1 / 3
10 czerwca 2024 10:08
Szczegóły
Oferta od
Firma
Dostawa
TakKategoria części
Kompletne turbosprężarkiTytuł
Audi A6 2.5 150-180KM BDH BAU BDG BCZ AYM AR0104
Producent części
Garrett
Numer referencyjny producenta
454135
Stan
UżywaneKompatybilność części
NOWOŚĆ
Sprawdź, czy Twój pojazd znajduje się na poniższej liście:
Opis
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku.
Numer z tabliczki:
– 454135-9011S
– 454135-5011S
– 454135-5009S
– 454135-9009S
– 454135-5006S
– 454135-0002
– 454135-0001
– AR0104
Numer katalogowy zamienników:
– 059145701G
– 059145701GX
– 059145701GV
– 059145701C
– 059145701CX
– 059145701CV
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Audi A4 2.5 TDI (B5) Silnik: AFB / AKN Pojemność: 2496 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 11.1997 do 07.1999
Audi A4 2.5 TDI (B6) Silnik: AYM Pojemność: 2496 ccm Moc: 155 KM Rok produkcji: 01.2000 do 12.2002
Audi A4 2.5 TDI (B6) Silnik: AKE / BDH / BAU Pojemność: 2496 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 01.2000 do 12.2004
Audi A4 2.5 TDI (B6) Silnik: BFC / BCZ / BDG Pojemność: 2496 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 01.2002 do 12.2005
Audi A6 2.5 TDI (C5) Silnik: AFB / AKN Pojemność: 2496 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 04.1997 do 05.2001
Audi A6 2.5 TDI (C5) Silnik: AKE/BDH/BAU Pojemność: 2496 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 10.1999 do 08.2005
Audi A6 2.5 TDI (C5) Silnik: AYM Pojemność: 2496 ccm Moc: 155 KM Rok produkcji: 06.2001 do 06.2002
Audi A6 2.5 TDI (C5) Silnik: BFC/BCZ/BDG Pojemność: 2496 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 07.2002 do 01.2005
Audi A8 2.5 TDI (D2) Silnik: AFB / AKN Pojemność: 2496 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: N/A
Audi A8 2.5 TDI (D2) Silnik: AKE Pojemność: 2496 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 01.1997 do 12.2002
Audi All Road 2.5 TDI Silnik: BAU / AKE Pojemność: 2496 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: od 01.2003
Skoda Superb I 2.5 TDI Silnik: AFB / AKN Pojemność: 2496 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 01.2001 do 12.2004
Skoda Superb I 2.5 TDI Silnik: AYM / AKE Pojemność: 2496 ccm Moc: 155 KM Rok produkcji: 01.2001 do 12.2007
Skoda Superb I 2.5 TDI Silnik: BDG Pojemność: 2496 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 01.2001 do 12.2007
Volkswagen Passat B5 2.5 TDI Silnik: AKE/BDH/BAU Pojemność: 2496 ccm Moc: 180 KM Rok produkcji: 01.1997 do 05.2005
Volkswagen Passat B5 2.5 TDI Silnik: AFB / AKN Pojemność: 2496 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 08.1998 do 08.2000
Volkswagen Passat B5 2.5 TDI Silnik: AKN Pojemność: 2496 ccm Moc: 150 KM Rok produkcji: 08.2000 do 05.2003
Volkswagen Passat B5 2.5 TDI Silnik: BDG Pojemność: 2496 ccm Moc: 163 KM Rok produkcji: 05.2003 do 05.2005
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte