1 / 3
21 maja 2024 9:56
Szczegóły
Oferta od
Firma
Dostawa
TakKategoria części
Kompletne turbosprężarkiTytuł
CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI 1870257
Marka pojazdu
CitroënModel pojazdu
C4Generacja
I (2004-2010)Producent części
Garrett
Numer referencyjny producenta
819872, 0375P8, 0375P7, 819872-5001S, 819872-0001, 9804119380
Stan
UżywaneNie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?
Opis
Opis
!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !!
Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku.
Numer z tabliczki:
– 819872-5001S
– 819872-0001
– 819872-1
Numer katalogowy zamienników:
– 9804119380
– 1610580580
– 1870257
TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU:
Citroen C4 II (B7) 1.6 BlueHDi
Rok: 2014 - Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
Citroen C4 II (B7) 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2015 - Silnik: BHZ (DV6FC)
Moc: 88 kW / 120 KM
Citroen C4 Picasso II 1.6 HDi / BlueHDi 115
Rok: 2013 - Silnik: 9HC (DV6C), BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
Citroen C4 Picasso II 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2014 - Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 88 kW / 20 KM
Citroen C4 Grand Picasso II 1.6 HDi / BlueHDi 115
Rok: 2013 - Silnik: 9HC (DV6C), BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
Citroen DS3 1.6 HDi 115
Rok: 2013 - 2015 Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
Citroen DS3 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2013 - 2015 Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 88 kW / 120 KM
Citroen DS3 Kabriolet 1.6 BlueHDi 115
Rok: 2013 - 2015 Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
Citroen DS3 Kabriolet 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2014- 2015 Silnik: BHZ (DV6FC)
Moc: 88 kW / 120 KM
Citroen DS4 1.6 BlueHDi 115
Rok: 2014- 2015 Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
Citroen DS4 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2014- 2015 Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 88 kW/ 120 KM
Citroen DS5 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2014 - 2015 Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 88 kW / 120 KM
PEUGEOT 308 II 1.6 HDi / BlueHDi 115
Rok: 2013 - Silnik: 9HC (DV6C), BHZ (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
PEUGEOT 308 SW II 1.6 HDi / BlueHDi 115
Rok: 2014 - Silnik: 9HC (DV6C), BHZ (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 HDi
Rok: 2014 - Silnik: BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 115 KM
PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2014 - Silnik: BHZ (DV6FC)
Moc: 88 kW / 120 KM
PEUGEOT 3008 Nadwozie wielkopojemne (0U_) 1.6 HDi
Rok: 2013 - Silnik: 9HD (DV6C), BHX (DV6FC)
Moc: 85 kW / 116 KM
PEUGEOT 3008 SUV (M_) 1.6 BlueHDi 120
Rok: 2016 - Silnik: BHZ (DV6FC)
Moc: 88 kW / 120 KM
Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?
Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki
Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów
Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów
Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie
Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii
Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte