QJMOTOR SRK 800RR - 1
QJMOTOR SRK 800RR - 2
QJMOTOR SRK 800RR - 3
QJMOTOR SRK 800RR - 4
QJMOTOR SRK 800RR - 5
QJMOTOR SRK 800RR - 6
QJMOTOR SRK 800RR - 7
QJMOTOR SRK 800RR - 8
QJMOTOR SRK 800RR - 9
QJMOTOR SRK 800RR - 10
QJMOTOR SRK 800RR - 11
QJMOTOR SRK 800RR - 12
QJMOTOR SRK 800RR - 13
QJMOTOR SRK 800RR - 14
QJMOTOR SRK 800RR - 15
QJMOTOR SRK 800RR - 16
QJMOTOR SRK 800RR - 17
QJMOTOR SRK 800RR - 18
QJMOTOR SRK 800RR - 19
QJMOTOR SRK 800RR - 20
QJMOTOR SRK 800RR - 21

1 / 21

QJMOTOR SRK 800RR - 1
QJMOTOR SRK 800RR - 2
QJMOTOR SRK 800RR - 3
QJMOTOR SRK 800RR - 4
QJMOTOR SRK 800RR - 5
QJMOTOR SRK 800RR - 6
QJMOTOR SRK 800RR - 7
QJMOTOR SRK 800RR - 8
QJMOTOR SRK 800RR - 9
QJMOTOR SRK 800RR - 10
QJMOTOR SRK 800RR - 11
QJMOTOR SRK 800RR - 12
QJMOTOR SRK 800RR - 13
QJMOTOR SRK 800RR - 14
QJMOTOR SRK 800RR - 15
QJMOTOR SRK 800RR - 16
QJMOTOR SRK 800RR - 17
QJMOTOR SRK 800RR - 18
QJMOTOR SRK 800RR - 19
QJMOTOR SRK 800RR - 20
QJMOTOR SRK 800RR - 21

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

778 cm3

Moc

102 KM

Opis

SRK 800 RR to zupełnie nowy motocykl sportowy firmy QJMOTOR. Ten model powstał na bazie wyścigowego motocykla, który od sezonu 2024 startuje w mistrzostwach WSBK Supersport w zespole QJMOTOR RACING TEAM. Dynamiczna i agresywna sylwetka wyszła spod pióra włoskich projektantów i jest podporządkowana aerodynamice i funkcjonalności. Jednocześnie w stylistyce widać pasję, oryginalny styl oraz dbałość o szczegóły. QJ SRK 800 RR wyposażony jest w zaawansowany czterocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 778 cm3 i mocy 102 KM z systemem Ram Air.


Potężną moc i sportowe osiągi możesz kontrolować dzięki zastosowaniu dwóch radialnych hamulców przednich Brembo, które zostały wyposażone w parę tarcz o średnicy 320 mm! Rama motocykla została wykonana w technologii Delta Box i wyposażona w zaawansowane zawieszenie Marzocchi. Przednie skrzydełka wytwarzają dodatkowy nacisk przy dużych prędkościach, a także poprawiają stabilność maszyny podczas hamowania. Sportowy QJ SRK 800 RR ma niesamowicie konkurencyjną cenę biorąc pod uwagę zastosowanie nowoczesnych i zaawansowanych technologii…


Rzędowy czterocylindrowy silnik – ponad 100 koni mechanicznych czystych emocji


SRK 800 RR posiada obecnie najmocniejszą jednostkę napędową QJ MOTOR przeznaczoną na rynek europejski. Jest to 16-zaworowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 778 cm3. Dzięki zastosowaniu specjalnego dolotu powietrza silnik ten osiąga maksymalnie 102 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 75 Nm. Warto dodać, że silnik ten ma ogromny potencjał pod względem tunningu. W światowej serii wyścigów super sportowych ta sama jednostka napędowa po drobnych zmianach osiąga jeszcze wyższe wartości mocy i momentu obrotowego. Jednak gwarantujemy że nawet silnik w standardowej specyfikacji zapewni niesamowite przyspieszenie, jakie oferuje ten topowy motocykl QJ Motor.


Aerodynamika


Specjalnie zaprojektowane skrzydła aerodynamiczne to nie tylko taki wizualny smaczek, odgrywają one ważną rolę w nowoczesnym motocyklu wyścigowym. Dzieję się to nie tylko podczas jazdy na torach wyścigowych, ale także w ruchu ulicznym, te niewielkie elementy generują dodatkową siłę docisku. Wzrasta ona wraz z coraz większą prędkością motocykla i poprawia jego stabilność i prowadzenie. Ciśnienie to oddziałuje na przednią część motocykla, a tym samym na przednie koło, które ma lepszą przyczepność do nawierzchni zarówno podczas hamowania, jak i pokonywania zakrętów. Jednocześnie minimalizuje to również efekt unoszenia maszyny na tylne koło podczas gwałtownego przyspieszania. Cały trud włożony w poprawę aerodynamiki motocykla sprawia, że SRK 800 RR prowadzi się pewnie oraz przewidywalnie.


Wlot powietrza typu RAM-AIR


Specjalny wlot powietrza RAM AIR to ważny element w motocyklu wyścigowym. Jest to sposób na „doładowanie” silnika, w którym naturalne ciśnienie powietrza działające na przednią część motocykla jest zasysane bezpośrednio do zbiornika ciśnieniowego (airboxa), a stamtąd maksymalna ilość powietrza trafia bezpośrednio do cylindrów silnika. Większa ilość powietrza w cylindrach, w połączeniu z większą ilością mieszanki, oznacza wyższą wydajność silnika przy dużych prędkościach. Aby zoptymalizować dopływ powietrza, specjalne wloty umieszczono w centralnej części przedniej owiewki (w miejscu największego ciśnienia aerodynamicznego) pod charakterystycznymi reflektorami. Rozwiązania te zapewniają silnikowi stałe i równomierne ciśnienie powietrza przy wysokich prędkościach i efektywnie zwiększają maksymalną moc silnika z 95 do 102 koni mechanicznych.


Przednie zawieszenie


Przedni widelec o dużym skoku i goleniach o dużej średnicy dostarczany jest przez renomowaną markę Marzocchi. Przednie zawieszenie typu upside-down oraz tylny amortyzator centralny, precyzyjnie reagują na wszystkie nierówności na drodze lub torze wyścigowym. Dzięki pełnej regulacji, można je precyzyjnie dostosować do wagi i preferencji kierującego. SRK 800 RR z pewnością zaskoczy Cię swoimi właściwościami jezdnymi zarówno podczas jazdy po mieście, krętych górskich drogach jak i na torze wyścigowym.


Tylny amortyzator centralny


Konstrukcja tylnej części motocykla oraz plastiki pod siedzeniami nawiązują do całej maszyny – czyli minimalistycznymi kształtami i technologią LED tylnego oświetlenia i kierunkowskazów.


Mocne hamulce radialne od Brembo


Wyścigowy układ hamulcowy SRK 800 RR jest wyposażony w dwukanałowy ABS i hamulce tarczowe BREMBO o dużej średnicy z przodu i z tyłu, zapewniając bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji zarówno na drodze jak i na torze wyścigowym. Przedni hamulec dwutarczowy z tarczami o średnicy 320 mm i radialnie zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia ogromną, a jednocześnie precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm i dwutłoczkowym zaciskiem.


System kontroli trakcji


Ponieważ SRK 800 RR posiada silnik o mocy ponad 100 koni mechanicznych, w standardzie otrzymał także kontrolę trakcji. System ten zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla. Uślizg tylnego koła może nastąpić podczas przyspieszania na śliskiej nawierzchni czyli gdy tylne koło obraca się szybciej niż przednie.


Pełne oświetlenie LED i agresywny wygląd reflektora


QJMOTOR SRK 800 RR jest standardowo wyposażony w pełne oświetlenie w technologii LED – począwszy od podwójnego reflektora głównego, poprzez kierunkowskazy, aż po charakterystyczne światło tylne.


Podświetlane elementy sterujące na kierownicy


SRK 800 RR posiada praktyczne, podświetlane elementy sterujące po lewej i prawej stronie kierownicy. Jest to dobre rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kierowców.


Przejrzysty, kolorowy wyświetlacz TFT


Cyfrowa deska rozdzielcza SRK 800 RR to wizualne i techniczne serce kokpitu. Duży, kolorowy wyświetlacz TFT pokazuje wszystkie informacje ważne dla kierującego. Jest czytelny w dzień i w nocy oraz pozwala łatwo dostosować motocykl dokładnie do Ciebie.

 

5 lipca 2025 10:56

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

QJMOTOR

Model pojazdu

SRK 800RR

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

34990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Moto-Car Filipczuk

Moto-Car Filipczuk
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 18:00

  • wtorek

    08:00 - 18:00

  • środa

    08:00 - 18:00

  • czwartek

    08:00 - 18:00

  • piątek

    08:00 - 18:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi