1 / 7
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Elektryczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Krosowy
Moc
20 KM
Kraj pochodzenia
Polska
Opis
Talaria Sting Pro MX5
- Wydajny akumulator 72V 40Ah zbudowany na ogniwach Samsung 50S, dostosowany do wysokich mocy
- Nowy Silnik IPM z powiększonym stojanem/wirnikiem oraz uprawnionym chłodzeniem, sprawność 95%
- Nowy sterownik FOC o mocy szczytowej aż 13.4kW, wystrojony tak aby dostarczać moc płynnie i przewidywalnie
- Dwukrotnie większe hamulce motocyklowe zasilane płynem DOT oraz grube 3mm tarcze hamulcowe zapewniają ogromny wzrost siły hamowania oraz dużo dłuższą żywotność klocków hamulcowych
- Wzmocniona konstrukcja ramy oraz wahacza dostosowana do wyższych mocy oraz obciążeń
- Przebudowana i jeszcze bardziej wzmocniona przekładnia, gruby łańcuch 428 oraz prowadnica łańcucha zapewniają niezawodne przenoszenie ogromnych mocy
- Wzmocnione koła CNC typu MX wyposażone w grubsze szprychy oraz technologię straight pull
- Przeprojektowane zawieszenie Talaria Factory, dostosowane do zwiększonej wagi oraz prędkości nowego modelu. Przedni amortyzator teraz o skoku aż 220mm! wyposażony w dwie niezależne sprężyny oraz tłumiki, amortyzator tylny ze sprężyną progresywną 550-850 lbs
- Nowe przyczepne podnóżki CNC ze stalowymi pinami
- Grubsze wypełnienie oraz zmieniony profil kanapy zapewnia większy komfort i trzymanie motocykla
- Trzy poziomy mocy pozwalają precyzyjnie dostosować osiągi do aktualnych warunków, teraz mamy tryb Hyper!
- Przełącznik ON / OFF oświetlenia P+T
- Nowa zaawansowana ładowarka 15A (1200W), ładuje akumulator do pełna w zaledwie 3 godziny
POJAZD:
Rama: Aluminium 6061 T4 i T6
Proces produkcji: Kucie z naciskiem 6000 ton
Wykończenie ramy: Anodyzowane
Oświetlenie: LED w aluminiowej obudowie
Zawieszenie przód: Talaria Factory Fork sprężyna + powietrze (220mm skoku)
Zawieszenie tył: Talaria Factory Shock z kiwakiem i sprężyną progresywną 550-850lbs
Opony: przód 70/100-19, tył 80/100-19
Koła: CNC MX ze szprychami straight pull
Zasięg: 120km 25km/h
Prędkość maksymalna: 45km/h (98km/h po odblokowaniu)
Waga: 74 kg (z baterią)
Wymiary: 1880 x 770 x 1088
Wysokość siedzenia: 840 mm
Baza kół: 1250mm
Prześwit: 300mm
Hamulce: wzmocnione 4-tłoczkowe motocyklowe DOT
Tarcze hamulcowe: 220×3mm
SILNIK
Typ: DC IPM (Interior Permanent Magnet)
Pozycja montażu: centralnie w ramie
Chłodzenie: powietrzne
Napięcie nominalne: 72V DC
Moc nominalna: 5.5kW
Moc szczytowa: 13.4kW
Moment obrotowy: 500Nm
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Początkowe przeniesienie napędu: przekładnia zębata zamknięta
Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch 428-108T
AKUMULATOR:
Napięcie: 72V
Pojemność: 40 Ah (2888Wh)
Ogniwa: Samsung 50S 21700
Ładowarka: 15A (1200W)
Czas Ładowania: 3 godziny
ELEKTRONIKA:
Sterownik: FOC
Wyświetlacz: TFT – prędkość, poziom naładowania, napięcie, prędkościomierz
Hamowanie Regeneracyjne: 4 Poziomowe regulowane wyświetlaczem
Tryby jazdy: Eco / Sport / Hyper
4 czerwca 2025 8:22
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Talaria
Model pojazdu
Sting L1e
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Elektryczny
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Moto-Bike
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2007
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
09:00 - 17:00
środa
09:00 - 17:00
czwartek
09:00 - 17:00
piątek
09:00 - 17:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie
Oferowane usługi