie oczywiscie dokupilem aluminiowe od Racera. mini owiewka tez jest metalowa.
- popelnilem modyfikacje utylitarne i poprawiajace walory jezdne:
-- gmole RDmoto
-- oryginalny bagaznik pod kufer centralny, tudziez dedykowane do niego stelaze i kufry boczne
-- progresywne sprezyny przednie Wilbers z dedykowanym olejem Wilbers Zero Friction
-- regulatory napiecia wstepnego z przodu (rzecz totalnie niespotykana w V7, nawet Racer tego nie ma)
-- wydechy IXIL Ironhead
-- filtr powietrza K&N
-- mapa silnika beetlemaps pod powyzsze mody, piecyk podaje i brzmi przegenialnie
przed sezonem 2024 motocykl dostal:
-- nowy amkulator
-- nowy hamulec przedni (tarcza NG i klocki Vesrah, tudziez plyn RB660)
-- nowy hamulec tylny (tarcza oem, klocki Galfer, przewod w oplocie, plyn)
-- opony Dunlop TT100GP, w rozmiarach +1 od fabryki, czyli 110/80R18 z przodu i 150/70R17 z tylu, dzieki ktorym motocykl nie dosc ze prowadzi sie jak marzenie, to jeszcze swietnie wyglada (zwlaszcza tyl, w odroznieniu od rowerkowej fabrycznej 130stki :))
-- lozysko oporowe sprzegla
-- kasowanie luzow dzwigni dolnej sprzegla
-- gumy zabieraka napedu (ASO, nie chcesz wiedziec ile to kosztowalo)
-- nowe tylne amortyzatory (z tym to jest dobra historia, opowiem na miejscu)
-- musze pisac o regulacji zaworow, nowych swiecach i serwisie olejowym we wszystkich trzech osrodkach? ok, juz napisalem - ogarniete jest.
z ryja motocykl wyglada mniej niz idealnie, bo nie jest ozdoba garazu, tylko duzo jezdzi poniewaz sprawia mnostwo frajdy, a gdyby byl nieskazitelny to szkoda byloby mi na nim jezdzic.
do pojazdu dodaje wszystkie czesci fabryczne jakie mam - blotniki, wydechy, oswietlenie, stopke centralna, etc. dzieki ktorym mozesz, wedle ewentualnego zyczenia, przywrocic go do oryginalu w jeden weekend. dorzuce tez wszystkie nadmiarowe i zapasowe czesci jakie znajde (linki, filtry, drugi zestaw stelazy bocznych Givi)
wiem - mojemu egzemplarzowi brakuje szprychowych kol - Twoja w tym glowa zeby po zakupie postawic te kropke nad "i" a potem cieszyc sie V7 ostatecznym :)
wiem tez ze inne sztuki sa wystawione znacznie taniej - stawiam jednakoz dyche ze zadna nie jest tak doinwestowana jak moja - najlepiej przyjedz i przekonaj sie osobiscie.
wystawiam bo dobrnalem do konca listy pomyslow na zmiany w tym pojezdzie i zamarzylo mi sie V7 850 Special.
badanie wazne do konca kwietnia 2026, polisa do pazdziernika br.
mam raport CarVertical dla tego pojazdu
21 lipca 2025 22:13
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Moto Guzzi
Model pojazdu
V7
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2014
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie