Yamaha Tenere - 1
Yamaha Tenere - 2
Yamaha Tenere - 3
Yamaha Tenere - 4
Yamaha Tenere - 5
Yamaha Tenere - 6
Yamaha Tenere - 7
Yamaha Tenere - 8
Yamaha Tenere - 9
Yamaha Tenere - 10
Yamaha Tenere - 11

1 / 11

Yamaha Tenere - 1
Yamaha Tenere - 2
Yamaha Tenere - 3
Yamaha Tenere - 4
Yamaha Tenere - 5
Yamaha Tenere - 6
Yamaha Tenere - 7
Yamaha Tenere - 8
Yamaha Tenere - 9
Yamaha Tenere - 10
Yamaha Tenere - 11

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

689 cm3

Moc

73 KM

Opis

Autoryzowany Dealer Yamaha Gresmoto ma do zaoferowania:


Nowy motocykl z serii Adventure


Yamaha Tenere Rally

Rocznik: 2025

Kolor:


Cena katalogowa: 54500 PLN

Faktura VAT

Możliwość finansowania

Gwarancja: 3 lata


Dane techniczne:

Typ silnika: EURO5, 4-suwowy, 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC

Pojemność: 689 cm3

Moc maksymalna: 73,4 KM (54 kW) przy 9000 obr./min

Maksymalny moment obrotowy: 68 Nm przy 6500 obr./min

Układ smarowania: Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła: Mokre, wielotarczowe

Układ rozrusznika: Elektryczny

Skrzynia biegów: Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy: Łańcuch

Spalanie: 4.3 L/100 km

Emisja CO2: 100 g/km

Wysokość siodełka: 910 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa): 210 kg

Pojemność zbiornika paliwa: 16 litrów

Pojemność zbiornika oleju: 3 litra


Każdy motocykl noszący nazwę Ténéré ma wiele do udowodnienia. Model został wprowadzony na rynek w połowie lat 80-ych ubiegłego wieku i zdobył dominującą pozycję na słynnym Rajdzie Paryż-Dakar. Ténéré 700 Rally to najnowszy model, który z dumą nosi tę nazwę. To więcej niż logo, to także etos i obietnica dla klientów. Doskonały, lekki motocykl Adventure został zaprojektowany z myślą o wymagających motocyklistach, którzy chcą pokonywać najtrudniejszy teren.


Stylizacja i malowanie nawiązujące do legendarnych modeli Ténéré, które w latach 80-tych wygrywały Dakar, jednoznacznie pokazują, że Ténéré 700 Rally podąża śladami gigantów. Ergonomia została zoptymalizowana pod kątem kontroli i osiągów. Podczas jazdy na stojąco rajdowe, tytanowe podnóżki, smukły zbiornik paliwa i wąskie siedzenie zapewniają maksymalną przyczepność kolan i pełną kontrolę. Na tym motocyklu zawodnicy fabrycznego teamu rajdowego Yamahy mierzą się z najtrudniejszym terenem na świecie. Mówiąc prościej, jest to Ténéré. To jest mocny motocykl.


Jedność kierowcy z maszyną wymaga motocykla, który stawia na wytrzymałość, prostotę i wszechstronność. Ténéré 700 Rally hołduje tej lozo i. Elektroniczny układ przepustnic YCC-T oferuje zupełnie nowe możliwości regulacji, a w standardzie dostępne są takie funkcje, jak tryby jazdy, kontrola trakcji i regulowane tryby układu ABS. Do wyboru są dwie mapy pracy przepustnicy, a układy ABS i TCS można w razie potrzeby łatwo wyłączyć, co daje motocykliście pełną kontrolę w trudnych warunkach, zapewniając motocykl prosty, nieskomplikowany i zgodny z koncepcją, dzięki której Ténéré już od ponad czterech dekad jest ikoną rajdów.


Kiedy jeździsz Ténéré 700 Rally, masz przed sobą najlepszy motocykl typu adventure do jazdy terenowej. Napędzany wielokrotnie nagradzanym silnikiem Yamaha CP2 i osadzony w wytrzymałej, a jednocześnie lekkiej stalowej ramie zaprojektowanej do jazdy w najtrudniejszym terenie, Rally wynosi Ténéré 700 na zupełnie nowy poziom. Dzięki w pełni regulowanemu rajdowemu zawieszeniu rmy KYB, prześwitowi 255 mm i specyfikacji zapewniającej motocykliście pełną kontrolę w najtrudniejszych warunkach, jest to motocykl dla tych, którzy chcą żyć bez ograniczeń.


Model Ténéré 700 Rally, wyposażony w technologię wywodzącą się z rajdów, w tym w pełni regulowany widelec KYB o długim skoku ze wzmocnionymi rurami, płytę pod silnikiem o grubości 4 mm, lekkie, ząbkowane podnóżki z tytanu oraz smukłe owiewki, jest naprawdę poważną maszyną Adventure. Wyróżnikiem tej wersji Rally jest unikalna, inspirowana historycznymi rajdami kolorystyka ze złotymi obręczami kół i kultowym designem speed block Yamahy, uzupełniona o wysoko zamontowany przedni błotnik znany z pustynnych rajdów.


Nowa kanapa na wysokości 910 mm, przeprojektowany zbiornik paliwa oraz zmody kowana obudowa sprzęgła oferują większą elastyczność podczas jazdy w terenie. Kokpit z wyświetlaczem TFT o przekątnej 6,3 cala w wyjątkowym układzie „Raid”, który w najtrudniejszym terenie pokazuje tylko najistotniejsze informacje. Prezentowany w stylu rajdowego roadbooka, oferuje jeden z trzech możliwych układów i zaledwie jeden ze sposobów, w jaki można spersonalizować swoje wrażenia z jazdy i dostosować je do panujących warunków.


Główne cechy:

- W pełni regulowany widelec KYB z goleniami o średnocy 43 mm dysponuje dużym skokiem

- Tylny amortyzator z pełną regulacją ma większy skok

- Ekskluzywne malowanie inspirowane Rajdem Paryż-Dakar z lat 80.

- Wysoko zamontowany przedni błotnik w stylu rajdowym

- Specjalna jednoczęściowa kanapa rajdowa

- Ergonomia skoncentrowana na o roadzie

- 6,3-calowy kolorowy wyświetlacz TFT z motywem Raid, łącznością i nawigacją

- Wytrzymała stalowa rama radzi sobie w ekstremalnych warunkach

- Lekkie tytanowe podnóżki i wytrzymała płyta pod silnikiem o grubości 4 mm wykonana ze stopu aluminium

- Najnowszy czterosuwowy silnik CP2 o pojemności 690 cm3 spełniający normę emisji spalin EU5+

- Elektroniczny układ sterowania przepustnicą i tryby jazdy YCC-T


Kontakt:

Dawid:

salon@gresmoto.pl


Prezentowana oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Aby sprawdzić aktualność ceny i zgodność oferty z rzeczywistością Użytkownik powinien skontaktować się z przedstawicielem handlowym sklepu z którego pochodzi oferta.

 

6 maja 2025 12:26

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Yamaha

Model pojazdu

Tenere

Kolor

Niebieski

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

54500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Gres Kutnik Sp.J.

Gres Kutnik Sp.J.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    09:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Andersa 56 - 15-113 Białystok, Podlaskie (Polska)

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

  • Przegląd techniczny icon

    Przegląd techniczny

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store