1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
39 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Krosowy
Pojemność skokowa
250 cm3
Moc
30 KM
Opis
Sprzedam motocykl Yamaha WR 250X + dodatkowe koła enduro (jak w WR 250R). Cena: 16900 zl.
Rocznik 2009, najechane 39000 km, z salonu PL, w moich rękach od 2019, nr rej. WW1963, VIN JYADG202000002645, data pierwszej rejestracji 04.06.2009, .
Historię pojazdu potwierdzisz tu: https://moj.gov.pl/nforms/engine/ng/index?xFormsAppName=HistoriaPojazdu#/search
Nie jestem handlarzem, nie opowiadam bajek, chętnie pogadam o wszystkich szczegółach motocykla. Dzwoń 5*3*0*0*6*8*9*3*1
ZAWIESZENIE:
W 2022 zainstalowane (w specjalistycznym serwisie LTD34) zawory RaceTech w przednim i tylnym zawieszeniu - to istotnie poprawiło zdolność do regulacji tłumienia i pracy w różnych warunkach. "Takie sobie" seryjne zawieszenie, to największy mankament WR-ki, a tu masz to profesjonalnie usprawnione! Na początku 2025 pełen serwis (w Bros Racing) amortyzatora i widelca: wymiana płynów, panewek, uszczelniaczy (Kayaba). Poza tym pełny serwis kiwaczki: rozebrana, wymyta, wymienione smary. Jest cacy.
SILNIK:
Całkowice seryjny, nic nie było modzone. Na początku 2025 wymieniony olej + filtr, filtr powietrza. W 2023 zhamowany (w MotoTune), wyszlo ponad 31KM na wale (ponad 27KM na kole), czyli tyle ile fabryka od nowości dała. Serducho jest zdrowe!
HAMULCE:
Pompa Adelin 14mm, przewody Hel w stalowym oplocie, klocki Vesrah sintermetalowe. Hamuje to lepiej niż seria.
KOŁA SZOSOWE:
Na oponach Continental ContiAttack SM EVO (110/70-17, 150/60-17), prawie nowych - to naprawdę dobre gumy na asfalt! Zębatka 45T. Felgi przemalowane proszkowo ze smutnych czarnych na radosny szary.
KOŁA ENDURO:
Złożone na obręczach Excela, zębatka 47T, idealnie dopasowane do motocykla, offset dobrze wymierzony, przemieniają WR 250X niemal w wersję R. Opony Michelin Cross Competition (130/70-19) i Pirelli Scorpion MX (80/100-21), częściowo zużyte. Zamieniając koła nie trzeba nic dodatkowo kombinować - zaciski hamulcowe pozostają te same, łańcuch też, wszystko pasuje, przemieniasz supermoto w enduraka w 20 minut!
PLASTIKI:
Oryginalne, powycierane, zmatowione, nieliczne głębsze rysy, niepopękane, mocowania sprawne. Na nowiutkie nie wyglądają, ale wszystko trzyma się na miejscu.
DODATKOWE WYPOSAŻENIE:
- zmodyfikowane siedzisko: lekko utwardzone (nie na "deskę" jak w rasowym supermoto, ale juz nie "tapczan" jak w serii) + nowiutkie silikonowe poszycie #1gripper (trzyma się tyłka jak rzep!)
- szerokie podnóżki DRC 50 mm (pewniejsze oparcie dla nóg)
- mocne handbary Zeta Pro (zwiększona gleboodporność)
- kierownica fatbar Protaper (dodatkowo zwiększona gleboodporność)
- slidery osi Mitrax (gleboodporność +100)
- osłona zębatki zdawczej Mitrax (błoto z niej łatwo wylatuje)
- zgrabne kierunkowskazy led (oryginalne też mam)
- dorzucam torbę zdemontowanych oryginalnych gratów: kierunkowskazy, mocowanie tablicy, podnozki, pompa hamulcowa, inne
Do maja 2025 w ogóle nie miałem zamiaru go sprzedawać, dbałem jak dla siebie, dlatego moto takie wypieszczone i 100% sprawne. TO JEST NAPRAWDĘ ZADBANA SZTUKA!
Więcej zdjęć tutaj:
https://drive.google.com/drive/folders/1lvG7OO5nb9_AbTy2zb3d6hm9jE1d0m-Z
Czy WR 250X/R to fajny motocykl? Obejrzyj filmik o nim:
https://youtu.be/eklSI6zXiXE?si=4w2awvXSKubUpf6l
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną (za kaucją) w Warszawie przy ul. Bogusławskiego 18 - na miejscu nie będzie "niespodzianek", wszystko będzie tak jak w opisie.
27 czerwca 2025 16:27
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Yamaha
Model pojazdu
WR
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2009
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie