Promocja "Włoskie Wakacje"!
Stara Cena: 35 500 PLN
Nowa Cena: 33 500 PLN
Zyskujesz: 2000 PLN
Dostępny w innych kolorach!
Mocny, oryginalny i pełen energii. Przeżyj swoją przygodę na dwóch kółkach, taką jakiej zawsze szukałeś, wsiądź na GTS SuperSport i pokaż światu jaki jesteś naprawdę.
Vespa GTS SuperSport jest dostępna w szerokiej gamie błyszczących i matowych kolorów, z wstawkami o wyglądzie włókna węglowego i błyszczącymi, czarnymi detalami, które stanowią doskonały akcent w dowolnym kolorze, który wybierzesz. Jest to model wzbogacony licznymi detalami i sportową grafiką, wyposażony w doskonałe siodło wyróżniające się wysoką jakością materiałów oraz kontrastowymi przeszyciami.
W zestawie z Vespa MIA w standardzie
Standardowe wyposażenie Vespa GTS SuperSport obejmuje system łączności Vespa MIA: technologię, która umożliwia podłączenie smartfona do pokładowego systemu elektronicznego przez Bluetooth. W ten sposób można uzyskać podsumowujące statystyki każdej podróży oraz lepiej zarządzać połączeniami, wiadomościami i listami odtwarzania muzyki bez odrywania rąk od kierownicy.
Silnik HPE (High-Performance Engine) o pojemności 300 cm3 w Vespie GTS SuperSport zapewnia maksymalną moc 17,5 kW (23,8 KM) przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 26,0 Nm przy 5250 obr./min. To przekłada się na lepsze właściwości jezdne, ale dobrą wiadomością jest to, że oznacza to również mniejsze zużycie paliwa i hałas. Co więcej, nowy analogowy zestaw wskaźników LCD zapewnia dostęp do szeregu informacji o podróży, dzięki którym każda jazda po mieście jest jeszcze przyjemniejsza.
GTS 300 HPE – SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
SILNIK: HPE jednocylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, wtrysk elektroniczny
ŚREDNICAX SKOK: 75mm x 63mm
POJEMNOŚĆ: 278
MOC MAKSYMALNA: 17,5 kW (23,8 KM) @ 8,250 obr./min.
MAKSYMALNYMOMENTOBR.: 26 Nm @ 5,250 obr./min
ROZRZĄD: Pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (SOHC), 4 zawory
ZASILANIE SILNIKA: Nowy elektroniczny wtrysk PFI (Port Fuel Injection)
CHŁODZENIE: Cieczą
SMAROWANIE: Mokramiska olejowa
ROZRUCH: Elektryczny
SPRZĘGLO: Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe z amortyzatorami drgań
PRZEKŁADNIA: CVT z serwerem momentu obrotowego
STRUKTURA NOŚNA: Korpus z blachy stalowej ze wspawanymi wzmocnieniami
ZAWIESZENIE PRZEDNIE: Jednoramienne ze sprężyną śrubową i pojedynczym amortyzatorem
ZAWIESZENIE TYLNE: Podwójny amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego w 4 pozycjach
KOŁO PRZEDNIE: Stop aluminium 3,00x12” – bezdętkowa 120/70-12”
KOŁO TYLNE: Stop aluminium 3,00x12” – bezdętkowa 130/70-12”
HAMULEC PRZEDNI: Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym - ABS/ASR
HAMULEC TYLNY: Tarcza ze stali nierdzewnej Ø 220 mm ze sterowaniem hydraulicznym - ABS/ASR
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA: 8,5 litra (w tym 2 litry rezerwy)
DŁUGOŚĆ/SZEROKOŚĆ/ROZSTAW OSI/WYSOKOŚĆSIODŁA(MM): 1.980 / 765 / 1.380 / 790
NORMA EMISJI: EURO 5
ZUŻYCIE PALIWA: 3,3 L/100 KM
EMISJA (CO2): 75 G/KM
Zapraszamy do kontaktu!
FINANSOWANIE:
Możesz zakupić nasze pojazdy na fakturę VAT 23%
Najdogodniejsze formy finansowania i wszystko na miejscu u nas w firmie:
- kredyt - 3 x 33%, 50/50, kredyty bez wpłaty własnej i z uproszczoną procedurą - zapytaj nas o szczegóły
- leasing - najniższe koszty finansowania - zapytaj o specjalne warunki finansowania
UBEZPIECZENIA:
Atrakcyjne pakiety ubezpieczeń dostępne na miejscu w naszym salonie. Zapytaj o ofertę przygotowaną specjalnie dla Ciebie na specjalnych warunkach.
SERWIS I GWARANCJA:
Autoryzowany, kompetentny serwis na terenie Krakowa
Gwarancja 2 lata
TRANSPORT:
Transport na terenie całej Polski. Kupując u nas motocykl otrzymasz wymarzony sprzęt już przygotowany do pierwszej jazdy, po pierwszym przeglądzie
Salon Moto Mio Zakopiańska
ul. Zakopiańska 171A
30-435 Kraków
email: m.danikiewicz(at)motomio.pl