QJMOTOR SRV 600V - 1
QJMOTOR SRV 600V - 2
QJMOTOR SRV 600V - 3
QJMOTOR SRV 600V - 4
QJMOTOR SRV 600V - 5
QJMOTOR SRV 600V - 6
QJMOTOR SRV 600V - 7
QJMOTOR SRV 600V - 8
QJMOTOR SRV 600V - 9
QJMOTOR SRV 600V - 10
QJMOTOR SRV 600V - 11
QJMOTOR SRV 600V - 12
QJMOTOR SRV 600V - 13

1 / 13

QJMOTOR SRV 600V - 1
QJMOTOR SRV 600V - 2
QJMOTOR SRV 600V - 3
QJMOTOR SRV 600V - 4
QJMOTOR SRV 600V - 5
QJMOTOR SRV 600V - 6
QJMOTOR SRV 600V - 7
QJMOTOR SRV 600V - 8
QJMOTOR SRV 600V - 9
QJMOTOR SRV 600V - 10
QJMOTOR SRV 600V - 11
QJMOTOR SRV 600V - 12
QJMOTOR SRV 600V - 13

Najważniejsze

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Bezstopniowa

Typ nadwozia

Chopper

Pojemność skokowa

561 cm3

Moc

68 KM

Kraj pochodzenia

Polska

Opis

------- MOŻLIWOŚĆ TRANSPORTU NA TERENIE CAŁEGO KRAJU ------


Czterocylindrowy silnik w układzie V


Czterocylindrowy, 16-zaworowy silnik z cylindrami w kształcie litery V ustawionymi pod kątem 90 stopni sprawia, że motocykl jest relatywnie wąski . Krótkie przełożenia i płynna praca 6-biegowej skrzyni biegów przenoszą moc 68 KM i 54 Nm. Elektronika Bosch i elektroniczny wtrysk paliwa pozwalają osiągnąć niskie zużycie paliwa, jednocześnie zapewniając zapierające dech w piersiach przyspieszenie.


4 cylindry i 2 wydechy o świetnym dźwięku


Kolejnym unikalnym rozwiązaniem konstrukcyjnym nowego SRV 600V jest układ wydechowy. Projektanci chcieli podkreślić fakt zastosowania silnika czterocylindrowego. Zalety takiego rozwiązania są oczywiste. Motocykl jest dobrze wyważony oraz optycznie prawa strona dorównuje lewej. Głównym atutem jest jednak to, że uzyskano świetny dźwięk pracy silnika.


Ponieważ SRV 600V ma mocny czterocylindrowy silnik, w standardzie otrzymał także kontrolę trakcji. Ten system zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla na nawierzchni o słabszej przyczepności.

Łączność ze smartfonami + nawigacja


Motocykle i skutery QJ Motor, które są wyposażone w kolorowy panel TFT można podłączyć do smartfona kierowcy. Ta łączność działa zarówno w systemach Android, jak i iOS.


Wielofunkcyjny panel TFT


Czytelny, kolorowy, okrągły panel TFT SRV 600V wyraźnie wyświetla aktualną prędkość, aktualne obroty silnika, licznik kilometrów, zawartość zbiornika paliwa, temperaturę płynu chłodzącego, wskaźnik biegu, a dodatkowo ciśnienie i temperaturę w oponach.

Funkcje można wygodnie kontrolować i przełączać bezpośrednio z elementów sterujących na kierownicy. Dodatkowo posiada możliwość połączenia się z telefonem komórkowym podróżującego, z możliwością wyświetlenia nawigacji oraz pozwala na wykonanie lustrzanego odbicia ekranu telefonu komórkowego.

Mocne hamulce promieniowe i promieniowa pompa hamulcowa


Układ hamulcowy, wyposażony w dwukanałowy układ ABS oraz przednie i tylne hamulce tarczowe o dużej średnicy, zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji na drodze. Przedni dwutarczowy hamulec z tarczami o średnicy 300 mm i promieniowo zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia dużą, ale precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość doskonale uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm z dwutłoczkowym zaciskiem.

Regulowane zawieszenie MARZOCCHI


Precyzyjna regulacja wstępnego napięcia sprężyny oraz odbicia i dobicia pozwala dostosować motocykl do każdego stylu jazdy.

Pełne oświetlenie LED


Przednia lampa motocykla ma największy wpływ na jego ogólny wygląd. Zarówno obudowa, jak i sam reflektor w SRV 600V są minimalistyczne ale zdecydowanie wpływają charakter całego motocykla. Pełne oświetlenie LED zapewnia optymalną widoczność oraz doskonałe oświetlenie maszyny o zmroku i całkowitej ciemności.

Koła w stylu Bobber


16-calowe koła i szerokie opony tworzą kultowy styl Bobbera, nie umniejszając osiągów i prowadzenia modelu SRV 600V. Zastosowano w tym modelu opony o wymiarach 130/90 z przodu i 180/65 z tyłu. Fragmenty wewnętrzne obręczy obu kół zostały wypolerowane, dzięki czemu koła posiadają unikalny design.

Stylowe lusterka na końcach kierownicy


Lusterka umieszczone standardowo na końcach kierownicy (w obciążnikach) można całkowicie opuścić pod kierownicę. Ta buntownicza pozycja jest wciąż dość nietypowa w naszym kraju ale ma też swoje praktyczne zalety. Docenią je zwłaszcza więksi jeźdźcy, którzy najczęściej oglądają w lusterkach własne ramiona w klasycznej pozycji lusterek u góry.

Podwójna kanapa


Model SRV 600V jest sprzedawany z dwoma pełnymi siedzeniami w standardzie. Tylna kanapa jest nie tylko fotelikiem awaryjnym do przewożenia drugiej osoby, ale bez problemu poradzi sobie z całodniową wycieczką we dwoje, co zwiększa potencjał użytkowy tego motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi zaledwie 720 mm nad podłożem, co jest zaletą dla motocyklistów o niższym wzroście. Wyżsi jeźdźcy również będą zadowoleni ponieważ SRV 600 V ma podnóżki wysunięte mocno do przodu dzięki czemu nie podróżuje się ze zgiętymi kolanami. Zaletą tego modelu jest nisko położony środek ciężkości, a co za tym idzie łatwe prowadzenie.

Bogate wyposażenie w gratisie - dwa gniazda USB!


Gniazdo USB-A i USB-C jest wygodnie zintegrowane po lewej stronie nad chłodnicą! Można za ich pomocą na przykład naładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB posiadają oczywiście wodoodporną gumową osłonę.

Przekładnia pasowa


SRV 600V jest fabrycznie wyposażony w napęd pasowy na tylne koło. Motocykle typu Chopper, Bobber i Cruiser są w niego wyposażone, ponieważ mają długie wahacze, a łańcuch przy tej długości uderzałby zarówno w wahacz, jak i inne osłony. Zaletą napędu pasowego jest to, że pracuje cicho i prawie nie wymaga konserwacji. Jednak największą zaletą jest to, że pasek nie jest smarowany, dzięki czemu czyszczenie tylnego koła i wahacza ze smaru nie jest konieczne.

SPECYFIKACJA


SILNIK - Czterocylindrowy silnik widlasty 90°, DOHC, 16V, chłodzony cieczą


ŚREDNICA x SKOK - 83 x 64 mm


POJEMNOŚĆ SKOKOWA - 561 cm3


MAKSYMALNA MOC - 50kW (68 KM) / 10500 rpm


MAKS. MOMENT OBR. - 54 Nm / 8000 rpm


UKŁAD PALIWOWY - EFI


ROZRUCH - Elektryczny


SPRZĘGŁO - Mokre, wielotarczowe


SKRZYNIA BIEGÓW - 6 biegów


PRZENIESIENIE NAPĘDU - Pas


PODWOZIE


ZAWIESZENIE PRZÓD - Upside-down


ZAWIESZENIE TYŁ - Dwa amortyzatory olejowe z regulacją

OPONA PRZÓD - 130/90 – 16

OPONA TYŁ - 180/65-16


HAMULEC PRZÓD - Czterotłoczkowe hamulce tarczowe 300 mm z ABS


HAMULEC TYŁ - Dwutłoczkowy hamulec tarczowy 260 mm z ABS


WYMIARY


DŁ. x SZER. x WYS. - 2280 x 820 x 1115 mm


ROZSTAW OSI - 1580 mm


WYSOKOŚĆ SIEDZISKA - 720 mm PRZEŚWIT


WAGA - 219 kg (Gotowy do jazdy)


ZBIORNIK PALIWA - 16.5 L


--------- RATY lub LEASING ------------

Współpracujemy z najlepszymi firmami na rynku !


- SANTANDER

- EFL LEASING

- ALIOR BANK

- PARIBAS

- CREDIT AGRICOLE


KREDYTY RATALNE z oprocentowanie od 0 % do 1 % / miesiąc


LEASING - oferta liczona indywidualnie

 

4 grudnia 2025 11:32

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

QJMOTOR

Model pojazdu

SRV 600V

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Salon Motocykli SUZUKI & QJMOTOR - KRAKOW

Salon Motocykli SUZUKI & QJMOTOR - KRAKOW
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 18:00

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    09:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte