Suzuki Intruder - 2
Suzuki Intruder - 3
Suzuki Intruder - 4
Suzuki Intruder - 5
Suzuki Intruder - 6
Suzuki Intruder - 7
Suzuki Intruder - 8
Suzuki Intruder - 9
Suzuki Intruder - 10
Suzuki Intruder - 11
Suzuki Intruder - 12
Suzuki Intruder - 13
Suzuki Intruder - 14
Suzuki Intruder - 15
Suzuki Intruder - 16
Suzuki Intruder - 17
Suzuki Intruder - 18
Suzuki Intruder - 19
Suzuki Intruder - 20
Suzuki Intruder - 21
Suzuki Intruder - 22
Suzuki Intruder - 23
Suzuki Intruder - 24
Suzuki Intruder - 25
Suzuki Intruder - 26
Suzuki Intruder - 27
Suzuki Intruder - 28
Suzuki Intruder - 29
Suzuki Intruder - 30
Suzuki Intruder - 31
Suzuki Intruder - 32
Suzuki Intruder - 33

1 / 33

Film na YouTube
Suzuki Intruder - 2
Suzuki Intruder - 3
Suzuki Intruder - 4
Suzuki Intruder - 5
Suzuki Intruder - 6
Suzuki Intruder - 7
Suzuki Intruder - 8
Suzuki Intruder - 9
Suzuki Intruder - 10
Suzuki Intruder - 11
Suzuki Intruder - 12
Suzuki Intruder - 13
Suzuki Intruder - 14
Suzuki Intruder - 15
Suzuki Intruder - 16
Suzuki Intruder - 17
Suzuki Intruder - 18
Suzuki Intruder - 19
Suzuki Intruder - 20
Suzuki Intruder - 21
Suzuki Intruder - 22
Suzuki Intruder - 23
Suzuki Intruder - 24
Suzuki Intruder - 25
Suzuki Intruder - 26
Suzuki Intruder - 27
Suzuki Intruder - 28
Suzuki Intruder - 29
Suzuki Intruder - 30
Suzuki Intruder - 31
Suzuki Intruder - 32
Suzuki Intruder - 33

21 kwietnia 2024 13:17

ID: 6109274064

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

Intruder

Rok produkcji

1998

Przebieg

15 159 km

Pojemność skokowa

805 cm3

Moc

50 KM

Rodzaj napędu

Wał kardana

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Cruiser

Skrzynia biegów

Manualna

Kolor

Bordowy

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Witam. Do sprzedania mam motocykl Suzuki VS 800 Intruder z 1998 roku, odświeżony, przeserwisowany i aktywnie użytkowany, odkąd jestem w jego posiadaniu. Motocykl w tej chwili serwisuję zgodnie z zalecanymi interwałami, a nawet częściej, jeżeli uznam, że tak będzie lepiej dla motocykla i silnika. Z najważniejszych rzeczy, które były robione, to: - Wymieniony akumulator na nowy (2022 rok), - Wymienione świece i filtry powietrza przy remoncie gaźników (2022 rok), - Olej wymieniany na początku każdego sezonu, - Olej w wale napędowym wymieniany na początku każdego sezonu, - Przed zimą 2022 roku wymieniono płyn chłodniczy (przy okazji przepłukano układ), - Wymieniono opony, razem z dętkami, fartuchami i łożyskami (Tylna opona wymieniona na początku 2023 roku, przednia w kwietniu 2024), - Wymieniono płyny w przednim hamulcu, oraz układzie sprzęgła (2023 rok), - Wyregulowano luzy zaworowe (2022 rok, przy przebiegu około 12 000 kilometrów), - Przeprowadzono remont gaźników (2022 rok) (Po remoncie pracuje jak marzenie - Spalanie po mieście to koło 6 do 7 litrów, na trasie, jeżdżąc rozsądnie, można zejść do koło 5 litrów na 100 kilometrów, więc optymistycznie zasięg do rezerwy to koło 200 kilometrów, a z rezerwą 250 km), Motocykl w tej chwili jest w pełni sprawny i można nim spokojnie jeździć. Motocykl był odpalany przez całą zimę, jak było sucho i chociaż 1 stopień na plusie, to wyjeżdżałem koło 20 kilometrów, a robiłem to między innymi dlatego, żeby gaźniki po remoncie się nie zastały i remont nie poszedł na marne. Z kwestii mechanicznych to chyba tyle. Poza aspektami wizualnymi, które zawsze można poprawić, zrobiłem go tak, żebym ja czuł się na nim bezpiecznie. Przegląd techniczny do 05.06.2024r. Ubezpieczenie do 11.03.2025r. Numer rejestracyjny: WPR2JH1 VIN: VS52B-111900 (Vin podany w danych jest nieprawidłowy, ponieważ teraz są VIN'y 17-stocyfrowe, a ten motocykl jest na tyle stary, że jeszcze ma VIN nieustandaryzowany). Razem z motocyklem daje 2 komplety kluczyków (jeden kluczyk jest do stacyjki i schowka w oparciu, drugi do blokady kierownicy), zestaw narzędziowy, schowany w oparciu, kopertę z oryginalnymi częściami, które zostały po serwisach, papierową instrukcję obsługi z wypisaną z tyłu listą rzeczy, które były robione. Motocykl do obejrzenia w Pruszkowie, pod Warszawą. Kontaktować się można przez komunikator Otomoto, telefonicznie, albo poprzez SMS, jednak w czasie pracy mogę nie mieć możliwości odebrać (Pracuję do 18:00 zazwyczaj, w soboty do 15:00). 

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Pruszków, pruszkowski, Mazowieckie