Yamaha FZS - 1
Yamaha FZS - 2
Yamaha FZS - 3
Yamaha FZS - 4
Yamaha FZS - 5
Yamaha FZS - 6
Yamaha FZS - 7
Yamaha FZS - 8
Yamaha FZS - 9
Yamaha FZS - 10
Yamaha FZS - 11
Yamaha FZS - 12
Yamaha FZS - 13
Yamaha FZS - 14
Yamaha FZS - 15
Yamaha FZS - 16
Yamaha FZS - 17

1 / 17

Yamaha FZS - 1
Yamaha FZS - 2
Yamaha FZS - 3
Yamaha FZS - 4
Yamaha FZS - 5
Yamaha FZS - 6
Yamaha FZS - 7
Yamaha FZS - 8
Yamaha FZS - 9
Yamaha FZS - 10
Yamaha FZS - 11
Yamaha FZS - 12
Yamaha FZS - 13
Yamaha FZS - 14
Yamaha FZS - 15
Yamaha FZS - 16
Yamaha FZS - 17

19 maja 2024 20:16

ID: 6123568962

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Yamaha

Model pojazdu

FZS

Rok produkcji

2005

Przebieg

117 890 km

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

143 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Typ nadwozia

Turystyczny

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Włochy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Kufer

Opis

Yamaha FZS 1000 Fazer 143 KM Bezwypadkowy od motocyklisty (pierwsza rej. 2006r)
Motocykl posiadam od jesieni 2018 i zrobiłem nim 60 tys. km., tylko dłuższych w trasach.

Motocykl posiada:
• kufer centralny 52 litry
• podwójne gniazdo USB (2,1A+1A)
(na przekaźniku po stacyjce, z osobnym bezpiecznikiem schowane w czaszy wiec nie moknie)
• licznik biegów
• crashpady
• przewody hamulcowe w oplocie
poza tym wszystko to 100% oryginał.
Dwa oryginalne kluczyki + kod wzoru klucza
Sprzedaję bez nawigacji i bez uchwytu na nawigację oraz bez Q-baga które widać na zdjęciach.

Motocykl kupiłem jako bezwypadkowy i w moich rękach też żadnej przygody nie było.
Jeździłem wyłącznie na dłuższych trasach 500+ km.

Aktualny przebieg 117890 km


Motocykl był sprowadzony w Włoch, wcześniej przez 12 lat był użytkowany przez osobę w wieku 50-60 lat.

Motocykl jest cały czas serwisowany w serwisie Moto ATN w Gliwicach, który ma bardzo dobre opnie. Serwisowanie zgodnie z wytycznymi producenta, czyli nie tylko olej i filtry, ale wszystkie inne przeglądy, kontrole i wymiany oraz ewentualne regulacje. Mam dokumentację do wglądu, a serwis może potwierdzić historię serwisową pojazdu.

Z uwagi na wymaganą w trasie niezawodność motocykl jest utrzymywany w idealnym stanie technicznym.

Średnie spalanie (wiem, rzecz względna) między 5 a 6 l/100 zawsze w mieszanym (droga krajówka, jeżdżenie po górach i powrót autostrada/dwupasmówka)

Kolor to fabryczny lakier Dark Purplish Blue Metallic.
Zdjęcia zostały wykonane w słońcu, w rzeczywistości motocykl jest nieco jaśniejszy.
Motocykl do zdjęć został tylko spłukany z kurzu i owadów. Widzicie go takim jakim jest na co dzień, bez detailingu, bez maskowania niedoskonałości.
ps. niski poziom oleju na zdjęciach wynika z pochyłości terenu.

Motocykl ma 18 lat i nosi ślady użytkowania, ale porównajcie go ze zdjęciami motocykli z innych ogłoszeń, w moim motocyklu lakier nie ma zadrapań, nigdzie nie ma wgniotek, plastiki są w całości, wypełnienia czaszy – bolączka tego modelu u mnie nadal wyglądają jakby były 10 lat młodsze i nadal są w całości (tworzące się pęknięcia zostały w porę powtrzymane wzmocnieniami od spodu, a widoczne ryski-pęknięcia się nie powiększają od tamtego czasu).

Mój Fazer, wygląda naprawdę dobrze i znacznie lepiej niż te które mają 30/50/70 tys. km.
Technicznie również, bo kilometry pokonywane w trasie nie są tak obciążające jak te pokonywane od świateł do świateł.

Poniżej historia serwisowa motocykla z ostatnich 3 lat (jeśli czynności się powtarzały, to podaję tylko najnowsze):
• Serwisów olejowych nie piszę, bo robione regularnie co 10 tys. czyli co rok
• Przy 117 tys km wymiana opony przód i płynu ham. przód.
• Przy 115,5 tys. wymiana opony tył
• Obie opony DOT 2022 i mają jeszcze bardzo głęboki bieżnik
• Przy 110 tys.km wymiana linek EXUP, świec, płynu hamulcowego tył, obsługa serwisowa przedniego zawieszenia, wymiana klocków ham. przód, czyszczenie regulacja i synchronizacja gaźników, regulacja zaworów, kontrola rozrządu i napinacza, przy okazji zdejmowania pokrywy kontrola sprzęgła (wszystko OK), kontrola łożysk kół, główki ramy, zawieszenia, smarowanie wszystkich linek
• Przy 100 tys. km wymiana łożyska koła tył.
• Przy 97 tys. km wymiana płynu hamulcowego przód, czyszczenie układu, zacisków, zest. naprawczy pompy hamulcowej itp.
• Przy 95 tys. km wymiana napędu (komplet)
• Przy 90 tys. km wymiana płynu chłodniczego (kolejną trzeba zrobić w tym sezonie)
• Przy 87 tys. km tarcze i klocki przód

Film rozruch i praca silnika https://youtu.be/4sbku1Uyc90

OC do 23/08/2024
Bad Techn. do 05/09/2024
VIN: JYARN141000004683
SG979E

Wierzę, że rozsądny nabywca doceni stan techniczny motocykla, a nie kilogram Plaku jakim są pudrowane trupy, które niezależnie od wieku, zawsze mają przebieg 30 tys. km.

Motocykl można obejrzeć w Gliwicach.

Jazda próbna wyłącznie po okazaniu prawa jazdy (pełne A) i wpłaceniu pełnej ceny. Możemy spisać stosowną umowę dot. jazdy próbnej oraz potwierdzenie wpłaty gotówki jako zabezpieczenie. Fazer rozpędza się do 0-100km/h w 3 sek. a 0-200 km/h w 9 sek., nie ma ABS, ani kontroli trakcji, więc proszę się nie dziwić mojej ostrożności.

Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie, a do ewentualnych negocjacji zapraszam podczas oględzin.

Pozdrawiam, Szymon

 

Informacje o sprzedającym

Szymon

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gliwice, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie