1 / 12
Najważniejsze
Przebieg
23 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
250 cm3
Moc
30 KM
Opis
Sprzedam - Yamaha WR250X z 2008 roku z przebiegiem okolo 23 tys km.
W 2020r motocykl przeszedł gruntowną „modernizację”. Rozłożyłem go na czynniki pierwsze (oprócz silnika), sprawdziłem i wymieniłem wszystkie elementy który mogły się zużyć (łożyska, ślizgi, uszczelniacze, itp. – szczegóły poniżej) i złożyłem na zmodyfikowanych częściach (wszystkie oryginalne oraz wyeksploatowane części oczywiści dorzucam do motocykla).
O motocykl dbałem, czasem nawet z przesadną, starannością. Wszystko serwisowane na bieżąco, zdecydowanie częściej niż zaleca książka serwisowa.
Szczegóły:
· Koła: po zakupie zostały wymienione wszystkie łożyska oraz uszczelniacze, dętki oraz opony na Continental SM EVO 110/70 (nowa, czerwiec 2022), 150/60 na tył
· Zawieszenie: PRZÓD: po zakupie wymieniłem wszystkie elementy ruchome (panewki, uszczelniacze, uszczelki kurzowe, oraz oringi), zawieszenie zostało utwardzone pod SM, zmieniono olej na bardziej gęsty, dostosowano shim stack), zmniejszono komorę powietrzną w celu osiągnięcia większej progresywności zawiasu – setting po ok. 80-95kg w pełnym stroju. TYŁ: pełny serwis zawieszenia, bez modyfikacji, sprężyna żółta – na podobną wagę jak wyżej. Amortyzator nie wymagał wymiany żadnych elementów – świeżo po serwisie.
· Wahacz/kiwaczka – wymieniłem wszystkie łożyska igiełkowe, wszystko smarowane i czyszczone po każdym sezonie.
· Napęd: wymieniony na nowy – tył: zębatka 43 zęby, przód – nowa, seria, łańcuch Regina 520 (bardzo odporny),
· Wydech – Yoshimura RS-2, po zakupie wymieniona wata na oryginalną Yoshi, dołożony oryginalny DB Killer (+ 2 druciaki przed przeglądem J),
· Hamulce: po zakupie serwis przedniej pompy paliwowej (wymiana bebechów na oryginały) + serwis zacisku przód, wymiana klocków (SBS Sintered), nowy przewód ze stalowym oplotem.
· SILNIK: inspekcja silnika po zakupie – żadnych problemów, luzy zaworowe w normie, nowa uszczelka, świeca i jazda! Przed sezonem 2022 ponownie sprawdzone luzy zaworowe (w normie), wymiana łańcuszka rozrządu, sprawdzenie napinacza, nowa uszczelka i świeca - znowu na ulicę.
W zeszłym sezonie: sprawdzenie luzów zaworowych, nowa świeca, nowy płyn hamulcowy i chłodniczy, nowe klocki hamulcowe na tył.
W tym sezonie nowy olej, filtr oleju, filtr powietrza nasączony olejem, nowy akumulator.
DODATKI:
· Krótkie klamki ZETA,
· Krótki rolgaz ZETA,
. Koreczki inspekcyjne ZETA,
· Okleiny robione na zamówienie (większość to mój projekt),
· Podnóżki DRC Supermotard ze sliderami,
· Dźwignia zmiany biegów ZETA,
. Kierowca Renthal Fatbar
· Wszystkie modyfikacje AIS, Airbox, Flapper – dołożony FMF Power Commander – ustawiony nie z internetu, tylko na hamowni),
· Dołożony kalibrator prędkości SpeedoDRD – można bawić się wielkościami zębatek,
· Ledowe kierunkowskazy + przerywacz,
· Nowa akcesoryjna lampa przednia,
· Przedni błotnik SM + autorski adapter,
· Osłona silnika Evotech Performance,
· Slider silnika Mitrax,
· Slidery kół Mitrax,
· Osłona zębatki zdawczej,
· Akcesoryjna prowadnica łańcucha,
· Filtr powietrza No Toil,
· Przewody hamulcowe ze stalowym oplotem.
Zapraszam do oglądania na żywo, a w razie dodatkowych pytań – proszę o telefon.
Oględziny możliwe również we Wrocławiu.
22 lipca 2025 16:55
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Yamaha
Model pojazdu
WR
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2008
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Marcel
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie