1 / 9
Najważniejsze
Przebieg
25 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
595 cm3
Moc
42 KM
Opis
Z powodu budowy domu (i posiadania drugiego moto) z bólem sprzedam Yamahę TT600R z 98 roku. Inny powód to brak czasu na jazdę takim typem motocykla. Jeździłem nim na wycieczki polnymi dróżkami po okolicy, ale z czasem coraz mniej, bo budowa i praca pochłaniają każdą wolną chwilę. To sprzęt na bezdroża, terenowa wersja popularnego XT-ka, tylko z odchudzonym kołem zamachowym, przez co chętniej wchodzi na obroty.
Zainteresowanych proszę o SMS, oddzwonię po 17:00.
Wersja z kopką i najlepszą wersją zawieszenia z jaką je produkowano w latach 1998-2004.
Z tyłu regulowany Ohlins, z przodu też regulowane odbicie i napięcie wstępne. Lagi 46 mm(!). Zawias o nieludzkim skoku 300 mm!
Akcesoryjny tłumik o bardzo basowym brzmieniu - mam do niego dorobiony DB-Killer.
Silnik chłodzony powietrzem i olejem. Bardzo zrywny. Gdyby kogoś na początku moc przerażała, to pod siedzeniem są oryginalne kabelki do redukcji mocy na 35 KM .Chociaż to nie moc w tym sprzęcie daje frajdę a moment obrotowy - 50 Nm, jak to w singlu, dostępny od samego dołu!
Dodatkowe wyposażenie:
- kuferek GIVI
- kierunkowskazy LED
- Lampa przednia LED - świeci bardzo jasno, nie są potrzebne żadne dodatkowe halogeny
- W tylnej lampie żarówka LED
- Olej + filtr był wymieniany latem zeszłego roku, nowy komplet (Olej+filtr+uszczelka filtra) daję razem z motocyklem
- Płyn Motorex do czyszczenia filtra powietrza
- Olej Motorex do nasączania filtra powietrza
- Nowy łańcuch DID - ten na motocyklu jest jest jeszcze OK, ale jak ktos będzie regularnie jeździł, to za jakiś czas - zależny od intensywności użytkowania można wymienić
Dwa lata temu po zakupie był wykonane następujące prace:
- czyszczenie gaźnika
- wymiana uszczelniaczy w lagach
- wymiana kompletnego napędu
- wymiana 5-ci szprych w tylnym kole, bo się zapiekły i nie można było poprawić naciągu
- wymiana lampy na LED (oryginalna lampa w zestawie z motocyklem)
- modyfikacja stopki bocznej, została założona kulista stopka zrobiona z dennicy, dzięki temu stopka się nie zapada w ziemię i można łatwo obrócić motocykl na stopce w ciasnej przestrzeni.
Wzeszłym roku wymieniłem licznik wraz z kompletnym napędem. Stary z uszkodzonym gwintem mogę dodać, gdyby komuś się chciało go naprawić i przywracać sprzęt do oryginału.
Zmiana oświetlenie na LED wyeliminowała chyba jedyną bolączkę tego modelu - kiepskie oświetlenie.
Motor odpala bezproblemowo. Uwaga, ta wersja nie ma akumulatora, więc nie ma strachu, że się rozładuje po długim postoju. Silnik jest pancerny i niezawodny, nie bez powodu Noraly (właścicielka kanału na YouTube - Itchy Boots) wybrała ten silnik do motocykla na wyprawę na bliski wschód.
4 maja 2025 22:21
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Yamaha
Model pojazdu
TTR
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
1998
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
595 cm3
Moc
42 KM
Typ nadwozia
Enduro
Rodzaj koloru
Matowy
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Włochy
Przebieg
25 000 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie