BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 1
BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 2
BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 3
BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 4

1 / 4

BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 1
BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 2
BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 3
BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS - 4

Opis

Przedmiotem sprzedaży jest: BeeR Rev Limiter type B Replika Ognie / strzały z wydechu Nowy nigdy nieużywany, fabrycznie zapakowany. Beer rev limiter type B to urządzenie z głównym przeznaczeniem do regulacji odcięcia zapłonu. Dodatkową opcją są efektowne wystrzały z układu wydechowego zakończone ogniem (tak zwane marchewy) oraz system anti lag do podtrzymania turbosprężarki (brak turbo dziury) Urządzenie jest bardzo małych rozmiarach dzięki czemu ułatwia to montaż. Beer rev limiter pasuje do większości japońskich samochodów z silnikami 4ro i 6cio cylindrowymi oraz wankla, zarówno uturbionych jak i wolnossących. W skład zestawu wchodzi: - beer - elementy montażowe - instrukcja montażu (wysyłam na meila) - opakowanie Jak to działa? Jeśli wszystkie pokrętła będą ustawione na "0", urządzenie jest wyłączone i silnik chodzi bez zmian (tak jak przed instalacją układu). Pierwsze (czerwone) pokrętło pozwala na ustawienie odcięcia zapłonu od 2 500 obr/min do 10 000obr/min, 1 skok pokrętła zmienia odcięcie o 500 obrotów wyżej. Drugie (białe) pokrętło pozwala na uzyskanie ciekawego efektu, ponieważ działa podobnie jak pierwsze, ale jest aktywne tylko wtedy, kiedy dostanie sygnał z jakiegoś dodatkowego przycisku lub można podłączyć się pod hamulec ręczny i jest aktywne tylko podczas postoju na zaciągniętym hamulcu. W tym przypadku, w czasie jazdy można ustawić odcięcie wyżej, a przy postoju niżej i ognie będą widoczne już przy niższych obrotach. Urządzenie podłącza się pod wiązkę ECU i wymieniony wyżej hamulec ręczny lub dodatkowy przycisk, do prawidłowej pracy urządzenia wymagane jest również usunięcie fabrycznego katalizatora. Trzecie (żółte) pokrętło służy do ustalenia intensywności i częstotliwości ognia/wystrzałów. Natomiast do najważniejszych funkcji urządzenia należy zaliczyć fakt, iż jest to lepsze rozwiązanie do jazdy na co dzień od fabrycznej odcinki, ponieważ w tym przypadku jest odcinany zapłon (tak jak w rajdówkach WRC czy formule1) a nie dawka paliwa, co jest dużo bezpieczniejszą opcją dla silnika. Krótko mówiąc, po odcięciu silnik nadal dostaje benzynę, która w rezultacie końcowym wytwarza płomienie z układu wydechowego, a nie jest odcinany jej dopływ, jak w większości fabrycznych samochodów. Tutaj możesz sprawdzić czy beer rev limiter będzie pasować do Twojego samochodu: http://www.bee-r.com/main/parts/revlimi/tekio.htm Tak działa beer rev limiter: http://www.youtube.com/watch?v=JYZgMxkpHWg 

26 maja 2025 17:06

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

BeeR Rev Limiter typeB AntiLag ognie z wydechu HKS

Stan

Nowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

neoTURBO

  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store