Suzuki VS - 1
Suzuki VS - 2
Suzuki VS - 3
Suzuki VS - 4
Suzuki VS - 5
Suzuki VS - 6
Suzuki VS - 7
Suzuki VS - 8
Suzuki VS - 9

1 / 9

Suzuki VS - 1
Suzuki VS - 2
Suzuki VS - 3
Suzuki VS - 4
Suzuki VS - 5
Suzuki VS - 6
Suzuki VS - 7
Suzuki VS - 8
Suzuki VS - 9

Najważniejsze

Przebieg

78 238 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Chopper

Pojemność skokowa

1 360 cm3

Moc

61 KM

Opis

Motocykl który proponuję, objeździł ze mną pół Europy, łącznie z Portugalią, Hiszpanią oraz Giblartarem. Jeździł zarówno w wysokich temperaturach jak i na dużych wysokościach - nigdy mnie nie zawiódł. Motocykl jest w moim posiadaniu od 5 lat, zrobiłem nim około 40tys km w 12 różnych krajach (więc ponad połowę przebiegu). Przebieg pokazuje, że motocykl faktycznie jeździł, był serwisowany na bieżąco i dawał frajdę, a nie tylko stał i się kurzył. Jest niesamowicie wygodny na długie trasy, jeździ na niezawodnym i bezobsługowym wale kardana, świetnie się prezentuje, zawsze przyciąga uwagę i sam w sobie wygląda kozacko - jeden z nielicznych japońskich chopperów z prawdziwego zdarzenia, z wysoką główką ramy i wysuniętym do przodu kołem (a nie cruiser jak większość). Wersja poliftowa z 5 biegową skrzynią biegów, zapewniającą większa elastyczność.


Planowałem sobie zostawić, bo jest to naprawdę fajny egzemplarz i włożyłem w ten sprzęt sporo siebie, ale rok temu kupiłem Harley'a i Suzi więcej stoi w garażu niż jeździ, szkoda jej ;)


Z przeróbek: wymontowałem praktycznie cały plastik, który nie był niezbędny i kila innych rzeczy, przerzuciłem rejestrację na bok (dedykowany montaż, jest widoczna i nikt się nigdy nie przyczepił, ale w razie wymogów w innych krajach, można za pomocą 1 śrubokręta odwrócić ją z pionu w poziom), fajnie odsłaniając dość szeroką oponę, z tyłu zamontowałem aftermarketowe kierunkowskazy ze światłami stopu 3w1 (Storehouse, nie ma osobnej lampy stopu), z przodu kierownicę 14" pogrubianą z HD Road King'a na wysokich riserach (bardzo wygodna, nie bolą plecy przy długiej jeździe :) przez kierownicę są przeprowadzone kable od instalacji, więc nic poza przewodami hamulca, sprzęgła i linki od gazu nam nie wisi i nie szpeci motocykla), kierunkowskazy przednie na końcówkach kierownicy (również Storehouse, zarówno te z przodu jak i z tyłu LEDowe, zamontowałem specjalne przerywacze, żeby nie migały "za szybko"), założyłem customowe lusterka, pomalowałem na czarno lagi, lampę i licznik zostawiając tylko chromowane akcenty. Motocykl ma założone spacerówki, które są zbawieniem na długich trasach. Wymieniłem przednią tarczę hamulcową na wentylowaną pływającą + klocki TRW, przez co motocykl świetnie hamuje i wygląda bardziej "świeżo". Opony wymienione przed poprzednim sezonem, praktycznie nówki bo przejechałem na nich może z 300-500km (Bridgestone, wyprodukowane w Japonii, nie chińskie), 2 miesiące temu zamontowałem też nowiutki akumulator.


Do motocykla dorzucam drugie (puste) wydechy, robione do niego na zamówienie i zestaw oryginalnych, wygłuszonych końcówek wydechów (3 sztuki, poprzedni właściciel 1 zgubił, a można było dokupić tylko parami) do tych założonych na zdjęciach (silvertail) - łącznie mozna sobie zrobić 3 konfiguracje wydechów: bardzo głośna (puste), głośna w granicach dopuszczalnych norm w większości krajów europy (silvertail'e + dorabiane końcówki z nierdzewki, na nich jeździłem najczęściej i ta konfiguracja jest na zdjęciach) oraz wyciszona (silvertail'e z oryginalnymi końcówkami). Oprócz tego, dorzucam drugą kierownicę, prostą i szeroką (taką ala drag), szybę z montażem do tej kierownicy, przerobiony wkład do lampy, umożliwiający zamontowanie wkładu LED z Harleya (robiona na zamówienie), zamontowane na zdjęciach uchwyty boczne do sakw, zamontowany na kierownicy uchwyt na telefon z ładowarką usb (kabelki są przeprowadzone przez motocykl, ale przy wymianie akumulatora ich nie wpinałem), alarm do zamontowania i pudło gratów, potrzebnych żeby przywrócić do stanu sprzed moich przeróbek (m.in kierunkowskazy, lusterka, tylni plastikowy błotnik z montażem do rejestracji, lampę stopu, lampy przednie itd).


OC do 11 kwietnia 2026, przegląd do 22 października 2025.


Proszę dzwonić, jeśli nie będę mógł odebrać, oddzwonię na pewno.

 

14 maja 2025 20:47

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Suzuki

Model pojazdu

VS

Kolor

Czarny

Rok produkcji

1996

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

Alarm

Informacje o sprzedającym

Artur

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store