Dostępny w innych kolorach!
VESPA NOWY GTS Super 125 2023, której wygląd jest wierny legendarnemu projektowi Vespa, ale dodanie nowych szczegółów estetycznych i technicznych przekształca go w coś, co można opisać tylko jako super skuter.
Kiedy siedzisz na swojej Vespie GTS Super, bądź przygotowany na przyciąganie uwagi, gdziekolwiek jesteś. Błyszczący chrom łączy się ze wspaniałymi pastelami i jasnymi kolorami, aby pokazać paletę pasującą również do siodła i wykończeń. To Vespa zaprojektowana tak, aby już na pierwszy rzut oka chwycić Cię za serce. Tu żaden szczegół nie jest pozostawiony przypadkowi.
Vespa GTS Super jest napędzana jednocylindrowym silnikiem i-get o pojemności 125 cm3 i maksymalnej mocy 10,3 kW (14 KM) przy 8720 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 12,0 Nm przy 6750 obr./min. Nie ma wątpliwości, jeśli chodzi o prędkość i przyspieszenie, szczególnie po dodaniu systemu RISS (Regulator Inverter Start & Stop System), który zapewnia również bardziej wydajną i cichszą jazdę.
Nowy wyświetlacz LCD, bezkluczykowy zapłon, zdalne otwieranie siodła i system Bike Finder sprawiają, że Vespa GTS Super jest awangardowym towarzyszem podróży. Ale może być jeszcze bardziej z Tobą, jeśli zdecydujesz się zainstalować Vespa MIA: akcesorium, które łączy smartfon z pokładowym systemem elektronicznym przez Bluetooth, oferując ekskluzywne funkcje zapewniające jeszcze bardziej satysfakcjonującą i przyjemną jazdę.
SPECYFIKACJA:
SILNIK I-GET jednocylindrowy 4-suwowy Piaggio z systemem «Start & Stop»
POJEMNOŚĆ 125 cm3
ŚREDNICA X SKOK 52 mm x 58,7 mm
MAKSYMALNA MOC NA WALE 10,3 kW (14 kM) @ 8.750 obr./min.
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 12 Nm @ 6.750 obr./min.
ROZRZĄD Pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC), 4 zawory
ZASILANIE SILNIKA Nowy elektroniczny wtrysk PFI (Port Fuel Injection)
CHŁODZENIE Ciecz
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
ROZRUCH Elektryczny
SPRZĘGŁO Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe z amortyzatorami drgań
PRZEKŁADNIA CVT z serwerem momentu obrotowego – – Piaggio «Start & Stop» system
STRUKTURA NOŚNA Korpus z blachy stalowej ze wspawanymi wzmocnieniami
ZAWIESZENIE – PRZÓD Jednoramienne ze sprężyną śrubową i pojedynczym amortyzatorem
ZAWIESZENIE – TYŁ Podwójny amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego w 4 pozycjach
KOŁO – PRZÓD Stop aluminium 3,00×12” – bezdętkowa 120/70-12”
KOŁO – TYŁ Stop aluminium 3,00×12” – bezdętkowa 130/70-12”
HAMULEC – PRZÓD Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym – ABS/ASR
HAMULEC – TYŁ Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym – ABS/ASR
ZBIORNIK PALIWA 7 litrów (w tym 2 litry rezerwy)
DŁUGOŚĆ / SZEROKOŚĆ / ROZSTAW KÓŁ 1 980 / 765 / 1 385 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 790 mm
NORMA EMISJI SPALIN Euro 5
ZUŻYCIE PALIWA 2,6 L/100 KM
EMISJA CO2 59 G/KM
---
FINANSOWANIE:
Możesz zakupić nasze pojazdy na fakturę VAT 23%
Najdogodniejsze formy finansowania i wszystko na miejscu u nas w firmie:
- kredyt - 3 x 33%, 50/50, kredyty bez wpłaty własnej i z uproszczoną procedurą - zapytaj nas o szczegóły
- leasing - najniższe koszty finansowania - zapytaj o specjalne warunki finansowania
UBEZPIECZENIA:
Atrakcyjne pakiety ubezpieczeń dostępne na miejscu w naszym salonie. Zapytaj o ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie na specjalnych warunkach.
SERWIS I GWARANCJA:
Autoryzowany, kompetentny serwis na terenie Krakowa
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów.
TRANSPORT:
Transport na terenie całej Polski. Kupując u nas motocykl otrzymasz wymarzony sprzęt już przygotowany do pierwszej jazdy, po pierwszym przeglądzie
Salon Moto Mio Zakopiańska
ul. Zakopiańska 171A
30-435 Kraków
Tel:
email: m.danikiewicz@motomio.pl