Suzuki GSR - 1
Suzuki GSR - 2
Suzuki GSR - 3
Suzuki GSR - 4
Suzuki GSR - 5
Suzuki GSR - 6

1 / 6

Suzuki GSR - 1
Suzuki GSR - 2
Suzuki GSR - 3
Suzuki GSR - 4
Suzuki GSR - 5
Suzuki GSR - 6

Najważniejsze

Przebieg

45 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

750 cm3

Moc

106 KM

Opis

Cześć!‎


Na sprzedaż Suzuki GSR 750 z 2013 roku. ‎


W moim odczuciu bardzo przyjemny motocykl – elastyczny, przewidywalny, łagodnie ‎oddający moc. W moim posiadaniu i użytkowaniu od 2016 roku. Kupiony był jako ‎sprowadzony właściwie bez żadnych przeróbek (wszystko seryjne) z przebiegiem ok. 9tys ‎km. Przez te lata wyposażyłem go według własnego uznania (lista dodatków poniżej).‎


Motocykl szanowany i zachowany według mnie w fajnym stanie. Nie użytkowany na ‎torze, nie służył do jazdy na kole ani palenia opon – właściwie przez ostatnie lata, dwa ‎razy do roku dłuższy wyjazd turystyczny i trochę kręcenia się po okolicy. Zawsze ‎garażowany w ciepłym garażu. Na zimę ustawiany na stojaki z pełnym zbiornikiem ‎paliwa, a akumulator odpowiednio konserwowany prostownikiem.‎


Olej Motul 7100 i filtry wymieniane co roku po przebiegu 3-6tys km.‎


Moto w 100% sprawne - silnik chodzi tak samo jak po zakupie, równo, nie kopci, ‎poprawnie rozwija moc. ‎

Skrzynia biegów i sprzęgło – bardzo precyzyjna, żadnych zgrzytów, wypadania biegów, ‎sprzęgło podobnie jak silnik chodzi identycznie jak przy przebiegu 9tys. Km. ‎

Hamulce bardzo sprawnie działają po założeniu oplotu i wymianie klocków z płynem. ‎

Zawieszenie sztywne ze świeżym olejem w lagach i uszczelniaczami. ‎

Opony Pirelli Diablo Corsa – mega skuteczne na suchej nawierzchni.‎


Powód sprzedaży to zmiana na nowszy model.‎


Lista dodatków i ważniejszych wymian eksploatacyjnych:‎

• Wydech IXIL Hyperlow + db killery – przyjemne brzmienie, a przy okazji nie urywa ‎głowy w trasie ‎

• Oryginalny spoiler dolny silnika w fabrycznym kolorze (właściwie nie do ‎znalezienia na rynku)‎

• Oryginalna osłona stalowa katalizatora i zbiornika wyrównawczego

• Komplet przewodów hamulcowych w oplocie HEL wraz z wymienionym płynem ‎hamulcowym Motul RBF660 (założone ok. 4tys km temu)‎

• Nowy komplet klocków przód i tył EBC (wymienione ok. 4tys. Km temu) – tarcze ‎nie mają najmniejszego rantu i są oryginalne

• Wymieniony olej w lagach i założone nowe uszczelniacze All Balls (ok. 6tys km ‎temu) – wymienione ze względu na wiek, a nie wycieki.‎

• Kompletny nowy napęd – łańcuch najmocniejszy DID ZVMX2 + zębatki JT ‎‎(smarowane co 300-500km) (zalozony ok. 6tys.km temu) – poprzedni napęd był ‎fabryczny

• Opony przód i tył Pirelli Diablo Corsa – tył ma przebieg ok. 3tys. Km; przód wg ‎mnie będzie do wymiany na koniec obecnego sezonu (oczywiście zależy ile kto ‎jeździ)‎

• Płyn chłodzący Mannol o podwyższonej temperaturze wrzenia (wymieniony ok ‎‎6tys. Km temu)‎

• Filtr paliwa w zbiorniku (wymieniony ok. 6tys km temu)‎

• Świece irydowe NGK (wymienione ok. 10tys. Km temu)‎

• Crashpady ramy silnika Renner

• Slidery silnika

• Metalowa osłona chłodnicy wody

• Rolki wahacza

• Krótkie łamane i regulowane klamki sprzęgła i hamulca

• Dymione szkła kierunkowskazów przednich

• Przednia żarówka LED – można założyć zwykłą żarówkę jeśli ktoś czuje taką ‎potrzebę. Instalacja nie została zmieniana‎

• Krótki uchwyt tablicy rejestracyjnej

• Ledowe kierunkowskazy tylne + jeśli odnajdę zapasowa para kierunkowskazów

• Napisy na felgach można ściągnąć jeśli komuś będą przeszkadzały

• Przegląd zrobiony na początku czerwca

• Ważne OC + duży Assistance


Wymiany eksploatacyjne typu olej, filtry, świece, klocki, płyny, przewody hamulcowe ‎wykonywałem osobiście. Napęd, lagi oraz opony w serwisie Toronto Moto Serwis w ‎Toruniu.‎


Obecny REALNY przebieg 45 tys. Km. – należy sobie zadać pytanie, czy chcemy ‎kilkunastoletni motocykl z nieznaną historią i bajecznym przebiegiem typu 10-15tys km ( ‎co daje ok. 1tys km rocznie), czy wolimy zadbany egzemplarz z prawdziwym ‎przebiegiem. Uważam, że nowy właściciel będzie mógł zrobić jeszcze dużo km jeśli ‎będzie dbał o dalsze odpowiednie serwisowanie sprzętu.‎


Zapraszam do kontaktu i na oględziny w Toruniu. Dodatkowe zdjęcia nie będą ‎problemem.‎


Jazda próbna tylko i wyłącznie po okazaniu prawa jazdy i złożeniu depozytu w postaci ‎gotówki.‎


Zapraszam osoby faktycznie zainteresowane – szanujmy swój czas nawzajem.‎


Pozdrawiam!‎

 

16 czerwca 2025 22:55

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

GSR

Kolor

Biały

Rok produkcji

2013

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22700

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

HUBERT

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store