Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 2
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 3
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 4
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 5
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 6
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 7
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 8
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 9
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 10
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 11
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 12
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 13
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 14
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 15
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 16
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 17
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 18
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 19
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 20
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 21
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 22
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 23
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 24
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 25
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 26
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 27
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 28
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 29
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 30
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 31
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 32
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 33
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 34
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 35
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 36
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 37
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 38
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 39
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 40

1 / 41

Film na YouTube
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 2
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 3
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 4
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 5
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 6
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 7
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 8
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 9
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 10
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 11
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 12
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 13
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 14
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 15
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 16
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 17
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 18
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 19
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 20
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 21
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 22
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 23
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 24
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 25
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 26
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 27
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 28
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 29
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 30
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 31
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 32
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 33
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 34
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 35
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 36
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 37
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 38
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 39
Audi A8 4.2 TDI DPF quattro tiptronic - 40

17 kwietnia 2024 19:12

ID: 6105358388

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A8

Generacja

D4 (2010-)

Rok produkcji

2012

Przebieg

414 000 km

Pojemność skokowa

4 134 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

350 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie W Mieście

9,40 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Leasing

Tak

Opłata początkowa

48 000 PLN

Miesięczna rata

2 440 PLN

Liczba pozostałych rat

13

Wartość wykupu

850 PLN

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Opis

SPRZEDAŻ, ZAMIANA LUB CESJA LEASINGU, Faktura FV23% Audi A8, generacja D4, data pierwszej rejestracji 01.06.2012, pierwszej rejestracji w Polsce 09.09.2014. Silnik 4,2L V8 BiTurbo Diesel, klasyczna automatyczna skrzynia ośmiobiegowa, napęd Quattro. Przy legalnych 140 km/h spalanie według komputera to niecałe 8l/100km! A i przy niemieckich prędkościach trzeba się postarać by przekroczyć 10l/100km. Oczywiście w mieście po bułki potrafi podejść i pod 20l/100km, ale na ogół okolice 13. Niskie obroty przy wysokich prędkościach zapewniają ciszę. Z najważniejszych cech: - nowy zderzak i radary ACC (nie ma na zdjęciach), - kupiony jako nowy w 2023 roku akumulator Banner Running Bull AGM 12V 105Ah 950A P+ 60501, - kamera cofania - zamontowana na oryginalnych częściach z innego A8, - Ogrzewanie postojowe webasto z kluczykiem, - drzwi z soft-close, - komfortowe fotele, wszystkie podgrzewane (poza miejscem środkowym z tyłu), przednie dodatkowo z funkcjami wentylacji i masażu, - programy jazdy regulujących pracę zawieszenia i układu napędowego, - odblokowany tuner TV, - aktywny tempomat, - zdjęty "kaganiec", - wyłączone start stop, - ambientowe oświetlenie wnętrza, - elektryczne rolety - szyby tylne boczne oraz tylna, - przednie i tylne lampy LED, - obecnie na kołach 'rotor' i oponach zimowych 275/40/20, możemy się dogadać odnośnie felg i opon letnich ;) Całkowity przebieg to około 416 tys km. Przy przebiegu 250 tys km auto według poprzedniego właściciela przeszło gruntowny remont (rozrząd, turbiny, EGRy, DPFy, wtryski, konwerter, miechy zawieszenia itp.), który kosztował ponad 70 tys zł. Nie otrzymałem na potwierdzenie faktur, więc nie podpisuję się pod tym, jednak żaden mechanik dotychczas nie negował tego stwierdzenia ;) Wymiany oleju restrykcyjnie co około 10k km, co czwarta wymiana również wymiana odmy. Czynności serwisowe na bieżąco. Mapa nawigacji samochodowej z 2020. Ponad dwa lata temu mierzone wartości na kołach przez poprzedniego właściciela po optymalizacji krzywej przebiegu momentu obrotowego: 381PS i 840Nm. Ogólnie więcej informacji odnośnie stanu podam zainteresowanym. W przeciwieństwie do większości ogłoszeń nie zatajam informacji. Z najważniejszych problemów na teraz to niesprawna elektronika fotelu kierowcy (ustawienie, ogrzewanie i wentylacja padły, masaż działa) - prawdopodobnie wystarczy wymiana modułu, ale tak trudno się tam dokopać, że tego nie robiłem, bo fotel jest dla mnie ok, więc gra nie warta świeczki. Mogę podać info, kto jest w stanie się tego podjąć (trzeba tam umiejętnie rozpruć fotel). Proszę się też liczyć z tym, że stan wizualny nie jest perfekcyjny. Są drobne pozostałości po nieprzyjemnych sąsiadach na parkingu i po szybkiej jeździe poprzednich właścicieli. Pomiary lakieru przed zakupem wyszły świetnie. Cesja leasingu lub sprzedaż. Ew zamiana. Przy cesji odstępne to cena z ogłoszenia - raty (do grudnia 2024 ok. 2500zł brutto) - wykup (850zł brutto) Przegląd i ubezpieczenie z grudnia 2023. Auto było bohaterem odcinka na youtube na kanale Petrolhead Number One, link w opisie. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego 

Informacje o sprzedającym

Hubert

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Szczecin, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie