1 / 2
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Typ nadwozia
Quad
Opis
Dostawa w listopadzie, zapraszamy do zapisów!
Dostępne kolory: Czarny i zielony.
Rama i układ zawieszenia
SFA1000 to potężny quad który wymaga mocnej ramy i mocnego zawieszenia. Rama w tym modelu jest wykonana ze stalowych rur o średnicy 32mm na dole i 25mm w przedniej części. Górna część ramy to profil stalowy o przekroju 100mm x 40mm. Przednie zawieszenie to po obu stronach to podwójne wahacze poprzeczne. Z tyłu znajdują się dwa potężne odkuwane wahacze wleczone. Wszystkie sworznie wahaczy posiadają możliwość smarowania z zewnątrz. Przednie i tylne zawieszenie posiada drążki stabilizujące. Tradycyjne amortyzatory olejowe w SFA1000 posiadają regulacje napięcia sprężyny.
Układ kierowniczy
Elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) z trzema trybami pracy pozwala na swobodne manewrowanie między drzewami przy niskich prędkościach bez dodatkowego wysiłku.
Tablica przyrządów
W tym modelu zastosowano 5 calowy wyświetlacz LCD który zapewnia wszystkie niezbędne informację o stanie pojazdu czyli prędkość, obroty silnika , kontrolki oleju temperatury, świateł oraz załączenia napędów.
Komfort
Rozstaw osi wynoszący 1480 mm oraz duży prześwit (265 mm) w połączeniu z niezależnym zawieszeniem i zoptymalizowaną długością całkowitą zapewnia dobre właściwości terenowe i zwrotność.
Układ napędowy
Układ napędowy w SFA1000 umożliwia kierowcy wybór pomiędzy trybami:
2WD z blokadą dyferencjału
W tym przypadku moment obrotowy przenoszony jest wyłącznie na tylną oś. Tryb ten sprawdza się dobrze na twardej, nawierzchni.
2WD z wyłączoną elektromagnetyczną blokadą dyferencjału
W trybie 2WD na tylnej osi można rozłączyć blokadę tylnego dyferencjału Ten tryb pozwala na bezpieczną jazdę
z dużymi prędkościami po twardym podłożu oraz skręcanie w małym promieniu bez zrywania nawierzchni np. na trawnika
4WD z wyłączoną blokadą przedniego dyferencjału
W przypadku jazdy w cięższym terenie i na stromych podjazdach warto dołączyć również przednią oś czyli tryb 4WD
4WD z włączoną blokadą mechanizmu różnicowego
Tryb 4WD z blokadą mech. Różnicowego pozwoli ci wydostać się z najbardziej błotnistego terenu. W tym trybie możesz jednak jechać praktycznie tylko na wprost.
Koła
Stalowe felgi R12 są uniwersalne do jazdy terenowej i drogowej i mają szeroki wybór opon na rynku. Na takich kołach quad prowadzi się lepiej w ciężkim terenie, Ze względu na wyższy profil, jest mniejsza szansa na odklejenie się opony od felgi przy niskim ciśnieniu.
Akcesoria
W zestawie znajduje się wyciągarka o udźwigu 1100 kg, która zapewnia wsparcie na nieprzejezdnych drogach. Poszerzone błotniki skutecznie chronią kierowcę i pasażera przed błotem wydobywającym się z kół a w razie ich uszkodzenia łatwo je wymienić, ponieważ mocowane są za pomocą spinek.
Gwarancja i serwis
Jedną z głównych zalet modelu SFA 1000 jest jego dwuletnia gwarancja bez limitu kilometrów i stosunkowo długie interwały serwisowe. Aby utrzymać gwarancję i właściwy stan techniczny modelu SFA 600 należy wykonywać przeglądy co 100 godzin pracy silnika lub 1600km.
6 sierpnia 2025 11:44
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
QJMOTOR
Model pojazdu
SFA 1000
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
2025
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie