CITROEN JUMPER II HAK HOLOWNICZY - 1
CITROEN JUMPER II HAK HOLOWNICZY - 2
CITROEN JUMPER II HAK HOLOWNICZY - 3

1 / 3

CITROEN JUMPER II HAK HOLOWNICZY - 1
CITROEN JUMPER II HAK HOLOWNICZY - 2
CITROEN JUMPER II HAK HOLOWNICZY - 3

Szczegóły

Tytuł

CITROEN JUMPER II HAK HOLOWNICZY

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

Jumper

Generacja

II (2006-)

Stan

Używany

Główne usługi sprzedającego

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Opis

CITROEN JUMPER

HAK HOLOWNICZY


CENA ZA SZTUKĘ


MOŻLIWOŚĆ WYSTAWIENIA FAKTURY VAT


POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU I MARKI

ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE OFERTY


Udzielamy 10 - dniowej gwarancji rozruchowej.


Na silniki 30 - dniowej gwarancji na piśmie, a na skrzynie 14 dni gwarancji pisemnej.


Wysyłka kurierem DPD, bądź palety firmą DHL.

Cena wysyłki uzależniona jest od wagi i wielkości towaru.


Możliwy odbiór osobisty.

Możliwy dowóz do klienta (kompletnych przodów, części blacharskich ciętych, szyb itp.)


Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części.


W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części. Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu: paragon lub faktura. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.

Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu.


1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy. Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.

 

13 sierpnia 2024 13:50

Informacje o sprzedającym

OPELCAR

OPELCAR
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (14207) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte