Suzuki V-STROM - 1
Suzuki V-STROM - 2
Suzuki V-STROM - 3
Suzuki V-STROM - 4
Suzuki V-STROM - 5
Suzuki V-STROM - 6
Suzuki V-STROM - 7
Suzuki V-STROM - 8
Suzuki V-STROM - 9
Suzuki V-STROM - 10
Suzuki V-STROM - 11
Suzuki V-STROM - 12
Suzuki V-STROM - 13
Suzuki V-STROM - 14
Suzuki V-STROM - 15
Suzuki V-STROM - 16
Suzuki V-STROM - 17
Suzuki V-STROM - 18
Suzuki V-STROM - 19

1 / 19

Suzuki V-STROM - 1
Suzuki V-STROM - 2
Suzuki V-STROM - 3
Suzuki V-STROM - 4
Suzuki V-STROM - 5
Suzuki V-STROM - 6
Suzuki V-STROM - 7
Suzuki V-STROM - 8
Suzuki V-STROM - 9
Suzuki V-STROM - 10
Suzuki V-STROM - 11
Suzuki V-STROM - 12
Suzuki V-STROM - 13
Suzuki V-STROM - 14
Suzuki V-STROM - 15
Suzuki V-STROM - 16
Suzuki V-STROM - 17
Suzuki V-STROM - 18
Suzuki V-STROM - 19

Najważniejsze

Przebieg

71 589 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

645 cm3

Moc

69 KM

Opis

Witam!


Wystawiam na sprzedaż mój motocykl Suzuki V-Strom DL-650 z 2012 roku z przebiegiem 71 600 km. Doinwestowany. Poza sezonem garażowany. Ogłoszenie od osoby prywatnej, „czynnego” motocyklisty - sprzedaż na podstawie klasycznej umowy.


Rozpisałem się, gdyż uważam, że kupujący zasługuje na pełną informację.


Maszynę posiadam i regularnie użytkuję od maja 2023 roku - turystyka asfaltowa, nigdy nie jeździłem w tzw. „Offie”. W ciągu prawie dwóch i pół roku od chwili jego zakupu zrobiłem nim bezawaryjnie 26000 km. Motocykl zabrał mnie rok temu do Turcji i Austrii, dwa lata temu objechałem nim Bałkany, a w tym roku zwiedziłem nim Skandynawię oraz przylądek północny (Nordkapp). Nigdy mnie nie zawiódł.


Podjąłem decyzję, że nadszedł czas, aby przesiąść się na coś większego w następnym sezonie. Do tego doszła budowa domu, która bardzo konsumuje czas i oszczędności (kto budował ten wie o czym piszę :))


Wyposażyłem go w kufry GIVI ALASKA - boczne 36 Litrów i centralny 44 litry (jeden zamek pasujący do wszystkich kufrów), osłonę silnika i gmole HEED, poszerzaną stopkę boczną oraz mocowanie telefonu z możliwością ładowania. Posiada także grzane manetki i akcesoryjną przyciemnianą szybę MRA z deflektorem. Kierownicę przybliżyłem o 20 mm i podwyższyłem o 26 mm za pomocą zestawu Leoshi co zoptymalizowało pozycję na motocyklu. Kupującemu wydaję do motocykla dwa kluczyki i wszystkie niezbędne dokumenty.


W kwestii bezpieczeństwa i niezawodności przy użytkowaniu motocykli (dotyczy to każdego motocykla jaki miałem) nie uznaje żadnych kompromisów, dlatego maszynę regularnie serwisowałem u najlepszych poznańskich mechaników motocyklowych (Jassu Motors, Garage7).


Serwisy olejowe i filtry średnio co 6000 - 7500 km.


Dwa lata temu po zakupie w DL-u wykonany został duży serwis (przy przebiegu 48 tys - m.in regulacja luzów zaworowych, synchronizacja przepustnic, łożyska główki ramy i inne).


Rok temu dostał nowy napęd (kompletny zestaw RK).


W tym roku zrobiony był, m.in pełny serwis przedniego zawieszenia z wymianą uszczelniaczy oraz zakupiony został nowy akumulator (na gwarancji).


Posiadam oczywiście niezbędne dokumenty z wykonanych serwisów z opisem usług i wskazaniem zastosowanych części - zostaną wydane właścicielowi.


Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego.


Nie mam zamiaru „picować motocykla na potrzeby sprzedaży” dlatego sprzedaję go w takim stanie jakim się aktualnie. Pojazd posiada ślady zwykłego użytkowania charakterystyczne dla tego typu motocykli, m.in. małe przetarcie na lewym i prawym gmolu i rysa na łączeniu gmola, prawie niewidoczny defekt na lakierze po lewej stronie baku, przetarcie na końcówce kierownicy po prawej stronie (widoczne na zdjęciach), ostatnio musiałem naprawić też mocowanie prawego handbara do kierownicy - pękło łączenie ze śrubą mocującą.


Motocykl nigdy „nie szlifował”, nie miałem nim żadnego wypadku czy kolizji. Zapraszam do zapoznania się z historią pojazdu (niezbędne dane poniżej).


Opony Pirelli Scorpion Trail 2 - tylna opona założona dwa lata temu, przednia - świeża opona założona miesiąc temu przed wyjazdem do Skandynawii.


OC do 1.05.2026

Przegląd - do 6.08.25


VIN: JS1C7111100106349

Data pierwszej rejestracji: 14.04.2012

Numer rejestracyjny: PY522X


Istnieje możliwość oglądnięcia motocykla w Poznaniu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.


Z uwagi na przykre doświadczenia przy sprzedaży innego motocykla w przeszłości zastrzegam, że jazda próbna możliwa będzie wyłącznie po okazaniu prawa jazdy kat. A oraz podpisaniu umowy użyczenia motocykla z zabezpieczeniem kaucji w gotówce, tj. do wysokości ceny sprzedaży.

 

31 lipca 2025 8:50

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

V-STROM

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2012

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni