Ford C-MAX 1.6 109KM 110KM W16 DV6TED4 740821 - 1
Ford C-MAX 1.6 109KM 110KM W16 DV6TED4 740821 - 2
Ford C-MAX 1.6 109KM 110KM W16 DV6TED4 740821 - 3

1 / 3

Ford C-MAX 1.6 109KM 110KM W16 DV6TED4 740821 - 1
Ford C-MAX 1.6 109KM 110KM W16 DV6TED4 740821 - 2
Ford C-MAX 1.6 109KM 110KM W16 DV6TED4 740821 - 3

31 maja 2024 10:00

Szczegóły

Oferta od

Firma

Dostawa

Tak

Kategoria części

Kompletne turbosprężarki

Tytuł

Ford C-MAX 1.6 109KM 110KM W16 DV6TED4 740821

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

C-MAX

Generacja

I (2003-2010)

Producent części

Garrett

Numer referencyjny producenta

0375J6, Y60113700G, Y60113700A, 0375J8, 11657804903, 7804903, 1479055, 3M5Q6K682AE, 9657248680, 3M5Q6K682AJ, 36002480, 9654128780, 740821-0001, 740821-0002, 740821-1, 740821-2, 740821-5001S, 740821-5002S, 750030-0001, 750030-0002, 750030-1, 750030-2, 750030-5001S, 750030-5002S, 753420-0002, 753420-0003, 753420-0004, 753420-0005, 753420-0006, 753420-2, 753420-3, 753420-4, 753420-5, 753420-5002S, 753420-5003S, 753420-5004S, 753420-5005S, 753420-5006S, 753420-6, 9650764480, 9651839880, 9656125880, 9657571880, 1789074, RE3M5Q6K682AK, 9660641380, 9663199280, 134, 750453, 753420, GT1544V

vehicle-compatibility

Nie jesteś pewien, czy ta część pasuje do Twojego pojazdu?

Opis

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Opis Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 753420-5006S – 753420-9006S – 753420-5005S – 753420-5004S – 753420-0004 – 753420-0002 – 750030-0002 – 740821-0002 Numer katalogowy zamienników: – 9656125880 – 9663199280 – 9657248680 – 9660641380 – 9650764480 – Y60113700G – 0375J8, 0375J7 – 3M5Q-6K682-AE TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Ford Focus II 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Bmw Mini Cooper D (R55 R56) Silnik: W16 Pojemność: 1560 ccm Moc: 110 KM Rok produkcji: od 11.2006 Citroen Berlingo 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005 Citroen C 2 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005 Citroen C 3 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM  Rok produkcji: od 01.2005 Citroen C 4 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Citroen C 5 I 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003 Citroen C 5 II 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005 Citroen Picasso 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Citroen Xsara 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003 Ford C-MAX 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Ford Mondeo III 1.6 TDCi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: 01.2004 do 01.2007 Mazda 3 1.6 DI Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2003 Peugeot 1007 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4  Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM  Rok produkcji: od 01.2005 Peugeot 206 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Peugeot 207 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Peugeot 3008 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2009 Peugeot 307 1.6 HDi Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2007 Peugeot 407 1.6 HDI Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1600 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 110 Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 09.2009 Peugeot Partner 1.6 HDi FAP Silnik: DV6TED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2005 Volvo C30 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2006 Volvo S40 II 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Volvo V50 1.6 D Silnik: D4164T Pojemność: 1560 ccm Moc: 109 KM Rok produkcji: od 01.2004 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta. 

Informacje o sprzedającym

TURBOLUX Łukasz Reszka

TURBOLUX Łukasz Reszka
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (6065) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte