Suzuki SV - 1
Suzuki SV - 2
Suzuki SV - 3
Suzuki SV - 4
Suzuki SV - 5
Suzuki SV - 6
Suzuki SV - 7
Suzuki SV - 8
Suzuki SV - 9
Suzuki SV - 10
Suzuki SV - 11
Suzuki SV - 12
Suzuki SV - 13
Suzuki SV - 14
Suzuki SV - 15
Suzuki SV - 16
Suzuki SV - 17

1 / 17

Suzuki SV - 1
Suzuki SV - 2
Suzuki SV - 3
Suzuki SV - 4
Suzuki SV - 5
Suzuki SV - 6
Suzuki SV - 7
Suzuki SV - 8
Suzuki SV - 9
Suzuki SV - 10
Suzuki SV - 11
Suzuki SV - 12
Suzuki SV - 13
Suzuki SV - 14
Suzuki SV - 15
Suzuki SV - 16
Suzuki SV - 17

Najważniejsze

Przebieg

65 140 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

645 cm3

Moc

43 KM

Opis

Sprzedam mój prywatny motocykl Suzuki SV650 z 2002 roku


CHARAKTERYSTYKA


SV to motocykl o prostym, surowym charakterze. Brak ABS-u, kontroli trakcji, map zapłonu i innych elektronicznych wspomagaczy oznacza jedno: wszystko, co dzieje się między tobą a drogą, zależy tylko od twojej prawej ręki i umiejętności. To czysta jazda, bez filtrów i cyfrowych protez.


Pod bakiem siedzi sprawdzony silnik w układzie V2 o pojemności 645 cm³, jeszcze na gaźnikach – zadziorny i bardzo responsywny. Lubi obroty, ale nie trzeba go kręcić, żeby jechać sprawnie – moment obrotowy dostępny jest nisko, a oddawanie mocy jest równe i przewidywalne. Do tego ma fabrycznie montowany widelec z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia – nie jest to może zawieszenie z torowych maszyn, ale pozwala dopasować motocykl do własnych preferencji i tempa jazdy.


Motocykl prowadzi się lekko i przewidywalnie – to jedna z jego największych zalet. Nie stawia oporu, nie zaskakuje, daje kierowcy poczucie kontroli od pierwszych metrów. Do tego bardzo dobrze „mówi” do kierowcy – każde dociśnięcie, każde przesunięcie ciężaru, każda nierówność nawierzchni od razu daje się wyczuć. Jazda SV-ką to naprawdę fizyczne, angażujące doświadczenie, ale bez stresu – raczej z uśmiechem pod kaskiem. Przyjemności dopełnia wydech Leovince, który nie tylko odciąża tył, ale też nadaje silnikowi głębokie, rasowe brzmienie – V2 z gaźnika brzmi tu dokładnie tak, jak powinien: nisko, mięsiście i z charakterem. Lubi też strzelać marchewkami, gdy się go porządnie rozgrzeje


Wygląd? Typowo mechaniczny, bez zbędnych ozdobników. Kratownicowa rama, klasyczne proporcje i odkryta konstrukcja sprawiają, że SV-ka ma w sobie coś z gołego streetfightera, ale bez przesady. Jest surowa i funkcjonalna – widać w niej każdą śrubę i każdy element, które razem tworzą zwartą, proporcjonalną całość. I właśnie ta prostota sprawia, że SV potrafi dać frajdę nie tylko na zakrętach, ale też w garażu – to motocykl, przy którym chętnie się grzebie, bo wszystko ma ręce i nogi, i nie trzeba rozbierać pół maszyny, żeby coś ogarnąć.



STAN OBECNY


SV ma w dokumentach wpisaną moc <35 kW, a więc łapie się w limicie kat. A2

Redukcja mocy została wykonana zaraz po sprowadzeniu motocykla do Polski.
Obecnie modyfikacja jest nieodczuwalna ;)


Motocykl ma założone opony Bridgestone Battlax BT016 R Pro, z 2019 roku - w zeszłym sezonie dawały radę na torze, w tym nie miały okazji. Świetnie radzą sobie w deszczu i szybko osiągają temperaturę pracy.


Wszystkie prace mechaniczne przy motocyklu (z wyjątkiem zmiany opon) wykonywałem samodzielnie i zgodnie z wytycznymi producenta zawartymi w instrukcji serwisowej.
Płyny ustrojowe i części eksploatacyjne były wymieniane na bieżąco, często w krótszych interwałach niż zalecane.

Co roku po sezonie, przy okazji wymiany oleju robiłem kontrolę zużycia sprzęgła oraz stanu układu paliwowego.

Przy wymianie płynu hamulcowego regeneracja zacisków.

Łańcuch przed połową naciągu

W silniku zamontowane są świece irydowe, stąd nie są one wymieniane wg instrukcji, lecz regularnie kontrolowane pod kątem zużycia.


Obecnie powoli dochodzi interwał wymiany płynów hamulcowych i płynu chłodniczego

Przy dłuższych postojach, powyżej 6 tygodni, czasami ma problemy z odpaleniem, więc akumulator też powoli nadaje się do wymiany (ostatnia wymiana chyba 4 lata temu)

Dla zwiększenia komfortu można rozważyć też przetapicerowanie kanapy kierowcy


Z modyfikacji:

- wydech Leovince

- świece irydowe

- drobne, kosmetyczne mody - regulowane klamki, chromowane lusterka, tankpad, przemalowane osłony chłodnicy na kolor "nadwozia".



HISTORIA


Przez te 6 lat, kiedy go posiadam, motocykl tylko dwa razy odmówił dalszej jazdy:
Raz, kiedy skończyło się paliwo - było to krótko po zakupie i nie wiedziałem jeszcze, że wskaźnik rezerwy nie działa. Zaraz po tym naprawiłem go i do dziś jest sprawny.

Drugi raz, kiedy urwała się linka sprzęgła - na szczęście miałem przy sobie zestaw naprawczy, który po powrocie do domu wymieniłem na nowy komplet linka+pancerz.

Poza tym dwa lata temu wymieniłem regulator napięcia.


SV to moje pierwsze moto, kupowałem je z pomocą rzeczoznawcy - tutaj można zapoznać się z jego krótką relacją (https://www.facebook.com/photo/?fbid=1310753272425339).
Od kiedy jest w moich rękach nie leżał (no dobra, raz na parkingu, ale to wstyd wspominać), nie był katowany wheelie czy paleniem gumy.

Motocykl był garażowany, zarówno przeze mnie jak i co najmniej dwóch wcześniejszych właścicieli

SV zimę spędzała zawsze na podnośnikach, z wyjętym akumulatorem i pełnym bakiem.



AKCESORIA I INNE


Do motocykla posiadam oba oryginalne kluczyki i cały plik papierów dokumentujący jego rodowód.
Zachował się również oryginalny zestaw narzędzi, który, jak wspomniałem, raz okazał się pomocny.
Do motocykla dorzucam oryginalne klamki i fabryczny tłumik, a także dB-killer do wydechu LeoVince

W zestawie jest oczywiście również uchwyt dla pasażera, który jest chwilowo zdemontowany dla estetyki


PT do marca 2026

OC do września 2025




Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na pytania
Pozdrawiam

 

8 sierpnia 2025 2:22

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

SV

Kolor

Żółty

Rok produkcji

2002

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

6800

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni