1 / 12
Najważniejsze
Przebieg
45 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
744 cm3
Moc
47 KM
Opis
uszanowanko,
sprzedam nietuzinkowy motocykl w totalnie nietuzinkowej konfiguracji.
po VINie jest to V7 Stone z rynku brytyjskiego, z jedna przepustnica, bez ABSu tudziez bez filtra weglowego.
pojazd jest u mnie od wrzesnia 2021 i stanu drogomierza niespelna 5900 mil, obecnie wlasnie przekroczylismy 27000 mil i lecimy dalej.
przez te blisko 4 lata i ponad 20 tysiecy mil stazu dopchalem go gotowka i roboczogodzinami ponad wszelkie granice rozsadku. i tak:
- wymienilem prawie wszystkie detale wykonczeniowe zrobione z plastiku na metalowe, poczawszy od blotnikow, przez komplet oswietlenia (wszystko poza reflektorem przednim to ledy z homologacja), boczki od V7 Racer, az po przelaczniki na kierownicy. plastikowe zostaly tylko zegary i oslony wtryskow, ale te ostatnie oczywiscie dokupilem aluminiowe od Racera. mini owiewka tez jest metalowa.
- popelnilem modyfikacje utylitarne i poprawiajace walory jezdne:
-- gmole RDmoto
-- oryginalny bagaznik pod kufer centralny, tudziez dedykowane do niego stelaze i kufry boczne
-- progresywne sprezyny przednie Wilbers z dedykowanym olejem Wilbers Zero Friction
-- regulatory napiecia wstepnego z przodu (rzecz totalnie niespotykana w V7, nawet Racer tego nie ma)
-- wydechy IXIL Ironhead
-- filtr powietrza K&N
-- mapa silnika beetlemaps pod powyzsze mody, piecyk podaje i brzmi przegenialnie nawet w obecnosci dbkillerow :)
wszystkie modyfikacje poza rolgazem sa bezinwazyjne i latwo odwracalne, nie ma mowy o sytuacji 'dzwon podstawa tuningu'.
zachowalem wszystkie czesci fabryczne - blotniki, wydechy, oswietlenie, stopke centralna, etc. - dzieki ktorym mozesz, wedle ewentualnego zyczenia, przywrocic motur do oryginalu w jeden weekend. dorzucam tez wszystkie nadmiarowe i zapasowe czesci jakie znajde - linki, filtry, uszczelki, drugi zestaw stelazy bocznych Givi
przed sezonem 2024 motocykl dostal:
-- nowy amkulator
-- nowy hamulec przedni (tarcza NG i klocki Vesrah, tudziez plyn RB660)
-- nowy hamulec tylny (tarcza oem, klocki Galfer, przewod w oplocie, plyn)
-- opony Dunlop TT100GP, w rozmiarach +1 od fabryki, czyli 110/80R18 z przodu i 150/70R17 z tylu, dzieki ktorym motocykl nie dosc ze prowadzi sie jak marzenie, to jeszcze swietnie wyglada (zwlaszcza tyl, w odroznieniu od rowerkowej fabrycznej 130stki :))
-- lozysko oporowe sprzegla
-- kasowanie luzow dzwigni dolnej sprzegla
-- gumy zabieraka napedu (ASO, nie chcesz wiedziec ile to kosztowalo)
-- nowe tylne amortyzatory (z tym to jest dobra historia, opowiem na miejscu)
-- regulacje luzow zaworowych, oleje we wszystkich osrodkach
badanie wazne do konca kwietnia 2026, polisa do pazdziernika br.
wystawiam bo lepsze wrogiem dobrego, suma wywolawcza jest do kulturalnej negocjacji na miejscu.
mam raport CarVertical dla tego pojazdu
na wszystkie pytania odpowiem przez telefon, albo lepiej na miejscu, choc tutaj ostroznie - znam ten egzemplarz na wylot i jestem w stanie opowiadac o nim godzinami
25 sierpnia 2025 9:42
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Moto Guzzi
Model pojazdu
V7
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2014
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie