CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI MN982483 - 1
CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI MN982483 - 2
CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI MN982483 - 3

1 / 3

CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI MN982483 - 1
CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI MN982483 - 2
CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI MN982483 - 3

21 maja 2024 9:56

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

CITROEN C4, PEUGEOT 308, 508 1.6 HDI MN982483

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C4

Generacja

I (2004-2010)

Producent części

Garrett

Numer referencyjny producenta

819872, 0375P8, 0375P7, 819872-5001S, 819872-0001, 9804119380

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 819872-5001S – 819872-0001 – 819872-1 Numer katalogowy zamienników: – 9804119380 – 1610580580 – MN982483 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Citroen C4 II (B7) 1.6 BlueHDi Rok: 2014 -  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM Citroen C4 II (B7) 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2015 -  Silnik: BHZ (DV6FC) Moc: 88 kW / 120 KM Citroen C4 Picasso II 1.6 HDi / BlueHDi 115 Rok: 2013 -  Silnik: 9HC (DV6C), BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM Citroen C4 Picasso II 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2014 -  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 88 kW / 20 KM Citroen C4 Grand Picasso II 1.6 HDi / BlueHDi 115 Rok: 2013 -  Silnik: 9HC (DV6C), BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM Citroen DS3 1.6 HDi 115 Rok: 2013 - 2015  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM Citroen DS3 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2013 - 2015  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 88 kW / 120 KM Citroen DS3 Kabriolet 1.6 BlueHDi 115 Rok: 2013 - 2015  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM Citroen DS3 Kabriolet 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2014- 2015  Silnik: BHZ (DV6FC) Moc: 88 kW / 120 KM Citroen DS4 1.6 BlueHDi 115 Rok: 2014- 2015  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM Citroen DS4 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2014- 2015  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 88 kW/ 120 KM Citroen DS5 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2014 - 2015  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 88 kW / 120 KM PEUGEOT 308 II 1.6 HDi / BlueHDi 115 Rok: 2013 -  Silnik: 9HC (DV6C), BHZ (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM PEUGEOT 308 SW II 1.6 HDi / BlueHDi 115 Rok: 2014 -  Silnik: 9HC (DV6C), BHZ (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 HDi Rok: 2014 -  Silnik: BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 115 KM PEUGEOT 508 I (8D_) 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2014 -  Silnik: BHZ (DV6FC) Moc: 88 kW / 120 KM PEUGEOT 3008 Nadwozie wielkopojemne (0U_) 1.6 HDi Rok: 2013 -  Silnik: 9HD (DV6C), BHX (DV6FC) Moc: 85 kW / 116 KM PEUGEOT 3008 SUV (M_) 1.6 BlueHDi 120 Rok: 2016 -  Silnik: BHZ (DV6FC) Moc: 88 kW / 120 KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte