1 / 10
Najważniejsze
Przebieg
23 563 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
1 200 cm3
Moc
150 KM
Opis
Złoty, a skromny, wszystko mający Triumph Tiger 1200 Rally Explorer(30 litrowy zbiornik)
Model 2024(po lifcie), produkcja 2023. Motocykl użytkowany jako motocykl przewodnika w motocyklowym biurze podróży Mototrek.pl.
Dzięki komfortowi nie do pobicia i możliwości jazdy w każdych warunkach najwyższej klasy Rally Explorer jest najlepszym wyprawowym motocyklem o dużej pojemności.
Bardziej udoskonalony i zaawansowany.
Tiger 1200 Rally Explorer 2024 przeszedł znaczną modernizację, jest teraz jeszcze bardziej zaawansowany i dopracowany. Jeszcze lepsza kontrola prowadzenia przy niskich prędkościach, ze zwiększonym komfortem i ergonomią.
WYPOSAŻENIE SERYJNE
- cornering ABS
- kontrola trakcji wspomagana żyroskopowo
- sześć trybów jazdy; Rain, Road, Sport, Off-Road, Off-Road Pro, Rider
- układ hamulcowy Brembo
- regulowane zawieszenie terenowe Showa
- oświetlenie LED z doświetlaniem zakrętów
- podgrzewane manetki i kanapy
- tempomat
- handguardy
- lekka, modułowa rama
- szprychowane koła bezdętkowe
- 30L zbiornik paliwa
- czujnik martwego pola
- czujniki ciśnienia TPMS (opon)
- Quickshifter - Triumph Shift Assist (góra-dół)
SPECYFIKACJA
SILNIK
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 1160 cm³
Maksymalna moc 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 7000 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku
Układ napędowy Wał Kardana
Sprzęgło Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip
Skrzynia biegów 6-stopniowa
PODWOZIE
Rama Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium.
Wahacz Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami.
Przednie koło Szprychowe (bezdętkowe). 21 x 2,15 cala.
Tylne koło Szprychowe (bezdętkowe). 18 x 4,25 cala.
Przednia opona Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Tylna opona Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Przednie zawieszenie Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok.
Tylne zawieszenie Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. Skok koła 220 mm.
Przedni hamulec Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem.
Tylny hamulec Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem.
Przyrządy Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System
WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy 849 mm (982 mm z Handbarami) mm
Wysokość bez lusterek 1490 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia 875/895 mm z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1560 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.7 º
Wyprzedzenie 112 mm
Pojemność zbiornika paliwa 30 L
Masa z płynami 261 kg
Zużycie paliwa 5.1 l/100km
Przebieg 23563 km
Pierwsza rejestracja 04.2024.
Faktura VAT 23%
Cena motocykla bez dodatkowych akcesoriów, (obniżana kanapa, osłona reflektora, kufry ze stelażami, deflektor), te zakładam na kolejnego identycznego
24 marca 2025 13:30
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Triumph
Model pojazdu
Tiger
Kolor
Złoty
Rok produkcji
2023
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Filip
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie