Tiger 1200 GT Explorer 2024
Kolor - SNOWDONIA WHITE 97 900,00 zł*
Kolor - SAPPHIRE BLACK 98 950,00 zł*
Kolor - CARNIVAL RED 99 475,00 zł*
*Cena podana w ogłoszeniu dotyczy motocykla w podstawowym malowaniu.
Najbogatsza wersja GT Explorer w pełni wyposażona w nowinki techniczne, a do tego 30-litrowy zbiornik, wnosi bezprecedensową praktyczność, komfort i możliwości do kategorii motocykli typu adventure zorientowanych na pokonywanie dalekich tras.
Bardziej udoskonalony i zaawansowany.
Tiger 1200 GT Explorer 2024 przeszedł znaczną modernizację, jest teraz jeszcze bardziej zaawansowany i dopracowany. Jeszcze lepsza kontrola prowadzenia przy niskich prędkościach, ze z większonym komfortem i ergonomią.
WYPOSAŻENIE SERYJNE
- cornering ABS
- kontrola trakcji wspomagana żyroskopowo
- pięć trybów jazdy; Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider
- układ hamulcowy Brembo
- regulowane zawieszenie Showa
- oświetlenie LED z doświetlaniem zakrętów
- podgrzewane manetki i kanapy
- tempomat
- handguardy
- lekka, modułowa rama
- 30L zbiornik paliwa
- czujnik martwego pola
- czujniki ciśnienia TPMS (opon)
- Quickshifter - Triumph Shift Assist (góra-dół)
SPECYFIKACJA
SILNIK
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 1160 cm³
Maksymalna moc 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 7000 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku
Układ napędowy Wał Kardana
Sprzęgło Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip
Skrzynia biegów 6-stopniowa
PODWOZIE
Rama Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium.
Wahacz Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami.
Przednie koło Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala.
Tylne koło Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala.
Przednia opona Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Tylna opona Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Przednie zawieszenie Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok.
Tylne zawieszenie Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego wstępnego z nową funkcją APR. Skok koła 200mm.
Przedni hamulec Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem.
Tylny hamulec Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem.
Przyrządy Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System
WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy 849 mm (982 mm z Handbarami) mm
Wysokość bez lusterek 1436 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1497 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia 850/870 mm z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1560 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24.0 º
Wyprzedzenie 120 mm
Pojemność zbiornika paliwa 30 L
Masa z płynami 255 kg
Zużycie paliwa 5.1 l/100km
Jesteśmy Autoryzowanym Salonem marki Triumph, w stałej ekspozycji na salonie posiadamy kilkanaście sztuk motocykli brytyjskiego producenta. W naszej ofercie posiadamy wszystkie aktualnie produkowane motocykle Triumpha!
Oferujemy różnorodne formy finansowania zakupu motocykla, spersonalizowane i dostosowane do indywidualnych wymagań naszych klientów.