FIAT PUNTO LINEA SCUDO 1.6 90-105KM MJ 90 71794561 - 1
FIAT PUNTO LINEA SCUDO 1.6 90-105KM MJ 90 71794561 - 2
FIAT PUNTO LINEA SCUDO 1.6 90-105KM MJ 90 71794561 - 3

1 / 3

FIAT PUNTO LINEA SCUDO 1.6 90-105KM MJ 90 71794561 - 1
FIAT PUNTO LINEA SCUDO 1.6 90-105KM MJ 90 71794561 - 2
FIAT PUNTO LINEA SCUDO 1.6 90-105KM MJ 90 71794561 - 3

21 maja 2024 9:54

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

FIAT PUNTO LINEA SCUDO 1.6 90-105KM MJ 90 71794561

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Punto

Generacja

I (1994-1999)

Producent części

Garrett

Numer referencyjny producenta

766891

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 807068-5002S – 807068-2 – 807068-0002 – 807068-5001S – 766891-5001S – 766891-0001 – 766891-1 – 784844-0001 – 784844-1 – 807068-0001 – 807068-1 Numer katalogowy zamienników: – 55209152 – 55220699 – 55230176 – 55229855 – 71794561 – 71794563 – 71724449 – 71724450 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Alfa-Romeo  Giulietta 1.6 Pojemność: 1598 ccm Moc: 90-105 KM Rok produkcji: od 06.2010 Fiat Grande Punto 1.6 MJ 90 -105KM Fiat Bravo II 1.6 Multijet 90  Pojemność: 1598 ccm Moc: 90-105 KM Rok produkcji: 02.2008 do 02.2012 Fiat Bravo II 1.6 Multijet 90 Pojemność: 1598 ccm Moc: 90 -105KM Rok produkcji: 02.2009 do 07.2014 Fiat Scudo 1.6 MJ 90 90-105KM Lancia Delta 1.6 MJ 90 90-105KM Fiat Doblo 1.6  MJ 90  Pojemność: 1598 ccm Moc: 90-105 KM Rok produkcji: od 06.2009 Fiat Linea 1.6 MJ 90   Pojemność: 1598 ccm Moc: 90-105 KM Rok produkcji: od 06.2009 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte